Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

laat ze verder onderhandelen ze hebben nog tijd tot 7 augustus. als ik die prijs zie van orange dan verdienen ze er niets aan alle klanten van orange zullen dit moeten bijpassen ook als zien ze geen voetbal of ze hebben  een gewoon gsm abo

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports

€20 (of zelfs €30) voor Play Sports zonder Belgisch voetbal zou véél te duur zijn. Ik denk wel dat ze een overeenkomst gaan vinden, hopelijk komt deze voor 7 augustus. Ik denk dat ze wel slim genoeg zijn om deze deal toch rond te krijgen, en indien niet, dan onderschatten ze hoeveel mensen Play Sports/Telenet hebben enkel en alleen voor voetbal. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports

Daarnet nog met een sportjournalist van het Nieuwsblad gesproken die er wel meer van wist.

 

Noch Eleven, noch Telenet kan zich permiteren om niet tot een overeenkomst te komen.

Eleven heeft gewoon nog een contract nodig, anders zijn ze failliet (en ik overdrijf niet).

Telenet heeft ook nog SBS Belgium onder zijn vleugels en aast, naast de live coverage op Play Sports, ook nog op de rechten voor de samenvattingen op Vier.

 

Dus gewoon nog effe geduld. En als de prijs van Play Sports (en de concurrerende aanbieders)  te hoog wordt, kan je nog altijd rechtsreeks via de Eleven app kijken op oa Apple TV.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Jupiler Pro League op Play Sports

Zou er niet beter de vraag gesteld worden of er wel een volwaardig voetbalseizoen gaat komen?

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Jupiler Pro League op Play Sports


@Steven-E  schreef:

Daarnet nog met een sportjournalist van het Nieuwsblad gesproken die er wel meer van wist.

 

Noch Eleven, noch Telenet kan zich permiteren om niet tot een overeenkomst te komen.

Eleven heeft gewoon nog een contract nodig, anders zijn ze failliet (en ik overdrijf niet).

Telenet heeft ook nog SBS Belgium onder zijn vleugels en aast, naast de live coverage op Play Sports, ook nog op de rechten voor de samenvattingen op Vier.

 

Dus gewoon nog effe geduld. En als de prijs van Play Sports (en de concurrerende aanbieders)  te hoog wordt, kan je nog altijd rechtsreeks via de Eleven app kijken op oa Apple TV.

 


De samenvattingen zijn idd nog altijd niet verdeeld voor de "open net" zenders. Dus momenteel is er idd geen enkele zender met de rechten voor de samenvattingen. Dat doet mij idd vermoeden dat Telenet nog altijd wilt doorduwen voor een deal met de 3 Pro League-kanalen (en waarschijnlijk zelf ook een aantal wedstrijden op hun eigen kanalen met hun "fantastische" omkadering zoals bij de buitenlandse Eleven-competities al het geval is), aangevuld met de samenvattingen voor VIER.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports


@janne_man  schreef:

Zou er niet beter de vraag gesteld worden of er wel een volwaardig voetbalseizoen gaat komen?


Dit komt er wel, maar vermoedelijk zonder publiek. En dan worden de TV uitzendingen nog belangrijker (lees: meer geld waard). 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

vergeet niet dat telenet nog geld verwacht van de voetbal dat ze niet konden uitzenden, denk dat daar het schoentje wringt om tot een overeenkomst te komen, 

weer eens betalen voor voetbal en nog geld willen van de voetbal door de corona.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

De samenvattingen op vier ben ik nog niet zeker van  vtm hln zouden samen De samenvattingen willen doen op één geen  samenvattingen meer door de  besparingen op 14 dagen kan nog van alles gebeuren

0 Likes
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Jupiler Pro League op Play Sports

Ondertussen komen we altijd maar dichter bij de start van de competitie.En of deze nu start of niet maakt niks uit. Het zou anno 2020 niet meer mogen voorkomen dat we misschien geen voetbal te zien krijgen bij Telenet. Dit zou sowieso op elk platform moeten aangeboden worden. We catapulteren ons precies terug naar een jaar of 15 geleden, toen moesten we ook overstappen wilden we het voetbal te zien krijgen.We hebben er anders al die jaren genoeg voor betaald. Ik ben al zeer lang telenet klant en zou het zeer spijtig vinden dat ik zou moeten overstappen voor het voetbal alleen. En eventueel via eleven sports en chrome cast zelf kijken is voor mij ook geen ideale oplossing want al dat gedoe werkt ook niet altijd even goed. Maar als het niet anders kan dan zal ik dit toch overwegen. En ja ik weer dat jullie nog aan het onderhandelen zijn. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Jupiler Pro League op Play Sports

Is het nu zo moeilijk om geduld te hebben tot de competitie effectief begint? Bekijk hoeveel tijd je nodig hebt om van operator te wisselen. Laat ons zeggen X werkdagen. Als je nog geen zekerheid hebt bij Telenet (voor zover Corana geen roet in het eten gooit), beslis dan op X werkdagen voor de competitie begint wat je wil doen.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

dat met telenet komt in orde maar de corona nog 10 dagen elke dag stijgt het ik denk dat ze gaan uitstellen de voetbal start  dat zal een voordeel zijn voor de telenet klant voor onderhandeling die lopen nu

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@janne_man deze reacties komen elke keer terug als telenet de rechten moeten vernieuwen van lang wachten, dat is soms in het voordeel voor telenet dat ze zolang wachten, 

het is niet iets zoals een brood kopen die rechten, komt veel meer bij kijken dan dat.

en is geen specifieke reactie naar jou hoor 😉 

het komt wel in orde, je ziet het in Nederland ook dat de nieuwe rechten bij ziggo tegen 1 augustus moest vernieuwd worden en vandaag pas in orde is gekomen.

het komt er wel 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Sorry he maar ik ben zelf een heel klant en heel tevreden over telenet hetbeste wat er is maar wat de voetbal betreft duurt dit veelte lang.  Er zullen er nu al veel veranderd zijn daardoor alleen al.  De klanten voelen zich op den duur aan het lijntje gehouden.  Je gaat mij toch niet vertellen als Orange dit kan waarom dat het bij Telenet zo tergend lang moet duren ook al weet ik dat het om veel geld gaat. Ik doe alvast de test op eleven sports maandabonnement om te zien hoe het daar werkt qua beeld enzo. En neen het zal niet zo goed zijn als bij Telenet maar laten jullie nu aub eens een beslissing nemen ipv de klanten zo lang tergend want zo komt het bij velen nu over aan het lijntje te houden.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports


@janne_man  schreef:

Is het nu zo moeilijk om geduld te hebben tot de competitie effectief begint? 


Het zou toch niet mogen dat de grootste operator van België er niet in slaagt dit tijdig op te lossen. Stel ze vinden na de start van de competitie nog een akkoord, dit zou 

1) Zeer amateuristisch zijn 

2) Veel mensen zouden dan al zijn overgestapt, moeten die dan nóg is overstappen? 

 

Een bedrijf als Telenet mag zich toch wel eens laten opjagen door z'n duizenden betalende premium klanten, vind ik. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ik denk wanneer je een grote week voor de start van de competitie (ondervoorbehoud corona) als voetbalkijker en goede klant nog steeds niet weet of je al dan niet kan kijken terwijl de concurrentie dit wel al ruimere tijd weet dat je moelijk van ongeduldig kan spreken. Ik weet zoals gezegd dat er nu al heel wat klanten overgestapt zijn omdat de beslissing maar uitblijft en dit is niet meer dan normaal en heeft echt niks met ongeduld te maken. En geloof me eens overgestapt komen er maar weinig meer van terug. Als trouwe abonnee zoals zovelen kan je dit niet blijven uitstellen ze kunnen tenminste een deadline voorp stellen.  Maar nu is het steeds van "we zijn in onderhandelingen" dat je moet lezen. Neen dit kan niet als Telenet zijnde tov de klanten. Sorry maar het is zo.