24747
netweters
|
152257
antwoorden
|
20683
vragen
|
Komt de vlaamse versie van "the secret life of pets 2" niet op play more
De kleinzoon is al lang aan 't wachten, vond de eerste film geweldig
Opgelost! Ga naar oplossing.
@marmar dat zal ervan afhangen wanneer de Medialaan deze film binnen heeft en krijgt. Dan zal deze ook nog vertaald moeten worden naar de Vlaamse versie en nu met deze Corona tijden kan daar dus een vertraging in zitten.
@patrick37 schreef:@marmar dat zal ervan afhangen wanneer de Medialaan deze film binnen heeft en krijgt
Medialaan? Play More is toch van Telenet zelf?
Medialaan (DPG Media) is het moederbedrijf boven VTM & Q2.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=76&v=5guT4tMceZY&feature=emb_logo
is wel degelijk al vertaald en in 't "vlaams"
sorry onjuiste info, maar is al vertaald naar vlaams
@marmar schreef:Komt de vlaamse versie van "the secret life of pets 2" niet op play more
De kleinzoon is al lang aan 't wachten, vond de eerste film geweldig
Zal weer een foutje zijn van Telenet. Hij wordt wel degelijk regelmatig uitgezonden op de tv-kanalen van Play More, maar ze zijn hem weer vergeten te plaatsen in de op aanvraag catalogus. Best even Telenet contacteren via sociale media of via Terugkijk TV hem opvragen (was bijvoorbeeld op vrijdag 10 april om 8.05 uur 's ochtends op Play More Cinema).
Hofkens
Ben direct gaan kijken met terugkijktv 10 april vrijdag was de versie met ondertitels, mijn vraag gaat over de vlaams gesproken versie zonder de ondertitels
@marmar schreef:Hofkens
Ben direct gaan kijken met terugkijktv 10 april vrijdag was de versie met ondertitels, mijn vraag gaat over de vlaams gesproken versie zonder de ondertitels
Heb zelf nog niet kunnen kijken maar stond in de tv-gids als Huisdiergeheimen (Nederlandse titel) dus dacht daarom dat het de Vlaamse versie zou geweest zijn in plaats van de versie met ondertitels. Dan zal er niets anders opzitten vrees ik dan Telenet contacteren via social media of misschien kan @Suzy dit even navragen bij de verantwoordelijke.
oke we wachten op de tv box veranderingen dan
daarna nog een like en of oplossing
nog geen oplossing zijn nog aant wachten
kan iemand mij bevestigen dat de VLAAMS gesproken versie WEL te zien en te kijken is op de digibox dus niet op de tv box
Suzy, ik zie nog altijd niets verschijnen op mijn tv box, was toch doorgeven he??