Beantwoorden
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ervaringen Amazon Prime Video

Ik weet niet of het hier perfect op z'n plaats staat, maar door het toenemen van het aantal interessante series twijfel ik om een abonnement te nemen. Maar na online wat te zoeken zag ik verschillende reacties over ondertiteling die veel later (20 seconden tot zelfs een minuut) dan de gesproken tekst kwam tijdens programma's en dit houdt me toch wel tegen momenteel.

 

Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

 

Verder vroeg ik me ook nog af of er bijvoorbeeld kan betaald worden via de Google Play Store zelf (belkrediet of giftcards) want volgens de info die ik op hun site ergens had gevonden kan het enkel met een kredietkaart.

Tags (1)
0 Likes
12 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ervaringen Amazon Prime Video

@Hofkens 

Wij hebben ooit amazon Prime gehad maar het aanbod en alles viel tegen. Er waren zelfs niet eens ondertitels op veel films dus daar hadden we nog minder aan. Om die redenen hebben we het dus toen weer opgezegd gewoon voor te weinig aanbod en de films niet te volgen zonder ondertitels. 

 

Waarschijnlijk hebben ze dus wel gesleuteld aan hun aanbod en ondertitels maar terug nemen nee dat zou ik toch niet meer overwegen. Zeker niet als ik nu je reactie zo lees dat is de moeite dus niet voor dat geld. 

 

Of je kan betalen via Google Play store geen idee eigenlijk wij moesten de creditcard gebruiken. Dan toch liever Netflix te gebruiken beter aanbod en deftig te kijken met ondertitels; 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ervaringen Amazon Prime Video

Ik zou het als liefhebber van fantasy vooral willen nemen door The Wheel of Time dat enkele maanden geleden is gelanceerd en uiteraard binnenkort voor de serie van The Lord of the Rings. Maar indien er inderdaad zoveel problemen zouden zijn met de ondertiteling zou het inderdaad wel een verloren kost zijn.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ervaringen Amazon Prime Video

Ik, en iedereen die ik ken die Prime gebruikt, hebben nog geen problemen gehad met niet-synchrone ondertitels op Prime. Voor €2,99/maand is dit een zéér goede service, gezien ze alle Prime Originals aanbieden in 4K. Je ziet ook echt dat Amazon hard inzet op hun videoservice, gezien ze de duurste serie ter wereld gaan lanceren in september (Lord of the Rings) en ze James Bond studio MGM hebben gekocht. Hun Prime Originals worden ook steeds beter en talrijker (persoonlijk raad ik ook Wheel of Time, The Grand Tour (nieuwe Top Gear) & Jack Ryan aan 😃)! 

 

Ik weet wel dat je via de Apple App Store kan betalen, maar over de Google Play Store vind ik nu ook niet direct iets terug, al neem ik aan dat dit dan ook zou moeten kunnen? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PatrickBE
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Ervaringen Amazon Prime Video

Ben zelf al een jaartje of 3 Prime Member op Amazon Duitsland > gratis verzending en als extra Prime Video. Wekelijks bestel ik wel 1 of meerdere dingen via Amazon.DE dus het was een no brainer om Prime te nemen. Ondertitels heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Maak u een Amazon account aan op Amazon DUITSLAND !!!
en dan kan je het een maandje gratis proberen.
(wel creditcard nodig) Opzeggen is absoluut geen probleem bij Amazon.

 

0 Likes
charlie
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Opgeruimd staat netjes! It's your ninth party! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin.

Ervaringen Amazon Prime Video

Persoonlijk nooit problemen gehad met ondertitels op Amazon Prime Video

dreirie
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Wereld gedichtendag A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

Ervaringen Amazon Prime Video

Al van het begin Prime lid; vooral omdat ik veel online bestel bij Amazon (veel promos) en die video dienst vr 3€/maand was een no brainer. Veel topseries en goede filmen en qua ondertiteling nog niks problemen ondervonden. Zoals hier al gezegd, probeer het gewoon zelf eens gratis…opzeggen is makkelijk en no questions asked.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Ervaringen Amazon Prime Video

@Hofkens Gouden tip ook moest je een abonnement nemen via Amazon NL: Als jouw account ingesteld staat op België krijg je vaak ook content in het Frans te zien zonder Nederlandstalige ondertiteling. Je kan naar Amazon NL een bericht sturen en dan zetten ze jouw account op Nederland (met behoud van jouw Belgisch adres) en dan krijg je alle content die op Amazon Nederland beschikbaar is er bij. Sommige content van die van Nederland is bijvoorbeeld niet beschikbaar wanneer jouw account op België ingesteld staat.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ervaringen Amazon Prime Video

Alvast bedankt aan allemaal om jullie ervaringen te delen. Na jullie positieve berichten ga ik waarschijnlijk in de komende tijd als het lineaire tv-seizoen stilvalt toch eens een abonnement nemen om verschillende series te bekijken. 🙂

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ervaringen Amazon Prime Video

@BjarneIk heb het deze week opgezegd net omdat er voor de helft Franse content was en series en films in het Frans,

moest ik deze optie eerder geweten hebben dan had ik het verder behouden.

ga het nog eens testen in de zomer periode misschien.

bedankt voor de tip trouwens.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PatrickBE
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Ervaringen Amazon Prime Video

Als je van plan bent om soms iets te bestellen via Amazon dan ben je sowieso beter af met een abo te nemen op de Duitse versie, deze hebben echt een véél uitgebreider en vaak ook goedkoper aanbod dan de Nederlandse versie (staat echt nog in zijn kinderschoenen).
Je kan elke taal die je wenst te gebruiken instellen, dus je hoeft geen Duits te kunnen. 😉
Leveringen zijn meestal binnen een 2-tal dagen in huis en vaak zelfs de dag nadien vanuit Duitsland.
Wat het Franstalig aanbod betreft daar heeft bv. Apple tv ook last van,
ergens hebben ze bepaald dat België franstalig is...
FYI:
neem je abo in NL, dan kan je enkel gratis laten verzenden uit de Nederlandse Amazon.
Neem je een DE abo enkel vanuit Duitsland enz.
Voor Prime video maakt dat minder uit, maar ook daar is een verschil in aanbod vanwege uitzendrechten.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ervaringen Amazon Prime Video

@Bjarne door je tip contact opgenomen met amazon, dit was hun antwoord: 

Helaas is dat niet (meer) mogelijk. Het kon vroeger inderdaad, maar wij kunnen dit niet meer doen in verband met de regio-rechten, we zijn redelijk op de vingers getikt daarvoor.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Ervaringen Amazon Prime Video


@m-jan20  schreef:

@Bjarne door je tip contact opgenomen met amazon, dit was hun antwoord: 

Helaas is dat niet (meer) mogelijk. Het kon vroeger inderdaad, maar wij kunnen dit niet meer doen in verband met de regio-rechten, we zijn redelijk op de vingers getikt daarvoor.


@m-jan20  Oh oei, good to know. Wel zonde dat ze dit hebben aangepast dan. 😮 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes