Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

Vanaf 16 januari verhuisd deze zender naar het basisaanbod kanaal 40

 

Disney JR verhuisd naar kanaal 36 en Cartoon Network naar 34

 

Je vindt nu alle Kids content (behalve Ketnet) tussen zender 29 en 36

 

@Moderator vraag eens intern na waarom Animal Planet en ShortsTV nog steeds achteraan in de zenderlijst zitten en niet wat meer vooraan?

2 zenders die ook in het basisaanbod zitten nochtans, denk dat de meeste da gewoon nie weten. Logica?

41 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod


@TRL  schreef:

@Suzy @Moderator ID was ook te bekijken via de app en website van Telenet TV, als je een abonnement had op Play More tenminste en nu de zender in het basisaanbod zit niet meer, wat is daar de reden voor?


@TRL dus je hebt nu nog altijd een Play More abonnement, maar de zender 'ID' kan je niet meer bekijken via de Telenet TV-app? Heb het zelf hier even getest en bij mij lijkt hij gewoon ertussen te staan en ook te werken. Indien er meerdere klanten dit opmerken, kunnen we dit wel eens doorgeven. Maar dan moeten we wel weten welke pakketten je hebt en of het over de TV-box gaat of over de Digicorder/Digibox. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@Suzy  Ik heb vanmiddag een bij m’n ouders geweest omdat enkele zenders waren verplaats in de zelf samengestelde lijst en zag ID dubbel in de lijst staan, beide speelde hetzelfde af, kan het zijn dat er een probleem is met de update van zenders van de digicorder ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@Suzy neen ik heb geen Play More meer ik had dit tot vorige jaar en toen kon je de zender WEL via de app bekijken.

nu is de zender toegevoegd aan het basisaanbod en kan je de zender NIET meer bekijken via de app. Logica?

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@Suzy 

ik kan bevestigen wat @TRL ziet.

IMG_5307.jpeg

Live kijken gaat niet, maar ook programma’s die een Terugkijk-icoon hebben kunnen enkel naar de TV gecast worden.

Ik heb een TV-box en gebruik de laatste beta versie van de iOS-app. Zelfde fenomeen op de website.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@WG94 

Ik heb nog een digicorder en krijg net dezelfde melding wanneer ik de app gebruik.. Wel enkel op de momenteel lopende uitzending. Ga ik terug in de programma lijst krijg ik helemaal geen mededeling, ondanks dat er het terugkijk tekentje staat.

Op de digicorder zelf ga ik straks eens testen. Kijk meestal beneden via mijn PC en de app.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2715
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

Op de app werkt het niet hij speelt niet

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@Suzy  bij iemand anders nu om de zenders aan te passen en zie dat ID van discovery er ook 2 keer in staat, wel een zelf samengestelde lijst op een digibox (niet tv box), is dit een gekend probleem of niet ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2715
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

Klopt dat er tijdelijk 2 keer  op en  de digicorder ook

CaroO
Expert Moderator
Berichten: 38
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod


@TRL  schreef:

@Suzy neen ik heb geen Play More meer ik had dit tot vorige jaar en toen kon je de zender WEL via de app bekijken.

nu is de zender toegevoegd aan het basisaanbod en kan je de zender NIET meer bekijken via de app. Logica?


@TRL Bedankt voor deze info. We hebben dit intern doorgegeven zodat dit nagekeken kan worden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@Suzy @CaroO @WG94 het is in orde, ID nu ook LIVE te bekijken via de website en de app! 😊

CaroO
Expert Moderator
Berichten: 38
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

Heel erg bedankt om dit te laten weten, @TRL ! 🙂


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

ID Investigation Discovery naar het basisaanbod

@Master-Magic eergisteren in een Telenet center geweest en eens getest op de demo daar en ID zit nog steeds 2 keer in het zenderaanbod, tijdens het zappen tussen de 2 kanalen was er geen verschil bizar. Ik snap het ook niet...

Ofwel is de versie bij Play More nu zonder reclame maar zou mij sterk verwonderen, die reclame zat er al in sinds de switch naar HD een aantal jaar terug.