Beantwoorden
fjb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

email paswoord opnieuw instellen

beste,

ik kan op de website van telenet niet meer vinden om een paswoord van mijn vrouw haar email te resetten omdat we dat niet meer kennen. Dus NIET het algemeen inlogpaswoord maar specifiek voor één bepaald email adres.

Vroeger kon je dat makkelijk op de site instellen, maar tegenwoordig vind ik niks meer terug op hun site. Kunnen jullie assisteren aub??

 

fjb 

0 Likes
6 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1687
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

email paswoord opnieuw instellen

Hall FJB

 

Ga na mijn telenet en log aan met de hoofdgebruiker van Telenet.
Dan kan je onder de rubriek "Internet" de tab" Telenet-mailboxen" vinden.
Daar klik je ook op.
Hier zal je een keuze kunnen maken van welke mailbox je wil selecteren.
Onder de naam van de mailbox zie je "Wachtwoord wijzigen"
Dus ik hoop natuurlijk dat het e-mail adres van je vrouw geen alias is maar een andere mailbox?
Want als dit zo is zal je op alle aliassen die onder deze mailbox vallen ook een password reset uitvoeren.
Indien dit niet is moet je gewoon de juiste mailbox aanduiden en op "wachtwoord wijzigen" drukken.
Succes!


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

email paswoord opnieuw instellen

@fjb 

Je moet er niet te ver naar zoeken.

Meld je af op webmail (indien aangemeld).

meld je aan op het e-mail adres waarvan je het paswoord wil wijzigen.

Geef aan dat je het paswoord niet meer kent.

Je krijgt een nieuw paswoord en de gelegenheid om dat naar een persoonlijk paswoord te wijzigen.

Bedenking: Je kan dat alleen op je eigen netwerk doen. Anders zou iedereen dat kunnen veranderen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fjb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

email paswoord opnieuw instellen

dank voor je suggestie, maar........

 

ik heb 2 mailboxen: eentje A waar ik mijn mail adressen in bijhoud en eentje B waar ik 1 email adres heb ingevuld, namelijk dat van mijn vrouw.

tot en met regel 5 van jouw mail kan ik volgen, maar dan wordt mijn A mailbox getoond en inderdaad daar onder staat "Wachtwoord wijzigen". Maar ik wil het wachtwoord voor B wijzigen. Indien ik dus rechts op het "V" teken klik, kan ik B kiezen, maar dan zie ik de melding "Wachtwoord wijzigen" niet meer staan!

 

Wat doe ik dan verkeerd??

 

telenet_w118931.jpgtelenet_W076216.jpg

 

Edit door @Suzy (persoonlijke informatie anoniem gemaakt)

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5903
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

email paswoord opnieuw instellen

@fjb  uw afbeeldingen zijn afgewezen wegens persoonlijke informatie. Ook uw post kan u aanpassen door de persoonlijke informatie weg te halen. Het is een openbaar forum en uw gegevens zijn dus nu voor iedereen zichtbaar. Gelieve dus wel even je persoonlijke inhoud / informatie weg te halen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fjb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

email paswoord opnieuw instellen

dank voor je suggestie, maar........

 

ik heb 2 mailboxen: eentje Wxxx waar ik mijn mail adressen in bijhoud en eentje Wyyy waar ik 1 email adres heb ingevuld, namelijk dat van mijn vrouw.

tot en met regel 5 van jouw mail kan ik volgen, maar dan wordt mijn Wxxx mailbox getoond en inderdaad daar onder staat "Wachtwoord wijzigen". Maar ik wil het wachtwoord voor Wyyy wijzigen. Indien ik dus rechts op het "V" teken klik, kan ik Wyyy kiezen, maar dan zie ik de melding "Wachtwoord wijzigen" niet meer staan!

 

Wat doe ik dan verkeerd??

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

email paswoord opnieuw instellen

@fjb 

Volgorde van bewerkingen:

Meld je af in webmail.

Selecteer het klantnummer (w...) waarvan je het paswoord wil wijzigen.

Geef aan dat je het paswoord vergeten bent.

Je krijgt een bericht met een nieuw paswoord.

Meld je aan in mijn telenet met het w.... nummer waarvoor je een nieuw paswoord hebt gekregen, met het nieuwe paswoord.

Selecteer bovenaan de naam van het account waarin je bent aangemeld. Selecteer paswoord wijzigen. Vul in dat formulier alle drie de vakken in. (Ook het huidige paswoord (het verkregen nieuwe)).

Je hebt nu een nieuw persoonlijk paswoord voor dat w... nummer.

De foto geeft het scherm waar je je paswoord aanpast

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.