42588
netweters
|
18944
gesprekken
|
20444
vragen
|
Hoi, ik heb een nieuwe laptop gekocht (Acer Predator Helios 18) en ondertussen ben ik volop bezig met het installeren.
Als emailprogramma gebruik ik Outlook 365 (Microsft abonnement op Office 365). Op de vorige laptop en op het werk gebruik ik ook outlook 365. Daar heb ik de verschillende email-accounts ook op gezet en alles werkt perfect.
Echter op de nieuwe laptop geeft outlook steeds foutmeldingen. Ik vergeleek alle settings en die zijn identiek aan elkaar. Toch krijg ik (enkel) op de 2 telenet emailaccounts foutmeldingen. De ander accounts zijn een icloudaccount en een account die niet bij telenet hoort. Die zijn perfect in orde.
Ik gebruik de instellingen voor IMAP.
Ik ben iemand met een redelijk goede kennis van windows en de computer en het blijft mij verwonderen dat ik dit niet tot een goed einde kan leiden. Heeft er iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Dank bij voorbaat voor enige suggesties. Nog info nodig, vraag gerust!
Titel gewijzigd door Anaïs(mod) | Vorige titel: Rare fout in emailaccounts op nieuwe laptop
@MoLoToV Heb je in de geavanceerde instellingen in je mailclient ook de poort instellingen aangepast (zoals hieronder beschreven) ?
Soms bij automatische configuratie loopt het daar wel eens mis.
Inkomende serverinstellingen
Moesten de bovenstaande instellingen allemaal juist ingesteld zijn maak dan eens een nieuw profiel aan in je outlook.
Hoi KristofDW, alle instellingen staan inderdaad zoals aangegeven.
Ik probeer het eens met een nieuwe account aan te maken.
Met dank voor je snelle reactie!
Toch staan alle waarden en instellingen perfect.
Ik heb trouwens gemerkt dat dit perfect werkt op de oude laptop maar ook op mijn nieuwe IPhone problemen geeft (met dezelfde instellingen).
Erstaan trouwens nog 2 andere e-mail accounts op die wel perfect werken. Mijn axxxx.gxxxx@example.com (waar example.com = icloud.com) en mijn ixxx@example.com (waar example.com = molotoventertainment.be).
Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: persoonlijke e-mailadressen verwijderd
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: e-mailadressen opnieuw aangepast, laatste e-mailadres (domein) staat kenbaar op de website
Toch staan alle waarden en instellingen perfect. (zie afbeelding van de fout hieronder)
Ik heb trouwens gemerkt dat dit perfect werkt op de oude laptop maar ook op mijn nieuwe IPhone problemen geeft (met dezelfde instellingen).
Er staan trouwens nog 2 andere e-mail accounts op die wel perfect werken.
Deze fout krijg ik steeds opnieuw op de nieuwe laptop