Beantwoorden
u745636
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Webmail overzetten naar Gmail

Sinds een zes tal maanden ben ik van Telenet overgestapt naar Scarlet. Onlangs heb ik mijn Pc uitgeleend, waardoor mijn webmail afgemeld was en nu kan ik deze niet meer instellen. Zo realiseerde ik me dat binnen een jaar ik al mijn e-mails (duizenden in vele mappen) bij Telenet kwijtgeraak, omdat mijn emailadres lieve.********gen@telenet.be komt te vervallen... Op de smartphone en tablet krijg ik ze wel nog. Mijn vraag is: hoe kan ik mijn webmail naar Gmail, op emailadres lieve.********gen@gmail.com, overzetten op de pc ? 

 

 

24 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail overzetten naar Gmail

@u745636  kijk dan eens op je tablet of gsm dat je daar het wachtwoord niet kan achterhalen. Het is belangrijk voor je dat je het wachtwoord achterhaald. Misschien nu een gekke of domme vraag maar kan je die laptop die je in bruikleen hebt gegeven niet even terug krijgen? Dan kan je het misschien op die manier oplossen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7787
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Webmail overzetten naar Gmail

@u745636  Is het android op je smartphone? Probeer eens wat er in deze link staat: https://www.cyclonis.com/nl/hoe-opgeslagen-wachtwoorden-te-bekijken-in-de-android-chrome-app/ 

 

Wie niet waagt blijft maagd. Misschien lukt het op deze manier.

Of op Iphone: https://www.appletips.nl/ios-wachtwoorden-zoeken/ 

Je kan niet veel misdoen. Je gaat alleen maar gaan kijken.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
u745636
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Webmail overzetten naar Gmail

Ik heb die laptop al terug, maar sindsdien werkt dat wachtwoord niet meer. Alles was afgemeld. Ben bang als ik experimenteer op mijn tablet of gsm, dat het opnieuw instellen ook niet meer lukt ... 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail overzetten naar Gmail

@u745636  je kan eens lezen in de linkjes die @igvfer  heeft toegestuurd. Maar experimenteer niet te veel want het is wel wat je zegt als je eruit gaat dan kan je er niet in. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
u745636
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Webmail overzetten naar Gmail

Mijn zoon, aan wie ik de laptop uitgeleend hebt, belooft, als hij eens tijd heeft, a.h.v. al deze info mee te helpen zoeken naar de oplossing. We hebben nog wat tijd, bedankt voor alle tips

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5910
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail overzetten naar Gmail

@u745636  ja dat is goed en laat hier ook iets weten als het is opgelost of niet want dat kan ook natuurlijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
u745636
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Webmail overzetten naar Gmail

Ok 😊

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7787
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Webmail overzetten naar Gmail

 


@u745636  schreef:

Mijn zoon, aan wie ik de laptop uitgeleend hebt, belooft, als hij eens tijd heeft, a.h.v. al deze info mee te helpen zoeken naar de oplossing. We hebben nog wat tijd, bedankt voor alle tips


 

Is dat daar ook zo. De mama en de papa moeten direct, onmiddellijk klaarstaan en tijd hebben, als er iets misloopt. Omgekeerd is het: als ze eens tijd hebben. Meestal in 3 keer, nu, dan en nooit. Enige troost. Het is overal hetzelfde hoor 😂😁🤔



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Webmail overzetten naar Gmail

@Ex-Netweter ik heb nochtans mijn telenet email adres toen ik geen telenet meer had kunnen gebruiken in Gmail, in de instellingen van gmail vind je daar eens optie accounts en import en daaronder kies je dan voor email bekijken uit een ander account en daar kan je de email dan toevoegen voor telenet, werkte bij mij perfect.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
u745636
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Webmail overzetten naar Gmail

Spijtig genoeg stopt alles op het moment dat ik het wachtwoord, dat ik heb, moet invoeren ...

0 Likes