De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Categorie "nieuw" in Play More verdwenen sinds Streamz

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Primeur! Hi there! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Na de introductie van Streams is plots op play more onder de films de categorie "nieuw" verdwenen. Enkel nog trending is aanwezig. 

Ik vind dit persoonlijk uitermate vervelend gezien we onze filmkeuze steeds uit de nieuwe releases aanklikten en dit zo ook gemakkelijk konden opvolgen. Enig idee waar dit naartoe is en hoe we releases van nieuwe films nu te weten komen?

Thanks voor de info.

Mvg,

D. Boydens

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play More - item nieuwe films verdwenen?

0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@Yeti  gebruik je een tv box of een digicorder ? 

Ik gebruik de tv box en heb net eens gekeken en heb ik de film categorie gewoon de de categorie 'nieuw' staan dus kan ik zien welke nieuwe films er zijn. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter

Is met digicorder. Dus als ik naar playmore ga. Ik kies films. Dan is het eerste item "trending" en niet meer "nieuw". Gevolgd door alle genres.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@Yeti  of wel eens je modem een herstarten , dus stekker eruit wacht een minuut en start terug op. Dan eens je decoder herstarten ook de stekker eruit en terug opstarten. Kijk eens wat voor resultaat dat geeft.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter

Ook uitgevoerd. Blijft gelijk. De films van playmore starten met het item trending. Dan de andere categorieen. De categorie nieuw staat er niet meer bij. 😪

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjeslezer
Hallo! Welkom! De kop is eraf! Hi there!

Ik kan zelfs mijn progamma’s niet meer herbekijken met mijn wi go normaal zit dat in mijn pakket maar plots moet ik nu streams bestellen ?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
It's your fourth party! It's your third party! Al 25 duimen! Goed bezig!

als je bij catogorie : bv : actie : staat ernaast alles tonen, als je erop klikt kan je kiezen tussen nieuw of laaste kans ?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
It's your fourth party! It's your third party! Al 25 duimen! Goed bezig!

item nieuwe films staat er nu op (zoals bij series)

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Yeti sinds de lancering van Streamz werd dit aangepast naar de categorieën trending en ontdek. Normaal zou je daar het aanbod moeten terugvinden dat je zoekt. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter

Suzy,

Dank voor je antwoordje. Nu het blijft een verschil tussen "trending" en "ontdek" en de oude categorie "nieuw". 

Vroeger volgden we via de categorie "nieuw" op als er bv. een nieuwe franse film verscheen, een zo commerciele animatiefilm ... dus zaken die zeker niet in trending of ontdek verschijnen. Nu al voor gehad dat ik plots een film zie passeren op het filmkanaal waar ik in de verste verte geen weet meer van heb. En die noch in trending, noch in ontdek aan bod komt. 

Dus zeker een gemis gezien er geen valabel alternatief is.

Mvg,

Didier 

Beantwoorden