25.251
netweters
|
155.948
antwoorden
|
21.060
vragen
|
Wanneer ik sommige films uit het passion-abonnement wil streamen krijg ik de melding "niet ondersteund" op mijn Tv-scherm. Hoe komt dit?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Sommige films in passion-abonnement "niet ondersteund"
@Wannes schreef:Met de return knop
Tenzij ik me vergis heeft de afstandsbediening van de Digibox/Digicorder geen "return"-knop, er is wel een "back"-knop en een "exit"-knop, is het een van die 2 of gebruik je een andere afstandsbediening (bvb van de TV)?
Het is al wat langer geleden dat ik een digibox had. Kan het misschien zijn dat de beeld kwaliteit van de zender hoger is dan wat de TV aankan?
Staat de resolutie omschakeling / tv-type ingesteld op automatisch?
Zoals eerder opgemerkt lijkt de fout niet gegenereerd te wworden door de digibox. Waarschijnlijk komt deze van de TV omdat die het HDMI input signaal niet verwerken kan.
Mijn TV is een Grundig 43 GEF 6600B
Ik betwijfel dat "mijn TV het niet aan kan". Ik kan sommige films wel afspelen, opnames werken, herbekijken werkt, alle zenders werken, Chromecast werkt en de diagnose-tool in de instellingen van Telenet meldt geen problemen. Waarom zou mijn TV 95% van de HDMI signalen wel kunnen verwerken maar sommige niet?
Ik heb alle mogelijke instellingen qua resolutie, beeld, bron, ... van mijn TV getest en niets helpt.
Waar moet ik "de resolutie omschakeling/tv-type" aanpassen?
Zijn we zeker dat het probleem zich enkel bij mij stelt? Is er iemand anders met een Passion XL abonnement die wel alle recente films kan afspelen?
Het feit dat de foutmelding van mijn TV komt kan toch ook betekenen dat het signaal dat Telenet doorstuurt niet correct is?
Volgens de informatie die ik op het internet vind voor uw merk en model, heb je een smart tv die draait onder Amazon Fire tv.
Een discussie daarover heeft niet veel zin om tot een oplossing te komen.
Het is heel belangrijk dat je zo goed als mogelijk juiste en volledig en gedetailleerde informatie geeft om de oorsprong van het probleem te kunnen vaststellen.
Geef eerst hoe de toestellen met elkaar verbonden zijn. (een coax van ... naar ..., een hdmi van ... naar ..., enzovoort voor alle kabels en draadloze verbindingen)
Je moet een onderscheid maken tussen het toestel waarop je ziet (de tv) en het toestel van waar je streamt.
Uw tv staat uit of in stand-by evenals uw Digbox en uw Chromecast.
Als je een film uit het Passion abonnement wil streamen, hoe ga je tewerk.
Met welke afstandsbediening zet je wat aan en wat gebeurt er dan (voorbeeld: als ik ... aanzet gaat ... ook automatisch aan).
Welk toestel gebruik je om een Passion film te kiezen en welke app op dat toestel.
Als je spraakopdrachten gebruikt, in de plaats van de afstandsbediening, geef dan de spraakopdrachten.
Ik heb zo het sterke vermoeden dat je niet de Digibox gebruikt als je een film uit het Passion aanbod wil kijken.
Extract uit de Engelse handleiding:
In Login process of some applications, it
may be required to connect to the web
page of the related application. Subject
web pages may contain links not related
to Login process. When connecting those
links, TV may access open web and view
contents that are not supported by your TV.
As you are on open web, your TV cannot
control those unsupported contents or
cannot be held responsible for them.
Trek eens de modem eens 5 min uit de stroom stekker
Doe dit ook met de digibox
Laat rustig opstarten is om te weten wat het doet