Beantwoorden
dannydekens
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Activering van streamz zonder aanvraag

HET IS ERG EN HEEL VERVELEND DAT IK OM DE MAAND MOET CONSTATEREN DAT STREAMS IS GEACTIVEERD

IS ER NE FLAUWE PLEZANTE BIJ JULLIE DIE DE MENSEN IN HET ZAK MOET ZETTEN

SORRY

MAAR DIT IS NU ZEKER DE ZESDE KEER DIT JAAR

IK MOET STREAMS NIET EN HEB DA NIET GEVRAAGD

Het LEVEN IS AL DUUR GENOEG

vriendelijke groeten klant van 10 jaar en meer

24 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activering van streamz zonder aanvraag

@robatoras 

Als Telenet geldwolven zijn dan stap je toch naar een andere provider. Hebben ze van jou geen geld meer en heb je dit probleem niet met je maand gratis Streamz en roep je ook niet zo hard meer. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activering van streamz zonder aanvraag

Van zodra hier glasvezel ligt,ben ik weg

100/30Mbps max hier bij Edpnet of Proximus,ben ik niet tevreden.

Jij hoeft zich niet te moeien waar ik voor kies.

 

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Activering van streamz zonder aanvraag

Mijn ogen worden slechter naarmate leeftijd,zelfs met bril,vind het niet vervelend 

dat iemand typt HOOFD CAPS.

Wat wel vervelend is een smartassdie komentaar moet geven op zo een post.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Activering van streamz zonder aanvraag

Het probleem van de gratis maand streamz met rekening voor je maand over is is al eens aan de orde geweest hier op het forum, 

het probleem zit hem in dat als je iets gratis krijgt er altijd kleine lettertjes zijn die je best eens leest maar dat velen nooit doen, 

ik heb ook al eens zo een aanbieding gehad in de zomer voor een maand gratis streamz en dan stond er in de kleine lettertjes duidelijk erbij dat je 14 dagen op proef hebt en dan best in die periode opzegt want anders krijg je een vast abbo en komen er kosten bij als je later opzegt binnen die maand.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activering van streamz zonder aanvraag

Hoe en waar vind ik de kleine lettertjes(14 werkdagen) als er door Telenet zonder mijn weten,STREAMZ als extra opties wordt geactiveerd onder mijn TVicon ,dezelfde dag ik mijn TV box aansloot.

Telenet heeft zelf geen enkele mail gestuurd dat ik een TV box met 1 maand gratis STREAMZ heb ontvangen.

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activering van streamz zonder aanvraag

@robatoras 

De kleine lettertjes vind je altijd onderaan de pagina maar ja als je geen moeite doet om er heen te zoeken vindt je ze ook niet. 

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/streamz/?intcmp=BETLN_NL_MENU_STREAMZPRO... 

Klik eens op de link dan vindt je wat de voorwaarden zijn voor 12 maanden gratis Streamz te hebben. Trouwens Streamz is met een Z en geen S. 

Op die manier had je ook jou eigen voorwaarden terug kunnen vinden en zoals @Master-Magic al heeft aangegeven niemand die dat leest en blijkbaar jij ook niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activering van streamz zonder aanvraag

Bij 1 maand gratis staan NERGENS voorwaarden vermeld,zeg mij anders eens waar.

1 maand gratis STREAMZ  heeft Telenet geactiveerd buiten mijn weten om,kwam er achter toen en binnen de 3 weken met nog 'n 10 dagen te gaan 8 euro meer op mijn aanrekening verscheen.Nergens heb ik een mail ontvangen van (veel plezier met 1 maand gratis STREAMZ)

Met die link(12 maand STREAMZ) voorwaarden die jij post,heb ik NIETS te maken.Moet ik niet.

STREAMZ met een Z, doe jou ogen open,waar zie jij een s bij mij.

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Activering van streamz zonder aanvraag

@patrick37 

De tittel van deze post is gestart door @dannydekens , niet door @robatoras  😉

@Moaner 

Sinds de beginselen van internet is dat eigenlijk al zo vast gelegd dat alles in hoofdletters zetten roepen is. Kleine zinnen of enkele woorden benadrukken iets als je dat in het groot zet. Ga maar eens op mIRC of andere chat kanalen, je zult rap gekicked en/of banned worden.

@robatoras 

Zowizo, als iemand intekent op een dienst online, of samenstellen van een abbo, staat er bij het maken/ingeven van alles altijd voorwaarden. Bv als ze zeggen gratis 1 maand streamz* of streamz(1) of iets in die aard, staat onderaan altijd de voorwaarden. En moet je gaan kijken welk cijfer, of hoeveel * er zijn gezet, en deze kolen overeen op de plek onderaan weliswaar in veel kleinere tekst dan de hoofdtekst op de pagina.

Maar probeer vooral kalmte en beleefdheid en respect te bewaren op het forum. Uit je ongenoegen tegen telenet zelf. De mensen hier (zoals eerder al is gezegd) zijn maar vrijwilligers die zelf maar klant zijn bij telenet. De community geeft alleen maar extra raad, tips, tricks, aan de rest kunnen zij ook niet doen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Activering van streamz zonder aanvraag

Dankjewel aan de Netweters die in deze thread de kalmte hebben bewaard. Ook bedankt aan @janne_man en @DeLLiAnO om op een vriendelijke manier uit te leggen dat in all-caps schrijven gezien wordt als roepen online. Dit is zeker niet anders op De Netweters. De topic starter heeft er zich ondertussen ook voor geëxcuseerd, dus lijkt me uitgeklaard.

Nu even in verband met het probleem dat er wordt aangekaart: wordt er bij iemand onterecht een product geactiveerd, dan mag je dat zeker delen op De Netweters. Al is het uiteraard beter om direct contact op te nemen met de klantendienst. Zij kunnen onmiddellijk actie nemen. Sowieso zou ik de tips die al gegeven zijn in deze thread eens uitproberen, de pincode van de tv veranderen en ook je wachtwoord van Mijn Telenet. Heb je misschien zonder er bewust van te zijn via de TV-app het abonnement geactiveerd omdat je een film of serie wilde kijken die in het Streamz-abonnement zit? Opnieuw, ik wil geen "excuses" verzinnen, maar vooral meedenken naar wat de oorzaak mogelijks kan zijn. Want het zou me wel verbazen dat er iemand bij Telenet voor zijn of haar plezier een Streamz-abonnement keer op keer opnieuw activeert. 

Misschien kan je ook eens vragen dat men bij Telenet een dossier voor je start om te achterhalen wie het abonnement telkens activeert.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activering van streamz zonder aanvraag

Terwijl ik bezig was via WhatsApp STREAMZ 1 maand gratis ongevraagd door Telenet geactiveerd  te laten verwijderen door 'Kendra' Vroeg 'Natalie' uit nieuwsgierigheid ,naar welke Films en series keek je zoal.

Zoiets vraag je toch niet,als je geen interesse hebt voor STREAMZ

Uiteindelijk heeft 'Martijn' STREAMZ metteen stopgezet. 

 

0 Likes