Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

Vanaf 2 maart past telenet het aanbod aan van VTM Kids JR dat samen gaat met de zender van VTM Kids, maar wat gebeurt er met die VTM Kids JR dat CAZ 2 word in het compact aanbod daar deze niet in het analoge aanbod zit normaal gezien,

gaat die ook aangepast worden zodat iedereen deze zender zal kunnen bekijken of enkel met de codering er op en zo dan zullen de analoge kijkers en de compacte kijkers een zender minder hebben?????

@Suzyheb jij meer info daaromtrent ?????

is een zeer interesante wending daar CAZ niet in het compacte en analoge aanbod zit en deze daar een 2de broertje van is.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
21 reacties
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

Hallo,

Je moet de zenders (DVB-C) opnieuw laten zoeken, ik heb dit ook moeten doen. Staat ergens in de vorige berichten ook al aangeven. In sommige TV toestellen heb je ook de optie zenderlijst updaten/bijwerken, bij mij was dit in 1 TV het geval in de anderen heb ik volledig opnieuw naar de zenders laten zoeken.

M.v.g.

0 Likes
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

Maar als ik automatisch laat zoeken gaan de zenders dan niet kriskras door elkaar komen te staan ?

Had ze net allemaal opgeslagen in mijn ideale volgorde 

0 Likes
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

Dat is inderdaad wel zo, als je de zenders opnieuw zoekt zullen ze terug op de standaardnummering staan. Daarom kijk eens of je niet de optie ergens hebt "zenders bijwerken", "zenders updaten", dan blijft de volgorde van je zenders normaal gezien onveranderd. Geef anders het merk en type van je TV eens dan zoek ik er eens op internet naar. Na het bijwerken zal CAZ2 op nummer 23 staan.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

kanaal 23 is nu Caz2, kanaal 30 infobeeld VTM Kids jr.

Of je digitaal kijkt met ci+ of met digicorder of andere decoder maakt niets uit: het is steeds hetzelfde signaal.

0 Likes
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

Ondertussen zenders opnieuw laten scannen & idd nu heb ik caz2 😋 maar de meeste zenders staan nu terug door elkaar 🙄

Er staat wel optie zenders bijwerken op maar kan het niet aanklikken

Is een Sony KDL-40R550C

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR

Je kan overwegen om een favorietenlijst te maken in de volgorde die je graag hebt, dan kan je voor de rest de Telenetvolgorde behouden. Indien aanwezig, kan je de functie automatische zenderupdate (wat de juiste benaming op je toestel is, weet ik niet) aanzetten.

0 Likes

CAZ 2 vanaf 2 maart in de plaats van VTM Kids JR


@vlotte-eduard  schreef:

Ondertussen zenders opnieuw laten scannen & idd nu heb ik caz2 😋 maar de meeste zenders staan nu terug door elkaar 🙄

Er staat wel optie zenders bijwerken op maar kan het niet aanklikken

Is een Sony KDL-40R550C


De zenders kan je normaal gezien rangschikken met deze tool: https://www.sony.nl/electronics/support/downloads/00016025