Beantwoorden
Shauniwolfframm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Error bij het activeren van netflix account 

Ik heb geen netflix account en wil deze graag aanmaken maar ik krijg een error

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Netflix

12 reacties
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Kan je misschien zeggen welke foutmelding er komt?

Shauniwolfframm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Foutmelding bij activeren van Netflix

ng.manage-streaming-options.data-not-found-for-the-given-input-id-errorfield

 

Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Komt deze melding via de app op je tv, app op gsm of gewoon via de website op de computer?

Foutmelding bij activeren van Netflix

Neem een Netflix-abonnement rechtstreeks bij Netflix.
Het nieuwe IT-systeem van Telenet zit vol kinderziekten en fouten en al deze problemen oplossen zal vermoedelijk nog heel 2023 duren.

Dborghs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Beste,

Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik krijg het niet geactiveerd via gsm of laptop.

Mvg,

Daan

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding bij activeren van Netflix

@Shauniwolfframm @Dborghs zouden jullie enkele screenshots kunnen bezorgen van de stappen die je volgt om het te activeren en dan ook waar het fout loopt? Dit zou onze collega's heel erg helpen in het oplossen ervan. Als je ergens in het activatie proces ook een Netflix-pagina te zien krijgt, mag je die zeker mee bezorgen. Let er wel op dat je steeds je eigen gegevens verbergt op deze screenshots.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Dborghs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Dag Suzy,

 

bij mij hebben ze het remote opgelost via de technische dienst. Zij konden via Origin de Netflix activatie uitvoeren door zich voor te doen als mij. Alles werkt nu bij mij.


Met vriendelijke groeten, Daan

Glennvc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding bij activeren van Netflix

6D7EB588-4276-426E-8800-7C57C4B2B913.jpeg

Dit is de foutcode die de meesten nu te zien krijgen.

btw opgelet! Ook al is deze niet helemaal geactiveerd het komt telkens toch mee op het factuur. 

JST
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Heb hetzelfde probleem. Heb reeds verschillende malen Telenet aan de lijn gehad, maar de personen die ik aan de lijn krijg moeten met IT praten en ik heb het gevoel dat ze het probleem niet juist aankaarten.

Ik ontvang facturen met 2 aantekeningen van Telenet via de Combo en ook via Telenet van Netflix omdat ik de streaming niet kan activeren (zelfde error message ng.manage-streaming-options.data-not-found-for-the-given-input-id-errorfield").

Ik heb de vriendelijke dame aangesproken over de oplossing via de Netweters, maar blijkbaar kennen de meeste telent medewerkers Netweters niet.Spijtig.

Nu worden de problemen telkens opgelost via een kredietnota. Ook een oplossing, maar niet de juiste.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Best dat je een e-mail stuurt duidelijk uitgelegd anders zal je elke maand moeten doen

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Foutmelding bij activeren van Netflix

We willen jullie graag laten weten dat we achterliggend nog steeds bezig zijn met het opvolgen van dit issue.
Kunnen jullie hieronder even laten weten of jullie nog steeds een foutmelding krijgen bij het activeren van Netflix via Mijn Telenet?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

JST
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij activeren van Netflix

Telenet (technische dienst) heeft uiteindelijk zelf de activatie gedaan. Op dat moment kon ik zelf niets meer doen. Ik had dan een abonnement bij Telenet (Combo met Play More) en bij Netflix. Ik belde elke maand met Telenet en kreeg een kredietnota voor mijn abonnement bij Netflix elke maand. Heb nu de Combo gestopt. Telenet heeft mij nu laten weten dat het probleem zou opgelost zijn en dat ik weer maag opteren voor de Combo. Ik weet niet of ik dit wil doen.