25.380
netweters
|
156.402
antwoorden
|
21.155
vragen
|
Na het veranderen van mijn paswoord, kan ik geen nieuw account meer toevoegen voor een telenet email op mijn de mail-app van mijn Iphone (ook na upgrade naar iOS 18.3).
De fout melding zegt onmiddellijk : imap.telenet.be server does not support password authetication.
Ik kan ook geen manuele set up doen.
Mijn paswoord is correct, webmail werkt en ook de bestaande connecties naar mail app zijn ok.
Alleen toevoegen lukt niet. Telenet Klantendienst zegt dat ze er niets aan kunnen doen, want webmail werkt.
Sinds kort moet ik na inloggen bevestigen met een code (SMS) , ik vermoed dat het daar fout gaat, ik kan dit ook niet meer afzetten of een specifiek paswoord genereren voor de Apple Mail app.
Iemand suggesties, ik kan toch niet de enige zijn die hier tegen aanloopt ?
mvg
Kris
Titel gewijzigd door Melissa (mod) | Vorige titel: Telenet mail werkt niet meer met Apple Mail app iPhone
Werkt de webmail van Telenet? Neen, dan heb je alle reden om kwaad en lastig te zijn. Het is niet niet aan Telenet om alle software problemen van de klanten op te lossen. Dat is uw eigen verantwoordelijkheid.
Mensen proberen via deze weg een vlugge oplossing te krijgen
Je ziet dit ook in de winkels van telenet verkopers worden lastig gevallen om het op te lossen maar de klant verstaat het niet
Dat is hun taak niet , de verkoper probeert iets maar zal niets worden
het probleem ligt niet aan de software, maar aan de Telenet server. Het lukt ook niet om je Telenet mails via Gmail, Outlook, of welke andere provider. Het probleem ligt op niveau van de authentificatie.
het probleem ligt niet aan de software, maar aan de Telenet server. Het lukt ook niet om je Telenet mails via Gmail, Outlook, of welke andere provider. Het probleem ligt op niveau van de authentificatie. DO YOUR OWN RESEARCH! Het ligt niet aan Apple.
@aliasnotme schreef:Het lukt ook niet om je Telenet mails via Gmail, Outlook, of welke andere provider. Het probleem ligt op niveau van de authentificatie. DO YOUR OWN RESEARCH!
Gelieve niet te roepen.
Edit: irrelevant stukje tekst weggehaald (door elkaar gehaald met een ander probleem)
Gmail en Outlook zijn geen providers, maar mailclients. In je originele bericht vermeldde je niet dat je andere mailclients geprobeerd had. Krijg je in Gmail en Outlook exact dezelfde foutmelding te zien? Outlook en iOS geeft sowieso al veel problemen hebben we hier op het forum gemerkt. Kan je eens op de app store kijken en een andere mailclient proberen?
Ik gebruik Thunderbird en lees en schrijf e-mails van telenet, hotmail/outlook, Gmail en eigen domein mail. Dit op pc, tablet en smartphone. Dit alles zonder problemen. En ik ben niet de enige.
@aliasnotme heb je je e-mailadres al doorgestuurd via privébericht naar @Moderator zoals gevraagd werd aan de anderen die hetzelfde probleem ondervonden?
Ik weet dat je al met Telenet aan de lijn gehangen hebt, maar het Moderator team kan hier vaak rechtstreeks het juiste team aanschrijven.