24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik zie net dat Telenet op zijn website insinueert dat je bij bv. Wigo 36u kan terugkijken: https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv/
Ik heb een interactieve digicorder van het vermelde type en een Wigo met 25 Gb, toch werkt dit niet...
Ik vind het wel raar dat Telenet op zijn website ook laat uitschijnen dat je met bv. Wigo 36u kan terugkijken. Ik heb het getest en het werkt spijtig genoeg niet. https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/
Hoe bedoel je in mijn telenet? Staat dat daar ergens vermeld?
Ik ga als ik thuis ben proberen resetten.
In uw "mijn telenet" kan je altijd zien welke producten en opties je hebt.
Nog niet gezien? Maak er dan maar eens een studie van.
Wat betreft de productverandering van vorige dag(en), dat is nog niet helemaal in orde blijkbaar. Ik weet dus niet wat je al hebt.
Groeten
Ik heb reeds contact opgenomen, men heeft aangeraden om de digicorder 10 sec uit te trekken en te herstarten, en iets aan mijn instellingen veranderd. Dat heeft tot nu toe helaas niet geholpen.
Ik weet dat ik in mijn telenet extra opties en pakketten kan beheren. Ik vind echter nergens een optie om 36u te kunnen terugkijken, enkel het betalende Play pakket. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij verzekeren mij dat dit inderdaad zou inbegrepen zijn. Maar met wat ik tot nu toe geprobeerd heb ism de helpdesk heeft helaas niet geholpen.
Als die 36 uur in het pakket zitten is dat geen optie en ga je die ook niet kunnen zien. Als je desondanks niet kan terugkijken is dat mogelijk iets dat "zou" moeten werken, maar het nog niet doet. In de gaten houden en niet te lang wachten om opnieuw contact te nemen met de klantendienst.
Groeten
Waarom post je dit hier twee maal ?
https://www.netweters.be/t5/Entertainment/36u-terugkijk-TV-inbegrepen-in-WIGO/m-p/65115#M2045
Omdat ik eerst gaan zoeken ben naar een bestaand topic en daarop gereageerd heb, en daarna te weten ben gekomen dat dit een recent toegevoegde functionaliteit is. Daarom vond ik het aangewezen om een nieuw topic te maken, misschien zijn anderen er ook mee geholpen. Ik ben hier nieuw, als dit tegen de regels is, mijn excuses.
Nee hoor. Het is gewoon tegen de algemene forumetikette 😉
En ik maak zeker de regels niet 😉
Anyhow, Telenet helpdesk aanklampen is de boodschap.
Ik kan het niet voor je testen, want ik heb Play.