De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkeerde emails in spam

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hallo! Welkom! En we zijn vertrokken! Gelezen en goedgekeurd! De 3 wijzen!

beste sinds al enkele weken is het mij opgevallen dat ik vrij weinig emails krijg en normaal heb ik er minimum 10 per dag de laatste dagen zelfs niets. ook betalingen die ik via paypal deed zelfs die mails komen niet door. na verder onderzoek blijkt dat mijn spam folder enorm groot is geworden ik ben daar eens een blik gaan werpen en daar zaten al mijn mails ook die paypal waar ik over sprak hoe kan dit want ik heb deze mails 1000% zeker niet aangeduid als spam. hoe kan ik did vlotjes oplossen zodanig dat de juiste emails weer in de juiste mappen komen

 

alvast bedankt

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Experienced Veelweter
Berichten: 128
Klasse! De 3 wijzen! De magic number! It's your second party!

@joemar

 

Wat je al kan doen is de mails die niet in spam map horen selecteren en "niet spam" definiëren.

Ik zie direct geen mogelijkheid om dat om te keren. Dus als je ze ontspamt hebt moet je wel in de gaten houden dat het niet opnieuw gebeurt. Na het terugplaatsen van alles wat terug moet, plaats je de rest(spam) best tijdelijk in aandere map om overzicht te houden op wat er later nog gaat gebeuren.

Groeten

 

Beantwoorden
Experienced Veelweter
Berichten: 128
Klasse! De 3 wijzen! De magic number! It's your second party!

@joemar

 

je kan(als je het nog niet gedaan hebt) eens kijken naar volgende link.

https://www2.telenet.be/nl/webmailadresboek#/all/spam

 

groeten

0 Likes
Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
Berichten: 2474
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen!

Ik weet niet of je via webmail werkt of via een mailclient, maar zelf werk ik met Mozilla Thunderbird en die werkt met een zelflerende spamfilter, een filter op basis van een spamlijst (SpamPal, SpamAssassin, ...) en geeft melding bij een 'scam mail'/phishing. Ook kan je adressen in je adresboek in een zgn. 'white list' zetten, zodat die zeker niet als spam gemarkeerd worden.

 

Ik heb dus wel bij Telenet ingesteld dat alle mails doorgestuurd worden, ook spam, maar dan wel met [SPAM] in het onderwerp. Op die manier houd ik de touwtjes zelf in handen.

 

Enfin, het is maar een idee...

  Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden