Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Discovery science tijdelijk onderbroken

Wat is er aan de hand met discovery science. Melding van tijdelijke onderbreking dat al twee dagen duurt

 

Titel gewijzigd door DennisVO(mod) | Vorige titel: Discovery sciense

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Discovery science tijdelijk onderbroken

@kurtgr 

Weet nu niet hoe jij kijkt via digicorder of tv box maar heb hier eens gekeken via telenettv.be. Daar kan ik de zender opstarten enkel blijft mijn beeld hangen en ik hoor iemand omroepen. Het geluid is dan ook nog eens zeer slecht , vervormd , maar het bleed blijft staan op 1 beeld en meer niet. Geluid gaat dus verder , omroeper praat dus wel maar zonder lopende beelden.

 

Dus ja er is iets met die zender aan de hand enkel geen idee wat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Discovery science tijdelijk onderbroken

ik kijk enkel via een digicorder. Op de zender krijg ik de tekst dat de zender tijdelijk onderbroken is. Tijdelijk duurt nu al twee dagen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Discovery science tijdelijk onderbroken

@kurtgr er zijn veranderingen aan de satelliet uitzending van deze zender, zal moeten aangepast worden, kan ook zijn dat Telenet ontvangst probleem heeft via de schotel waarop ze dit ontvangen door het weer de laatste dagen.

zal wel snel opgelost worden, zal vanavond ook eens checken via satelliet op 1 west.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Discovery science tijdelijk onderbroken

bedankt voor de duidelijke uitleg, ik betaal 25 euro voor een paar themazenders, dus verwacht dan ook een snelle oplossing van telenet

0 Likes
Ex-Netweter
 

Discovery science tijdelijk onderbroken

@kurtgr is al terug in orde enkel de ondertiteling is nog niet ok, bij een TV box toch nie...

is trouwens vanaf nu in HD zoals Discovery ID al heel lang in HD uitzendt maar dan wel met vaste ondertiteling. wel vreemd kennis van mij woont net over de grens en heeft ook Discovery Science in zijn pakket via KPN en daar staat nog expliciet HD in het logo linksboven bij Telenet niet 🤔 laatste keer dat ik er geweest ben toch nog paar weken terug...

 

nu nog History in HD want dat is echt om te kotsen dat beeld, vraag me af waarom dit nog steeds in SD word doorgeven is de zelfde versie als Nederland en bij KPN is dit loepzuiver in HD en vaste ondertiteling. stom dat telenet dat niet doet vaste ondertiteling bij KPN is dat op alle zenders zo BBC First, alle Discovery zenders, History, Crime+Investigation, NGC Wild, Animal Planet...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Discovery science tijdelijk onderbroken

Vanaf nu in HD

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Discovery science tijdelijk onderbroken


@Master-Magic  schreef:

@kurtgr er zijn veranderingen aan de satelliet uitzending van deze zender, zal moeten aangepast worden, kan ook zijn dat Telenet ontvangst probleem heeft via de schotel waarop ze dit ontvangen door het weer de laatste dagen.

zal wel snel opgelost worden, zal vanavond ook eens checken via satelliet op 1 west.


Wat je hier aangeeft is correct. Deze kanalen (Discovery Science en Animal Planet) komen sinds vorige week via een andere provider. Ze worden ook anders bij Telenet aangeleverd, waardoor er kort een probleem met de ondertiteling was. Dit zou sinds een config aanpassing vanmiddag opgelost moeten zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.