24803
netweters
|
152804
antwoorden
|
20740
vragen
|
Waar is aflevering drie van his dark Materials gebleven? Die staat niet in de reeks op yelo play.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: His Dark Materials
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Filip38 en over welk seizoen heb je het dan ?
Ik heb seizoen 1 aflevering 3 bij mij in Telenet tv staan , ik heb de tv box. Maar omdat het twee verschillende platformen zijn kan het ergens mislopen. Zou dit eens melden bij Telenet via Facebook messenger of Whatsapp of bellen. Misschien loopt er iets mis bij Yelo.
Het lijkt er idd op dat deze aflevering beschikbaar is via Telenet TV maar niet via Yelo Play. Misschien kan @Suzy dit intern doorgeven, je kan ook altijd Telenet contacteren hiervoor om dit recht te zetten (telefonisch of via sociale media). In tussentijd kan je met je gegevens van Telenet ook altijd inloggen via de website en app van Streamz, daar staat aflevering 3 er wel tussen.
PS: Misschien kan iemand van de moderators dit topic beter verplaatsen naar de categorie "entertainment". Denk dat het daar meer op zijn plaats staat dan bij "Telenet apps".
Dankjewel. Heb ondertussen streamz geïnstalleerd en aflevering 3 gevonden.
Weet er iemand wanneer seizoen 2 komt? Nergens een datum te vinden, het 2e seizoen is wel al 2 afleveringen ver...
Klopt. Stond vandaag in de krant. Vanaf vandaag elke week een nieuwe aflevering.
@Hofkens schreef:
Het lijkt er idd op dat deze aflevering beschikbaar is via Telenet TV maar niet via Yelo Play. Misschien kan @Suzy dit intern doorgeven, ...
@Hofkens zie dat het ondertussen nog altijd niet in orde is in de Yelo Play app. Heb het intern doorgestuurd. Klopt dat het op Streamz zelf wel perfect te bekijken is. 😉
Op streamz is het wel goed te bekijken. Is ook een beter app aangezien je hier kunt downloaden. Op yeloplay is aflevering 2 nog altijd niet zichtbaar.
Sorry moest aflevering 3 zijn.