Beantwoorden
Kris3600
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Telenet mail werkt niet meer met app op iPhone

Na het veranderen van mijn paswoord, kan ik geen nieuw account meer toevoegen voor een telenet email op mijn de mail-app van mijn Iphone (ook na upgrade naar iOS 18.3).

De fout melding zegt onmiddellijk  : imap.telenet.be server does not support password authetication.

Ik kan ook geen manuele set up doen.

Mijn paswoord is correct, webmail werkt en ook de bestaande connecties naar mail app zijn ok.

Alleen toevoegen lukt niet. Telenet Klantendienst zegt dat ze er niets aan kunnen doen, want webmail werkt.

Sinds kort moet ik na inloggen bevestigen met een code (SMS) , ik vermoed dat het daar fout gaat, ik kan dit ook niet meer afzetten of een specifiek paswoord genereren voor de Apple Mail app.

Iemand suggesties, ik kan toch niet de enige zijn die hier tegen aanloopt ?

mvg

Kris

Titel gewijzigd door Melissa (mod) | Vorige titel: Telenet mail werkt niet meer met Apple Mail app iPhone

18 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

toestel van Apple.

mailapp van Apple.

Klop dus eens aan bij Apple om de juiste instellingen om je emails te lezen.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Probeer eens met een andere mailclient. Werkt het daarmee wél, dan is het: DOE ER WAT AAN APPLE!

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Werkt de webmail van Telenet? Neen, dan heb je alle reden om kwaad en lastig te zijn. Het is niet niet aan Telenet om alle software problemen van de klanten op te lossen. Dat is uw eigen verantwoordelijkheid.

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Mensen proberen via deze weg een vlugge oplossing te krijgen 

Je ziet dit ook in de winkels van telenet  verkopers worden lastig gevallen om het op te lossen maar de klant verstaat het niet 

Dat is hun taak niet , de verkoper probeert iets maar zal niets worden