@Dobbie schreef:
'ze weten waar ze mee bezig zijn' 'langetermijnvisie' 'opzeggen en terug intekenen'
wa flauwe kul vertel jij nu, ben jij werknemer bij Telenet ?
Zijn al die mensen verkeerd? Er had op zijn minst meer communnicatie mogen zijn naar de klanten toe. Allé, geef nog een antwoord ten gunste van Telenet dan wordt je misschien een Krak-Krak
Ik vind het ook belachelijk dat ze de onderhandelingen zo lang laten aanslepen. Dit is, volgens mij, ook een kwestie van niet genoeg druk zetten (lees: geen hoog genoege prioriteit) van beide partijen (Eleven & Telenet).
In artikels lees ik vaak dat het grote probleem zou zijn dat Telenet zijn eigen omkadering wilt voorzien. Eleven voorziet namelijk zelf omkadering en wil daarom geen korting toekennen aan Telenet omdat ze die per se zelf willen voorzien. Telenet wil puur en alleen de live beelden (en eventueel de samenvattingen voor VIER), het wil dus niet betalen voor een omkadering dat het zelf niet wil gebruiken.
Ik vind de €10/korting per maand een mooie geste, maar het blijft een Plan Z noodoplossing. "Zeg je abonnement maar op en ga naar de concurrentie en stop met zeuren" vind ik geen goede mentaliteit, aangezien de "stop met zeuren mensen" wel jarenlang trouw klant waren en véél geld betaalde voor een extra sport pakket.
Hopelijk vinden ze toch nog volgende week een akkoord.
PS1: nog een vraagje: omdat ik tijdens de coronacrisis Play Sports had stopgezet, bood Telenet me Play Sports voor €10/maand aan voor 2 maanden als ik me terug abonneerde. Heb ik dan ook nog recht op die €10 korting wegens gebrek aan voetbal?
PS2: wij zijn geen Telenet medewerkers hoor 😉 soms lijkt dit inderdaad wel zo... al probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden.
m-jan20 | Krak Welkom op De Netweters Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.