Beantwoorden
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Ik kan geen mails meer verzenden en ontvangen, omdat de webmail deze niet aanvaard of ontvangt.

In de software is er, of zal er een fout zijn, die niet opgelost is tot nu toe

Er zijn al verschillende telefoons geweest naar Telenet, zeven of acht, en op dit moment is dit nog niet in orde. Zelfs de mail over de netweters ontvang ik niet. Dit is nu al 14 dagen zonder een enkele mail.

Wil hun vragen om er spoed achter te zetten want anders kom ik in de problemen.  Mails over betalingen kan ik ook niet ontvangen. Hopelijk lezen ze dit. Ik moet er geen tekening bij maken, dat, als dit nog lang duurt. de schade niet te overzien is.

0 Likes
18 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

telenet webmail

@GeraertsHerman, via deze weg wordt er geen support geleverd. Telenet medewerkers (moderatoren en mezelf) zijn hier vooral aanwezig om mee te lezen en alles in goede banen te leiden.

 

Je kan best even terug contact opnemen met Telenet als je een update wil over je dossier. Dit kan telefonisch of zelfs via Facebook of Twitter. 

 

Wat je zelf eventueel nog kan nakijken zijn volgende zaken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Ik weet dat er hier geen hulp meer is, maar heb ook geen andere keus. Mijn mailbox is niet vol,die is volledig leeg. De webmail ontvangt en verzend niets meer. Morgen is het veertien dagen geen enkele mail. Ze weten het bij Telenet. Veertien dagen niets kunnen verzenden of ontvangen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

telenet webmail

@GeraertsHerman, werk je via Telenet Webmail zelf of maak je gebruik van een mail cliënt (bv. Outlook)? Lukt het m.a.w. ook niet om mails te ontvangen/versturen op Telenet Webmail zelf? Wat ook vaak aangeraden wordt, is om het wachtwoord van je e-mailadres eens te resetten/wijzigen.

Misschien dat er nog andere Netweters tips voor je hebben. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Alles is al uitgeprobeerd, maar dat ik geen mail ontving is een gevolg van de spam die we ontvingen een paar weken geleden. Ik had veel regels ingesteld,maar blijkbaar heeft het systeem alles weggegooid. Ook de goede mails. Ik ben er deels verantwoordelijk voor, omdat ik geen mail meer kon verzenden of ontvangen. Een spijtige zaak natuurlijk, want dan stel ik me de vraag, wat dan wel nog mag, om regels op te stellen. Maar goed, Support of hulp is hier niet meer voorzien. Mail verzenden en ontvangen hebben ze gisteren in orde gebracht.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenet webmail

@GeraertsHerman

 

Wat betreft dat "hier geen support meer", dat gaat enkel en alleen over de Telenet support aangaande de nieuwe TV box. De gewone werking van dit forum is onveranderd, iedereen mag hier vragen stellen over zijn Telenet producten en aanverwanten en de forumleden, in principe zelf ook gewone klanten zullen met hun eigen kennis en ervaring trachten het probleem mee op te lossen.

 

De webmail staat volgens mij toch volledig los van de nieuwe TV box, dus je kan je vragen hier gerust stellen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Goede middag, met alle respect maar nu spreek je Suzy gewoon tegen. Als je kijkt in de vragen zie je dat ze hier aanhaalt dar er geen support meer is. En dit ging over hetzelfde onderwerp.

Ik wil de discussie niet op de spits drijven, inderdaad, geen support meer over de nieuwe box, die wordt verhandelt via de telefoon. Maar met mijn mail is het intussen in orde, gelijk je kan zien, ik heb hier de mail ontvangen over deze vraag, en je antwoord.

Dat ik geen mail meer kon verzenden ,of ontvangen was gedeeltelijk mijn fout, veel regels ingesteld omdat we op een bepaalde dagen, te veel spam  -20 tot 30 per dag - ontvingen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

telenet webmail

@GeraertsHerman, mijn excuses als ik mezelf slecht uitgedrukt heb. Uiteraard ben je welkom op De Netweters om je vragen te stellen. Een vraag over mailprogramma's en instellingen hoort hier zeker thuis.  

 

Mijn "Telenet geeft hier geen support", was eerder gericht op het feit dat je aankaartte dat er een dossier was opgemaakt na je telefonisch gesprek met Telenet, er nog niets over gehoord had en je hen wilde vragen er spoed achter te zetten. Die feedback komt niet bij de Telenet klantendienst terecht omdat er geen support agenten op De Netweters aanwezig zijn. Updates over je dossier bij Telenet kunnen we hier dus niet geven of behandelen, maar andere leden zijn zeker bereid om je met hun eigen kennis en ervaring verder te helpen! 

 

Het kan gebeuren dat wij (moderatoren of ikzelf) zelf iets navragen voor iemand, maar meestal is dit enkel zo wanneer iets zo specifiek is waarvan we weten dat het bij de gewone telefonische klantendienst niet beantwoord zal worden. 

 

Blijf dus zeker niet weg van De Netweters of aarzel niet om je vragen aan andere leden te stellen. Denk dat dit vooral is wat @StefaanH je wilde duidelijk maken. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenet webmail

Inderdaad @GeraertsHerman, het was helemaal niet mijn bedoeling om @Suzy tegen te spreken, ook mijn excuses als dat zo is overgekomen.

 

Ik wilde enkel aan u duidelijk maken dat er een misverstand was over "geen support hier" en hoe dat te interpreteren.

 

Bij deze heeft Suzy dat helemaal uitgeklaard Smiley Erg vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Excuses aanvaard, geen probleem, het belangrijkste is dat mijn mail weer werkt, waarvan ik dan nog zelf n fout ben, door veel regels te plaatsen.  Het hoofd koel houden is altijd de boodschap natuurlijk, maar voor mij was het behoorlijk warm.  Met veertien dagen geen mail, waarvan ik wist dat er belangrijke bij zijn, maakte mij ongerust. Probleem opgelost

GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Sinds mijn mail weer werkt is er een ander probleem opgedoken in de webmail.

De persoonlijke regels zijn verwijderd, maar nu moet ik altijd mijn webmail openen.

Veel mails blijven in webmail staan, en ontvang ze niet  in mijn email programma.

Vroeger ontving ik de mails in mijn persoonlijke email, en in de webmail waren ze verdwenen, en moest ze niet speciaal verwijderen. De Inbox was dan leeg. Maar ook sommige mails ontvang ik niet, o.a mails met het adres noreply als voorvoegsel voor het @ teken. Deze blijven gewoon in de webmail achter, zonder ze te ontvangen in mijn persoonlijke mail adres. Vind het spijtig dat dit zich nu heeft voorgedaan.

Eergisteren ontvang ik een mail over de elektriciteitsfactuur, en die heeft als adres met een voorvoegsel noreply@ en bleef gewoon achter in de webmail.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

telenet webmail

Zorg ervoor dat je mailclient ingesteld is om mail binnen te halen via POP. Je zegt dat er in webmail geen filters/regels ingesteld zijn, maar is dat ook zo in je mailclient? Dat zou immers de verdwijnende mails kunnen verklaren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Mijn persoonlijke email is ingesteld in, of op pop, maar in de webmail blijven er soms achter. Die stuurt de webmail niet door naar mijn persoonlijk adres . Terwijl die vroeger wel aangegeven stonden als veilige afzenders. Ik weet niet of je , je herinnert dat ik te veel regels had ingesteld in verband met de toevloed aan spam. Heb die allemaal moeten verwijderen in webmail, en nu staat er geen enkele regel meer genoteerd.

Ik moet nu ook regelmatig mijn webmail in de inbox verwijderen tegelijk dat vroeger niet was.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

telenet webmail

Ik ben meer geïnteresseerd in je mailclient: heb je daar toevallig - misschien per ongeluk - een regel ingesteld die ervoor zorgt dat er e-mails blijven hangen in je webmail? Immers, als alle regels in de webmail verwijderd zijn, dan moeten we het ergens anders zoeken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GeraertsHerman
Freshman Meerweter
Berichten: 63
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België..

telenet webmail

Er zijn niet bepaald regels ingesteld, diegene die er staan, of zijn, is al van een tijd geleden. Vroeger had ik office 2007 nog, en nu office 365 vrij nieuw dus.Ik moet er wel bij vertellen, sinds een aantal weken, juist achter de heisa van de spam heb ik een nieuw programma office aangekocht. En heeft alles gekopieerd, automatisch trouwens. Maar er is niets speciaal gewijzigd in verband met de regels. In het oude programma office 2007 zijn er regels ingesteld, maar alles is begonnen op het moment dat dit niet meer werkt, en dan is het nieuw aan gekocht. Bij office 2007 kreeg ik de mails binnen, en in de webmail waren ze verdwenen en moest ze niet speciaal verwijderen. Nu blijven ze staan in de webmail en moet telkens alles in webmail  verwijderen.

0 Likes