24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik zie net dat Telenet op zijn website insinueert dat je bij bv. Wigo 36u kan terugkijken: https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv/
Ik heb een interactieve digicorder van het vermelde type en een Wigo met 25 Gb, toch werkt dit niet...
Dat zal ik zeker doen. 😉
Ik vraag me wel af of iemand het al getest heeft en of het dan bij anderen wel werkt. Iemand met Wigo zonder Play die even kan testen?
Heb je er wel rekening mee gehouden dat terugkijk TV niet op alle kanalen werkt? Je kunt niet zomaar gelijk wat "terug bekijken".
Je kan dat zien aan een klein driehoekje dat in de programmagids bij de desbetreffende uitzending moet staan. Geen driehoekje = geen terugkijk TV.
En je moet echt programma per programma bekijken, want bij geen enkele zender is "alles" terugkijk TV. Daarentegen zijn er wel zenders waar "niets" terugkijk TV is ...
Ja hoor, allemaal rekening mee gehouden. 😉 Ik krijg wel net een mail waarin telenet de nieuwe functie aankondigt vanaf vandaag, dus misschien was ik gewoon te snel. Ik ben momenteel niet thuis, maar ik ga het straks zeker testen!
Intussen geprobeerd, werkt helaas nog niet... De helpdesk zoekt verder. 😉
Hier werkt het wel!
Vandaag email gekregen dat het vanaf nu in ons WIGO pakket zit en mijn vrouw heeft dit al getest, werkt perfect zegt ze
Hier lukt het ook.
Wigo 25 geen play
@Ils74 ik heb daarnet vernomen dat er deze ochtend en middag wat vertragingen waren op het doorlopen van orders in de Telenet systemen. Ook het activeren van de 36u terugkijk-tv werd daardoor vertraagd bij sommige WIGO klanten. Ondertussen lijken de orders terug door te lopen, ik vermoed dat ook terugkijk-TV weldra bij je in orde zal zijn. Ik maak geen belofte, maar volgens mij gaat her hierdoor wel opgelost geraken. 😉
Telenet had beter eerst gezorgd dat alles voor iedereen zeker in orde was vooraleer SMS's en Mails te sturen. Dan hadden wij ons zo geen zorgen hoeven te maken lol 😉
En nu na 4 dagen heb ik nog altijd geen terugkijk tv op TV.
Via Yelo play werkt het wel op mijn laptop maar ik kan niet swipen naar mijn TV.
Dus is blijkbaar wel actief op Yelo play maar niet op mijn digicorder.
Heb contact opgenomen met Telenet. Een vriendelijke dame heeft me teruggebeld en van op afstand iets gedaan aan mijn digicorder. Na terug herstarten hiervan was de 36u terugkijk tv in orde.
😁
Ik zit in hetzelfde schuitje met een WIGO25, al 2x iemand van de technische dienst aan de lijn gehad, maar nog geen zicht op een oplossing (1 week na de aankondiging 😞 )
Vorige week zonder enig probleem gebruik kunnen maken van de 36u terugkijk tv en vandaag lukt het niet 😭Oh ja, voor alle duidelijk, het gaat omdezelfde zender en hetzelfde programma...