25.372
netweters
|
156.356
antwoorden
|
21.150
vragen
|
Na het veranderen van mijn paswoord, kan ik geen nieuw account meer toevoegen voor een telenet email op mijn de mail-app van mijn Iphone (ook na upgrade naar iOS 18.3).
De fout melding zegt onmiddellijk : imap.telenet.be server does not support password authetication.
Ik kan ook geen manuele set up doen.
Mijn paswoord is correct, webmail werkt en ook de bestaande connecties naar mail app zijn ok.
Alleen toevoegen lukt niet. Telenet Klantendienst zegt dat ze er niets aan kunnen doen, want webmail werkt.
Sinds kort moet ik na inloggen bevestigen met een code (SMS) , ik vermoed dat het daar fout gaat, ik kan dit ook niet meer afzetten of een specifiek paswoord genereren voor de Apple Mail app.
Iemand suggesties, ik kan toch niet de enige zijn die hier tegen aanloopt ?
mvg
Kris
Titel gewijzigd door Melissa (mod) | Vorige titel: Telenet mail werkt niet meer met Apple Mail app iPhone
Werkt de webmail van Telenet? Neen, dan heb je alle reden om kwaad en lastig te zijn. Het is niet niet aan Telenet om alle software problemen van de klanten op te lossen. Dat is uw eigen verantwoordelijkheid.