24756
netweters
|
152399
antwoorden
|
20699
vragen
|
Beste Netweters, kraks en moderators,
in mijn Telenet paspoort heb ik een wachtwoord gekregen van Telenet waarmee ik mijn eigen mailbox en @telenet mail adres kan aanmaken. Nu probeer ik al meerdere malen om dit wachtwoord te wijzigen, maar dat lukt maar niet. Ik krijg steeds de boodschap: “oei er ging iets mis probeer opnieuw”. Nochtans klopt het wachtwoord van Telenet want ik kan er op mijn pc, tablet en smartphone mijn e-mail account mee toevoegen. En in het nieuwe wachtwoord gebruik ik hoofd en kleine letters en cijfers en een speciaal teken, zoals er gevraagd wordt. Wie weet er raad? Ik wil dit wachtwoord wijzigen omdat het Telenet WW te moeilijk om te onthouden is. Mijn nieuw wachtwoord is zeer sterk bevonden en gebruik ik voor nog andere doeleinden en is nog nooit gehackt geweest.
Mvg,
Dominique
Is dit nog maar heel recent dat je Telenet klant bent geworden? Het kan soms wel een tijdje duren voor alles naar behoren werkt in "Mijn Telenet". Ik zou toch eens bellen naar de klantendienst als dit te lang duurt.
Gewoon ter info: een wachtwoord hergebruiken is niet aan te raden. Al gebruik ik zelf ook wel wachtwoorden die deels hetzelfde zijn en deels afhangen van de naam van de site. Dit zijn wachtwoorden van ongeveer 16 tekens en voor mij zeer makkelijk te onthouden.
Gebruik je de juiste link ?
@igvfer : ja pas Telenet klant sinds 22/03.
@sb : ja ik weet het, maar als je een jaartje ouder wordt, onthou je niet meer zo goed. En beginnen met 36 verschillende wachtwoorden zie ik niet zitten.
@Area57_1 : ik ben mijn wachtwoord niet vergeten maar wil het bij Telenet verkregen wachtwoord enkel wijzigen.
Via deze link: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/profiel-beheren
heb ik mijn paswoord probleemloos gewijzigd.
Wat ik me uit het verleden wel herinner is dat je dat moest doen terwijl je verbonden was met je eigen netwerk. Was jij met de eigen modem verbonden?
Groeten
@sb : werkt dat ook op Mac os en iOS? Want mijn iPhone onthoud ook mijn wachtwoorden, maar niet altijd. Het hangt soms ook af welke website je bezoekt.
@louishufk : Je bedoelt toch het wachtwoord voor Uw e-mail account hee? Want ik heb 2 wachtwoorden bij Telenet: 1 voor mijn persoonlijke login en 1 voor mijn mailaccount.
EDIT: ik heb net even naar uw link gekeken, maar daar wijzig je het wachtwoord van je persoonlijke login. En dat is niet hetzelfde als het WW van mijn e-mail account.
@sb : enkel geschikt voor Windows.
EDIT: ik heb hier bij wijze van voorbeeld de link naar mijn pagina gegeven. Dat gaat bij u misschien niet werken, maar dan zie je wel hoe het eruit moet zien. Als je in uw browser ingelogd ben op telenet gaat de link wel werken en meteen naar uw mailboxen gaan.
https://mijn.telenet.be/mijntelenet/email/showmailinfos.do?locale=nl&family=internet
Ik denk dat deze discussie nogal eens gevoerd is. Zie volgende link. Het gaat er wel eventjes nogal heftig aan toe, wat niet moet nagedaan worden.
https://www.netweters.be/t5/E-mail/paswoord-van-een-tweede-telenet-mailbox-wijzigen/td-p/42609
Er is daar geen oplossing gegeven hoewel het er een beetje inzit.
Groeten
Langs deze weg ga ik ook om het WW te wijzigen van mijn mailbox met @telenet e-mail + WW gekregen van Telenet op de dag van de installatie op 22/03/2019. Het zogezegde Telenet paspoort. Maar het werkt niet daar om dit Telenet paswoord daar te wijzigen. Ik heb gisteren een half uur aan de telefoon gehangen met de technische dienst, en de operator heeft het samen met mij en mijn gegevens geprobeerd en hij krijgt dezelfde foutmelding: “ Er ging iets mis, probeer het opnieuw”. Het word maandag onderzocht.
Maar waar jullie geen aandacht aan schenken, is dat ik 2 weken vóór de installatie dag, dus voor dat de technieker bij mij alles geplaatst heeft en geactiveerd heeft, ik reeds een persoonlijke login (mijn Telenet) had aangemaakt met mijn adres: @outlook.be en een zelfgekozen wachtwoord. Dus ik herhaal: het WW van mijn persoonlijke login (mijn Telenet) en dat van mijn mailbox al31513 plus WW ZIJN VERSCHILLEND.
Ik heb een WIGO 40GB abonnement en heb recht op 5 triiing apps. Als ik ga kijken op mijn Telenet > Telefonie > Triiing, dan staat daar 2 toestellen geconfigureerd en tussen haakjes ( max2) terwijl ik en ook,de technische dienst duidelijk overeeen zijn gekomen dat ik met mijn abonnement RECHT HEB OP 5 TRIIIING APPS... dat word ook maandag verder onderzocht.
Het rare is ook: ik heb 5 mailboxen aangemaakt omdat we met 5 gebruikers zijn. Ik heb er 4 zelf aangemaakt met een @telenet mail adres en zelfgekozen WW. Deze kan ik wel wijzigen?!?! De 5e mailbox, dus de mijne als beheerder met login en WW gekregen via Telenet en ook een @telenet mail adres kan ik noch de technische dienst NIET wijzigen. Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest?
EDIT: e-mail adressen zijn verwijderd.