Beantwoorden
Sabrina1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Dus nog altijd geen akkoord voor het Belgisch voetbal dat vandaag begint, we zouden 10 euro krijgen als compensatie, waarmee we de app van eleven sports kunnen aanschaffen, sorry, deze kost 14,99 euro. Schandalig, als je weet dat Woestijnvis, dochteronderneming van Telenet, voor een deel verantwoordelijk is voor de produktie van Eleven. 

Tags (1)
127 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@sb  schreef:

@Dobbie 

 

Kraks zijn geen werknemers van Telenet. Wij zijn vrijwillig actief op dit forum. Dat maakt ons niet per se "fanboys" en zoals iedereen hebben wij recht op een eigen mening. Net zoals jij.


Bedankt @sb .
Ik reageer doorgaans niet op zulke aanvallende posts. Toch wil ik hier even benadrukken dat ik idd geen "fanboy" en ook geen medewerker ben.  Ik heb hier op de Netweters al meermaals kritiek gegeven op verschillende zaken. Als ik iets niet goed vind, dan zeg ik dat ook.

 

Mijn antwoord was een poging om alles eens vanuit een breder perspectief te zien, vanuit een ander standpunt dan de betrokken eindklant. Als bestaande Play Sports klant is dat misschien niet wat je nu wil horen. Maar het kan geen kwaad om het grotere plaatje proberen te snappen om zo te begrijpen waarom een week extra onderhandelen voor Telenet misschien wel waardevol is.

 

En ivm met het opzeggen en weer intekenen: dat klopt weldegelijk: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/play-of-play-more-opzeggen


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Is dit onze Coronakado als voetbal liefhebbers .

Als ik een pas neem bij ELEVEN waar kan ik dan op tv de voetbal bekijken ??

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

https://welkom.elevensports.be/  Hier staat alle info

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

0 Likes
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Als ik hier de laatste dagen reacties lees van "voetbalfans" heb ik de indruk dat sommige al deftig aan de Jupiler van de Pro leage hebben gezeten. Ieder mag hier zijn mening geven maar de heftige reacties tov mensen die proberen te duiden en aan het adres van Telenet zijn soms buiten proportie. Voetbal is maar een spelletje hé mensen, er zijn op dit moment belangrijker dingen die fout lopen.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2020-08-07/telenet-zal-vandaag-duidelijk-maken-wat-ze-van-plan-z... 

 

Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Thanks voor de info ,

Komt ELEVEN dan goedkoper uit dan bij Telenet blijven en Playsport terug abonneren ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Ik probeer al sinds deze ochtend om in te loggen op de Eleven sports app van mijn Samsung Smart TV. Al de ganse dag lukt dit niet omdat er geen verbinding kan gemaakt worden naar de authentication server (ipv authentification...). Probeer opnieuw staat er... De app zelf is al ganse dag content aan het laden... Het ligt niet aan mijn internetverbinding want Netflix werkt perfect... Dat belooft! Ze hebben ook nog niemand gevonden die de samenvattingen wilt uitzenden! Dit wordt een fiasco! Ik heb ondertussen mijn digicorder geprogrammeerd voor de samenvattingen op RTBF!

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@robatoras  schreef:

@Guyke1 Mag ik 1 keer raden

Orange,anders ga je een stuk achterruit qua internet.


Is hetzelfde netwerk hoor 😉 Slechtere hardware wel, maar je kan je eigen apparatuur aansluiten indien je dit echt wenst. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Wat bedoel je met slechtere hardware?🤔

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@Dobbie  schreef:

'ze weten waar ze mee bezig zijn' 'langetermijnvisie' 'opzeggen en terug intekenen'

wa flauwe kul vertel jij nu, ben jij werknemer  bij Telenet ?

Zijn al die mensen verkeerd? Er had op zijn minst meer communnicatie mogen zijn naar de klanten toe. Allé, geef nog een antwoord ten gunste van Telenet dan wordt je misschien een Krak-Krak


Ik vind het ook belachelijk dat ze de onderhandelingen zo lang laten aanslepen. Dit is, volgens mij, ook een kwestie van niet genoeg druk zetten (lees: geen hoog genoege prioriteit) van beide partijen (Eleven & Telenet). 

 

In artikels lees ik vaak dat het grote probleem zou zijn dat Telenet zijn eigen omkadering wilt voorzien. Eleven voorziet namelijk zelf omkadering en wil daarom geen korting toekennen aan Telenet omdat ze die per se zelf willen voorzien. Telenet wil puur en alleen de live beelden (en eventueel de samenvattingen voor VIER), het wil dus niet betalen voor een omkadering dat het zelf niet wil gebruiken. 

 

Ik vind de €10/korting per maand een mooie geste, maar het blijft een Plan Z noodoplossing. "Zeg je abonnement maar op en ga naar de concurrentie en stop met zeuren" vind ik geen goede mentaliteit, aangezien de "stop met zeuren mensen" wel jarenlang trouw klant waren en véél geld betaalde voor een extra sport pakket. 

 

Hopelijk vinden ze toch nog volgende week een akkoord. 

 

PS1: nog een vraagje: omdat ik tijdens de coronacrisis Play Sports had stopgezet, bood Telenet me Play Sports voor €10/maand aan voor 2 maanden als ik me terug abonneerde. Heb ik dan ook nog recht op die €10 korting wegens gebrek aan voetbal? 

 

PS2: wij zijn geen Telenet medewerkers hoor 😉 soms lijkt dit inderdaad wel zo... al probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DennisVO
Ex-Moderator
Berichten: 36
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

We vinden het erg jammer dat we onze klanten geen Belgisch voetbal kunnen aanbieden bij de start van het nieuwe seizoen. We beseffen hoe belangrijk voetbal en hun favoriete club zijn voor veel van onze abonnees, zeker in tijden waarin we niet naar het stadion kunnen. We willen ver gaan om de supporters Belgisch voetbal aan te bieden, maar mogen een marktconforme prijs voor de uitzendrechten ook niet uit het oog verliezen. Momenteel komen we helaas niet tot een redelijk akkoord met de rechtenhouder. We blijven onderhandelen met Eleven Sports om tot een vergelijk te komen. Tot het zover is, willen we voor onze klanten de prijs van het streamingabonnement bij Eleven betalen. Dit doen we door de korting van € 10/maand op Play Sports aan te bieden.


Dennis | Ex-Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

“The time you enjoy wasting, is not wasted time.”

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Telenet zou door de grond moeten zakken van schaamte. Dit is een provider onwaardig. Eén ding staat vast: ik nam prime sport voor NBA en Jupiler pro league. Ze zijn beide kwijt, dus ze zijn nu ook mij kwijt. 19.99€ betalen voor autosport, golf, tennis van bachten de kuppe. Ik denk het niet, zelfs niet met hun trieste compensatie van 10€.

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

als klanten in de kou laten staan een deel van de strategie is, dan doe ik als een verstandige klant. Bye bye prime sport, en ineens play erbij. Als ze braaf zijn hou ik nog even mijn internet en tv abonnement.

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

natuurlijk, ik heb net de 0800 666666 gebeld om mijn gedacht te zeggen. Ze gaan in verdediging, dus ze beginnen hier het forum te misbruiken. Fraai is anders.

 

0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

mss sabotage van Telenet? 😉

0 Likes