25.474
netweters
|
157.233
antwoorden
|
21.240
vragen
|
Het Standaard-abonnement van Disney+ stijgt dus met één euro per maand. Voor Disney+ Premium betaal je zelfs twee euro per maand meer, van 13,99 naar 15,99 euro per maand. In beide gevallen is er ook een jaarlijks pakket beschikbaar: dat kost voortaan 109,90 euro voor Standaard (was 99,90 euro) en 159,90 euro voor Premium (was 139,90 euro).
Deze nieuwe prijzen gelden al sinds 30 september 2025. Nieuwe klanten moeten meteen deze hogere prijzen betalen, terwijl bestaande klanten respijt krijgen tot november. Disney rekent de nieuwe tarieven vanaf 4 november aan maandelijkse klanten, terwijl abonnees met een jaarabonnement de wijziging op of na 25 november op hun factuur zien.
Wil je geen hogere prijs betalen? Zorg er dan voor dat je je Disney+-abonnement op tijd opzegt.
@Peter78 schreef:Iedereen heeft tegenwoordig een gigantische 4K tv in zijn living staan, hoe groter hoe beter!
Maar 4K content bekijken ho maar, dat is te duur ze, bij alles het goedkoopste abonnement... 😁
Ze kijken dan Netflix en co in 720p of 1080p, tja dan hadden ze beter geen 4K tv gekocht maar een HD tv als die nog te krijgen zijn. Of bij hun oud tv gebleven... 😊
Is zoals met een speed pedelec nooit rapper rijden dan 25, koop u dan een elektrische fiets die gaat maar max 25 en is goedkoper in aankoop en je hoeft die helm niet op je kop.
Niet iedereen heeft een 4K TV. Dus waarom zou je dan veel meer betalen voor een 4K abonnement? Trouwens zijn tegenwoordig ook al vele budget tv's uitgerust met een 4K-scherm, ook al willen mensen niet per se meer betalen voor 4K omdat ze content zijn met Full HD-kwaliteit. Dat zijn nu eenmaal keuzes die mensen voor zichzelf willen maken of ze 3 abonnementen in Full HD willen betalen of voor dezelfde prijs maar 2 abonnementen in 4K kunnen betalen.
@Peter78 schreef:
Iedereen heeft tegenwoordig een gigantische 4K tv in zijn living staan, hoe groter hoe beter!
Maar 4K content bekijken ho maar, dat is te duur ze, bij alles het goedkoopste abonnement... 😁
Ze kijken dan Netflix en co in 720p of 1080p, tja dan hadden ze beter geen 4K tv gekocht maar een HD tv als die nog te krijgen zijn. Of bij hun oud tv gebleven... 😊
...
@Peter78 ik vermoed dat er toch best wat mensen ook UHD/4K-abonnementen nemen bij de streamingdiensten om te kunnen genieten van de hogere kwaliteit. Klopt, je moet dan maandelijks of jaarlijks meer centen neertellen (logisch). Maar als je vaak kijkt naar films, series of sport, is het die meerprijs waard. Al kan ik geloven dat het voor veel mensen ook totaal niet uitmaakt dat een film in UHD wordt getoond of Dolby Atmos geluid bevat. Dus misschien maar goed dat de streamingdiensten allerlei varianten van abonnementen aanbieden, zo kan ieder zelf uitmaken welk type abonnement best is voor zijn/haar kijkgedrag en wensen.
@Suzy schreef:Al kan ik geloven dat het voor veel mensen ook totaal niet uitmaakt dat een film in UHD wordt getoond of Dolby Atmos geluid bevat. Dus misschien maar goed dat de streamingdiensten allerlei varianten van abonnementen aanbieden, zo kan ieder zelf uitmaken welk type abonnement best is voor zijn/haar kijkgedrag en wensen.
@Suzy de meeste zien het gewoon niet of denken dat er toch niet veel verschil in zit en het is vooral veel te duur, tja wat ben je dan met zo een grote bling bling 4K tv.
@Hofkens schreef:Niet iedereen heeft een 4K TV. Dus waarom zou je dan veel meer betalen voor een 4K abonnement? Trouwens zijn tegenwoordig ook al vele budget tv's uitgerust met een 4K-scherm, ook al willen mensen niet per se meer betalen voor 4K omdat ze content zijn met Full HD-kwaliteit. Dat zijn nu eenmaal keuzes die mensen voor zichzelf willen maken of ze 3 abonnementen in Full HD willen betalen of voor dezelfde prijs maar 2 abonnementen in 4K kunnen betalen.
@Hofkens idd ieder zijn mening maar je hebt nu wel 2 likes gescoord van... jawel 😁
Der voelen er zich hier weer zeer persoonlijk aangesproken ook al heb ik niemand genoemd. 🤔
En ik vind het vooral zonde dat je niet het onderste uit de kan haalt van u tv...
@Peter78 schreef:
@Suzy schreef:Al kan ik geloven dat het voor veel mensen ook totaal niet uitmaakt dat een film in UHD wordt getoond of Dolby Atmos geluid bevat. Dus misschien maar goed dat de streamingdiensten allerlei varianten van abonnementen aanbieden, zo kan ieder zelf uitmaken welk type abonnement best is voor zijn/haar kijkgedrag en wensen.@Suzy de meeste zien het gewoon niet of denken dat er toch niet veel verschil in zit en het is vooral veel te duur, tja wat ben je dan met zo een grote bling bling 4K tv.
Het aantal simultane streams kan ook meespelen: bij Disney Plus zijn er dat 4 bij het premium- vs 2 bij het standaard abonnement.
In een gezin van 4 is dat echt iets dat soms speelt 🙂
Als je enkele apps hebt dat je voor betaald maakt dat de rekening ook alsmaar duurder, moest het Disney+ aanbod in films en series ook vergroten telkens kan je het duurder worden geldig vinden, maar het is enkel omdat ze Hulu gaan toevoegen als naam dat het duurder wordt, voor de rest komt er niks speciaals extra, buiten wat sport, maar dat sport is ook niet voor iedereen nodig in het aanbod wegens geen interesse
voor mij zal disney+ binnenkort dus 11 euro per maand kosten.
voor het goede aanbod van disney+ vind ik dat niet zo verkeerd.
@waterrat1978 Vind het aanbod verminderd, bepaalde titels staan niet op de Belgische versie dat in Nederland er wel nog opstaan, heb het opgezegd, voor 1 serie dat ik nog volg ga ik het enkele maanden niet nemen.
qua nieuwe films is het amper 1 tot 3 nieuwe per maand.
Heb mij nog laten verleiden in de Albert heijn af en toe een Vpn nodig
En de reclame valt mee zo zijn we weer een jaar verder
@Master-Magic schreef:@waterrat1978 Vind het aanbod verminderd, bepaalde titels staan niet op de Belgische versie dat in Nederland er wel nog opstaan, heb het opgezegd, voor 1 serie dat ik nog volg ga ik het enkele maanden niet nemen.
qua nieuwe films is het amper 1 tot 3 nieuwe per maand.
@Master-Magic weet je wat mij de laatste tijd opvalt als er een Disney film op Netflix komt blijft die ook bij Disney beschikbaar.
Bij HBO Max is dat wel anders, de laatste Dune film staat op Netflix, weg bij HBO Max zelfde met de laatste Godzilla film elke film van Warner Bros die bij Netflix komt wordt weggehaald bij HBO Max, de laatste Mad Max noem maar op... 🤔
Hoe dwaas is da nie er staan ook meer films van Warner Bros op Prime Video dan op HBO Max zelf en dan heb ik het niet over kopen en huren e.
Blade, Se7en, Police Academy enz...
Two and a Half Men is ook zo iets, even op HBO Max en weer weg, maar blijft beschikbaar bij Prime Video...
Is precies of ze hebben niet de rechten over hun eigen series en films bij Warner Bros