Beantwoorden
Sabrina1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Dus nog altijd geen akkoord voor het Belgisch voetbal dat vandaag begint, we zouden 10 euro krijgen als compensatie, waarmee we de app van eleven sports kunnen aanschaffen, sorry, deze kost 14,99 euro. Schandalig, als je weet dat Woestijnvis, dochteronderneming van Telenet, voor een deel verantwoordelijk is voor de produktie van Eleven. 

Tags (1)
127 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Voetbal is maar 'n spelletje.

Schande dat ze zoveel verdienen.

Ik wil het nog niet gratis.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@DennisVO  schreef:

Tot het zover is, willen we voor onze klanten de prijs van het streamingabonnement bij Eleven betalen. Dit doen we door de korting van € 10/maand op Play Sports aan te bieden.


@DennisVO geldt dit ook voor mijn situatie (zie vorige post): 

 

Ik heb tijdens de coronacrisis Play Sports had stopgezet en Telenet bood me Play Sports voor €10/maand aan voor 2 maanden als ik me terug abonneerde. Heb ik dan ook nog recht op die €10 korting wegens gebrek aan voetbal? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Mocht Telenet tot een overeenkomst komen met Eleven Sport, dan zal ik Play Sport enkel behouden als ze dezelfde prijs vragen voor het Belgisch voetbal, zijnde €10,99 per maand of €109 per jaar. Of voor het volledig voetbalpakket aan €14,99 per maand of €149 per jaar. Het ligt dus volledig in Telenet hun handen wat ik ga doen. Als Telenet meer vraagt, dan zeg ik bye-bye. En ja, als trouwe Telenet-klant (meer dan 20 jaar) ben ik boos, en terecht me dunkt, en ik wil hier geen commentaar op mijn mening. 

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Nu lezen we hier in de kranten en op jet internet, dat vele abonnees Telenet willen verlaten.

Nu overstappen naar een andere provider, omwille van het voetbal, heeft weinig zin. Allezins blijven wij bij Telenet.

 

Hoe je het draait of keert, bij elke operator zijn er voordelen en nadelen. Elke huisje heeft z'n problems. En kwa prijzen, liggen ze dicht bij elkaar. Het is maar hoe je het bekijkt.

 

Zojuist naar de klantendienst gebeld en het viel op, dat de telefoon niet gloeiend rood was.

 

* Een bedankje aan Telenet voor die 10 euro korting op Play sports abo.

* Tip: Denk zeer goed na wat je wilt gaan doen, als je naar het Belgisch voetbal (vanaf morgen) wil kijken via Eleven. 

 

* Weetjes: De app van Eleven sports werkt op de gsm afstandsbediening zeer goed en ook het casten naar de tv (android) ging vlot.

Via de website heeft het wat tijd nodig. Ach, het heeft nog zijn kinderziektes.

* Verschil tussen apps van Play sports en Eleven:

+ Allebei casten en HD

- Nadeel is dat Eleven (nog) geen terugkijk heeft en Play sports, tot 7 dagen terugkijk.

 

* Over nadenken: Als mensen naar een andere provider willen gaan, dingen zullen NIET direct veranderen, alles heeft zijn tijd.

 

Goede voetbal weekend...

 

K-330 🙂

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Voor een aantal klagers die verkeerde argumenten gebruiken (of dit al dan niet aan u gericht is bese lezer/lezeres, moet je zelf beslissen, ik beschuldig niemand).

 

Elk contract wordt afgesloten tussen minstens twee partijen. Het is heel goedkoop en gratuit om het niet lukken van een contract aan één partij toe te schrijven. Wat het contract tussen Eleven en Telenet betreft, gaat het niet om de belangen van de klanten van Eleven of van Telenet. Het gaat om de belangen van twee verschillende ondernemingen. Als je zoeiets niet wil inzien dan ... vul het maar zelf in.

Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

iderdaad, het is zoiets als "we weten het al 4 maanden, maar we hebben toch goed 4 maanden met jullie voeten gerammeld. Nu krijg je van ons 10 euro, daarmee kan je een maand van 14.99€ kopen. We rammelen dus nog wat verder."

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Wel, ik heb ook een contract, met telenet. Als één van de partijen zijn verplichtingen niet nakomt, dan bol ik het ook af. Minstens voor de sport, wss voor heel de extra pakketten rommel. Bye play in alle geuren en kleuren. Ik geef ze nog tot morgen.

 

Wat een goede zet zou zijn van 11 sports: het gratis uitzenden morgen op hun telenet kanalen, met reclame tussen om het abonnement bij hen rechtstreeks te nemen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen rechten voor Jupiler Pro League

@Dirk_H 

Ik vind het belangrijk dat correcte argumenten gebruikt worden.

Het Play sports contract tussen Telenet en  de klant voorziet dat de klant het abonnement ten alle tijde kan beëindigen.  Het 'afbollen' is een uitvoering van het contract.

Welke contractuele verplichtingen heeft Telenet met betrekking tot Play Sports? Uw wensen (of zoals jij het suggereert 'de verplichtingen' van Telenet) zijn geen contractuele verplichtingen.

 

Dit belet niet dat ik uw (en van vele anderen) frustraties en ontgoochelingen begrijp.

nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Ik kan er perfect in komen dat omstandigheden meespelen, maar in andere sectoren (toerisme) zijn de mensen hun geld niet kwijt. Ofwel krijgen ze in overleg een voucher of in bepaalde gevallen hun geld terug. 

Bij Telenet is er GEEN overleg met de klant, laat staan een voucher of terugbetaling. Het was naar films kijken of niets. M. a. w. Geld kwijt!!! En dit is absoluut niet wettelijk. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@janne_man  schreef:

Wat het contract tussen Eleven en Telenet betreft, gaat het niet om de belangen van de klanten van Eleven of van Telenet. Het gaat om de belangen van twee verschillende ondernemingen. 


Met als duppe....de klant die de factuur betaald. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
voetbalbuddy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

en we kunnen een chromecast bekomen aan 25 euro...en dan verderklikken oeps 35 euro?!?!

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@voetbalbuddy  schreef:

en we kunnen een chromecast bekomen aan 25 euro...en dan verderklikken oeps 35 euro?!?!


Dit geldt pas vanaf morgen (8 augustus). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@nawesi007  schreef:

Ik kan er perfect in komen dat omstandigheden meespelen, maar in andere sectoren (toerisme) zijn de mensen hun geld niet kwijt. Ofwel krijgen ze in overleg een voucher of in bepaalde gevallen hun geld terug. 

Bij Telenet is er GEEN overleg met de klant, laat staan een voucher of terugbetaling. Het was naar films kijken of niets. M. a. w. Geld kwijt!!! En dit is absoluut niet wettelijk. 


Je kan toch beslissen Play Sports stop te zetten? Dit kan ten alle tijden (kosteloos). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Tv Vlaanderen heeft binnenkort deze 3 Vlaamse voetbal kanalen ook, net nieuwsbrief van gekregen.

dus het word spannend nog de strijd 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@Master-Magic  schreef:

Tv Vlaanderen heeft binnenkort deze 3 Vlaamse voetbal kanalen ook, net nieuwsbrief van gekregen.

dus het word spannend nog de strijd 😛


Bij te betalen? Welke prijs? Of inbegrepen? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes