Beantwoorden
Yeti
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Na de introductie van Streams is plots op play more onder de films de categorie "nieuw" verdwenen. Enkel nog trending is aanwezig. 

 

Ik vind dit persoonlijk uitermate vervelend gezien we onze filmkeuze steeds uit de nieuwe releases aanklikten en dit zo ook gemakkelijk konden opvolgen. Enig idee waar dit naartoe is en hoe we releases van nieuwe films nu te weten komen?

 

Thanks voor de info.

 

Mvg,

 

D. Boydens

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play More - item nieuwe films verdwenen?

0 Likes
14 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

@Yeti  gebruik je een tv box of een digicorder ? 

Ik gebruik de tv box en heb net eens gekeken en heb ik de film categorie gewoon de de categorie 'nieuw' staan dus kan ik zien welke nieuwe films er zijn. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yeti
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Is met digicorder. Dus als ik naar playmore ga. Ik kies films. Dan is het eerste item "trending" en niet meer "nieuw". Gevolgd door alle genres.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

@Yeti  of wel eens je modem een herstarten , dus stekker eruit wacht een minuut en start terug op. Dan eens je decoder herstarten ook de stekker eruit en terug opstarten. Kijk eens wat voor resultaat dat geeft.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yeti
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Ook uitgevoerd. Blijft gelijk. De films van playmore starten met het item trending. Dan de andere categorieen. De categorie nieuw staat er niet meer bij. 😪

0 Likes
Malika1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Ik kan zelfs mijn progamma’s niet meer herbekijken met mijn wi go normaal zit dat in mijn pakket maar plots moet ik nu streams bestellen ?

 

0 Likes
leeuw1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

als je bij catogorie : bv : actie : staat ernaast alles tonen, als je erop klikt kan je kiezen tussen nieuw of laaste kans ?

0 Likes
leeuw1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

item nieuwe films staat er nu op (zoals bij series)

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

@Yeti sinds de lancering van Streamz werd dit aangepast naar de categorieën trending en ontdek. Normaal zou je daar het aanbod moeten terugvinden dat je zoekt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Yeti
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Suzy,

 

Dank voor je antwoordje. Nu het blijft een verschil tussen "trending" en "ontdek" en de oude categorie "nieuw". 

 

Vroeger volgden we via de categorie "nieuw" op als er bv. een nieuwe franse film verscheen, een zo commerciele animatiefilm ... dus zaken die zeker niet in trending of ontdek verschijnen. Nu al voor gehad dat ik plots een film zie passeren op het filmkanaal waar ik in de verste verte geen weet meer van heb. En die noch in trending, noch in ontdek aan bod komt. 

 

Dus zeker een gemis gezien er geen valabel alternatief is.

 

Mvg,

 

Didier 

Sonns
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Dat deze categorie is verdwenen, is absoluut een gemis, ik had dit ook al eerder op dit forum gevraagd.

 

Ik ben trouwens heel benieuwd wat Telenet de komende maanden gaat doen voor PlayMore klanten, aangezien ik vermoed dat hun aanbod van nieuwe filmreleases stilletjes aan op hun einde zal lopen.

 

Bad Boys For Life was de première vorige week en dat was de laatste blockbuster release in cinema's voor de eerste lockdown, denk ik. Enkel Tenet hebben we nog in het vooruitzicht qua blockbuster niveau. Zou fijn en fair zijn moesten ze hun klanten tijdens deze nakende "dry spell" periode spontaan iets van kortingen aanbieden. We hebben al een paar "mindere" weken achter de rug zonder film premières.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Ik dacht ook dat deze optie verdwenen was. Maar als je verder naar onder gaat is Nieuw er wel. Althans bij mij op een tvbox.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
soulofsound
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Dat is zinloos. Hoe wil je nu in de lijst trending gaan zoeken wat er nieuw is?

Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?

soulofsound
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

We hebben eigenlijk al een jaar een pak mindere films. Ik schat dat de kost van HBO te hoog is. In plaats van een keuze te maken uit HBO van de betere dingen en voor de rest degelijke films aan te bieden. En sinds Streamz is het nog erger. Nog nauwelijks degelijke films. Enkele als 1917 en Bad Boys en voor de rest veel rommel. Dit moet echt beteren of ik ga gewoon naar andere platforms, die overigens een pak goedkoper zijn.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

@soulofsound vrees dat dit door de versnippering is aan aanbieders dat exclusief films in hun aanbod hebben dat het moeilijker is voor een film zender nog een film aan te bieden, er wordt ook meer on demand gekeken naar films waardoor de film zenders gekrompen zijn en er minder aanbod is.

en veel goeie films worden er niet meer gemaakt en nu met de corona is dat ook in elkaar gestort.

als je eens rond kijkt, hoeveel aanbieders zijn er nu al niet met films en series met elk hun app of site.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes