41996
netweters
|
18480
gesprekken
|
19969
vragen
|
Error bij het activeren van netflix account
Ik heb geen netflix account en wil deze graag aanmaken maar ik krijg een error
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Netflix
Kan je misschien zeggen welke foutmelding er komt?
ng.manage-streaming-options.data-not-found-for-the-given-input-id-errorfield
Komt deze melding via de app op je tv, app op gsm of gewoon via de website op de computer?
Neem een Netflix-abonnement rechtstreeks bij Netflix.
Het nieuwe IT-systeem van Telenet zit vol kinderziekten en fouten en al deze problemen oplossen zal vermoedelijk nog heel 2023 duren.
Beste,
Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik krijg het niet geactiveerd via gsm of laptop.
Mvg,
Daan
@Shauniwolfframm @Dborghs zouden jullie enkele screenshots kunnen bezorgen van de stappen die je volgt om het te activeren en dan ook waar het fout loopt? Dit zou onze collega's heel erg helpen in het oplossen ervan. Als je ergens in het activatie proces ook een Netflix-pagina te zien krijgt, mag je die zeker mee bezorgen. Let er wel op dat je steeds je eigen gegevens verbergt op deze screenshots.
Dag Suzy,
bij mij hebben ze het remote opgelost via de technische dienst. Zij konden via Origin de Netflix activatie uitvoeren door zich voor te doen als mij. Alles werkt nu bij mij.
Met vriendelijke groeten, Daan
Dit is de foutcode die de meesten nu te zien krijgen.
btw opgelet! Ook al is deze niet helemaal geactiveerd het komt telkens toch mee op het factuur.
Heb hetzelfde probleem. Heb reeds verschillende malen Telenet aan de lijn gehad, maar de personen die ik aan de lijn krijg moeten met IT praten en ik heb het gevoel dat ze het probleem niet juist aankaarten.
Ik ontvang facturen met 2 aantekeningen van Telenet via de Combo en ook via Telenet van Netflix omdat ik de streaming niet kan activeren (zelfde error message ng.manage-streaming-options.data-not-found-for-the-given-input-id-errorfield").
Ik heb de vriendelijke dame aangesproken over de oplossing via de Netweters, maar blijkbaar kennen de meeste telent medewerkers Netweters niet.Spijtig.
Nu worden de problemen telkens opgelost via een kredietnota. Ook een oplossing, maar niet de juiste.
Best dat je een e-mail stuurt duidelijk uitgelegd anders zal je elke maand moeten doen
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
We willen jullie graag laten weten dat we achterliggend nog steeds bezig zijn met het opvolgen van dit issue.
Kunnen jullie hieronder even laten weten of jullie nog steeds een foutmelding krijgen bij het activeren van Netflix via Mijn Telenet?
Telenet (technische dienst) heeft uiteindelijk zelf de activatie gedaan. Op dat moment kon ik zelf niets meer doen. Ik had dan een abonnement bij Telenet (Combo met Play More) en bij Netflix. Ik belde elke maand met Telenet en kreeg een kredietnota voor mijn abonnement bij Netflix elke maand. Heb nu de Combo gestopt. Telenet heeft mij nu laten weten dat het probleem zou opgelost zijn en dat ik weer maag opteren voor de Combo. Ik weet niet of ik dit wil doen.