Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

Beste,

Ik keek sinds maanden grey’s anatomy via Play. Ik had net op 2 afleveringen na Grey’s Anatomy seizoen 3 af. Nu wil ik vanavond verder kijken en merk ik dat enkel het laatste seizoen beschikbaar is. Ik vind het niet kunnen dat dit zonder enige verwittiging offline gehaald wordt. Dan zou ik er nooit mee begonnen zijn. Even een verwittiging of een laatste kans zoals bij de films zou dienstverlening zijn. We betalen toch heel wat iedere maand. Graag jullie antwoord...

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

Beste @Ex-Netweter, op dit forum zitten geen helpdeskmedewerkers van telenet, dus ik vrees dat je niet het juiste medium gekozen hebt om uw klacht te ventileren. Hier zijn klanten voor klanten die elkaar trachten te helpen met hun problemen, maar zulke specifieke telenet politiek gebonden problematieken kunnen wij helaas niet mee helpen.

Ik stel voor dat je de klantendienst van telenet zelf raadpleegt om verder geholpen te kunnen worden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

Ik denk niet dat het haalbaar is om voor elke klant een bericht te sturen voor elke serie/aflevering/film die al dan niet tijdelijk niet meer beschikbaar is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

@sb, hetgeen @Ex-Netweter bedoelt is dat er in de TV gids of store of whatever bij een film of serie vermeld zou mogen staan dat het nog slechts beperkt in tijd beschikbaar is en weldra zal verdwijnen. Dus geen individuele berichten maar een algemene notitie bij de desbetreffende film of serie.

 

Maar daar kunnen wij netweters hem dus niet bij helpen .... Smiley Verdrietig   Hoogstens @Suzy even mentionen ...

 

BTW, een soortgelijke problematiek werd reeds behandeld:

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Grey-s-anatomy-verwijderd-uit-Play-more/m-p/39486#M1120


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

@StefaanH, bedankt om me te mentionen. Zelf kan ik hier ook niet veel aan doen, als de serie effectief uit de TV-theek is, heeft dat meestal met rechten te maken.

 

Dat er geen einddatum bij stond is natuurlijk niet oké, maar blijkbaar werd dit al doorgegeven aan de afdeling die hiermee bezig is. Sorry @Ex-Netweter, je bent er niet veel mee, hopelijk vind je toch nog een manier om de serie af te kijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ebola
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

Inderdaad waren al bezig met aflevering 11....nu plots weg daar sta je dan .... minste wat men kan doen is een melding enkele weken voordien....

wat mijn vrouw betreft mag ik het Abonnement opzeggen en gaan we verder met netflix... 

spijtig toch......

0 Likes
JurgenG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Grey’s anatomy plots weg uit Play :-(((((

Hihi... natuurlijk zal ik je NIET adviseren om in de torrents van een Piratebay Proxy te gaan zoeken naar deze afleveringen. Dit is natuurlijk illegaal.

0 Likes