Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

de rechtszaak heeft Eleven niets mee te maken ze hebben gewoon de voetbalrechten gekocht

op vlak van verslaggeving, voor en nabeschouwing(Herman Brusselmans .......) ik denk dat

doorgaat op de  kanaal 200 kan telenet verder doen zoals ze het nu doen

op digibox digicorder  en tv kaartje vanaf er getekend is zetten ze het open duurt 1 min alles staat klaar ingeladen . telenet box(internet) weet ik het niet zal wel goed komen ander de box eens uitrekken(stroom) Umbra666 nieuw  complex systeem moet soms ge Forceert  worden

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@Umbra666 proximus heeft nog een centje achter de hand hé, die worden door iedere belg gesponsord grotendeels doordat het nog in handen zit van de overheid of zoiets.

dat scheelt ook al in het uitgeven van geld.

qua klanten scheelt het niet zoveel met telenet bij proximus, al weet ik niet hoe dat verdeeld is voor Wallonië en Vlaanderen die voetbal bij proximus.

 

maar daar moeten we bij telenet ons geen zorgen om maken, belangrijkste is dat ze snel een overkomst hebben en de klant meer geïnformeerd is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

Eleven laat niet alles zien we weten nog altijd niet met hoeveel aanbieders ze nog aan het  spreken zijn er kan  nog van alles gebeuren  zoals met kbc dat had niemand gedacht dat ze voetbal gaan geven maar ander kant er zullen klanten zijn die zich laten aanspreken om bij kbc te gaan voor voetbal

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@luc55 er is momenteel nog geen overeenkomst, alleen zitten ze op de kabel zelf al, maar de ontvangers van telenet hebben ze nog niet in hun zenderlijst gezet, het gaat over 3 extra kanalen dat erbij komen, op welke zender nummering ze komen zullen we snel wel weten van zodra de overeenkomst getekend is enzo,

op de telenet box komen die altijd een dag later of een paar uur later na de digibox/corder doordat dit een ander systeem is.

volgende week weten we misschien meer in de komende week,  ze weten beiden dat de tijd dringt voor elkaar en de klanten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Jupiler Pro League op Play Sports

zoals Hofkens

zegde dit worden de kanalen omdat de ander een ander plaats krijgen maandag

En nu staan ze op 212, 213 en 214. Dat is volgens mij geen toeval.

Wordt dus w aarschijnlijk vanaf maandag:

200-207: Play Sports 1-8

208: Play Sports Golf

210-211: Eurosport 1-2

212-214: Eleven Pro League 1-3 (huidige kanaalnummers van Eleven Sports 1-3)

215-217: Eleven Sports 1-3 (nieuw kanaalnummer)

0 Likes
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Er is nog niets te zien op telenet kanalen zelf nog niets op eleven sports ook. Wat zich allemaal afspeelt achter de schermen daar heeft de klant geen boodschap aan, de klant wil weten of hij nu Belgisch voetbal kan zien of niet. De klant ligt niet wakker van het steekspel van gerecht en geld achter de schermen, de betalende abonnee wil weten hoe het zit moet ik veranderen of niet m.a.w.kan ik kijken of niet op telenet.  Wil wel eens zien als je vraagt in de straat bij de mensen abonnees dat dit veel te lang duurt of dat het normaal is? Blijf het zeggen dit getuigt van weinig respect voor de klanten bij deze, zeer gebrekkige communicatie naar de klanten. 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@eddy1960 

 

Vanaf 3 augustus 2020 veranderen de kanalen Eleven Sports 1-3 van zendernummer.

 

Zendernummer:


Eleven Sports 1
Vlaanderen: 215 - Brussel: 631
Eleven Sports 2
Vlaanderen: 216 - Brussel: 632
Eleven Sports 3
Vlaanderen: 217 - Brussel: 633

 

Entertainmentpakket: Play Sports


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

master- magic1 Dank u voor de info.

Freetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Jupiler Pro League op Play Sports

De huidige manier van handelen past niet bij een bedrijf als Telenet. Ofwel zijn ze veel te laat in gang geschoten om te onderhandelen, of zijn te laag begonnen met hun bod. Feit is dat het lang genoeg geduurd heeft en dat er duidelijkheid mag komen. Ik vind deze hele situatie niet echt klantgericht. Steeds hetzelfde antwoord recycleren is not done. Daar kunnen de mensen van de klantendienst niets aan doen maar het zorgt dat de frustratie groter wordt. Er zullen ook al klanten overgestapt zijn. Ik overweeg om Play Sports stop te zetten. 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Jupiler Pro League op Play Sports

Mensen toch, wat een heisa over een contract dat er sowieso komt.

Stel in het ergste geval dat je één speeldag mist, moet je dan als voetbalfan doodongelukkig en gefrustreerd veranderen van provider?

Ik verwacht het contract ten laatste deze week, vóór de eerste bal over het gras rolt.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@Steven-E dat gebeurt elke keer dat telenet de rechten moet vernieuwen, het is altijd op laatste nipje dat ze een overeenkomst hebben, denk dat mensen vergeten wat dat allemaal inhoud, het niet zomaar ineens een brood gaan kopen hé, 

de uitgaven moeten ook nog handelbaar zijn voor de prijs dat de klanten betalen voor hun sport pakket om het niet onnodig duurder te maken.

ze azen ook nog op de verslagen voor op Vier bv, dat is ook weer eens een onderhandeling dat apart geregeld moet worden.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Jupiler Pro League op Play Sports

Zowel aan Vlaamse kant, als aan de Waalse, wordt er stevig debatten gevoerd. Het houdt de voetbalfan enorm wakker van de JPL. 

 

Misschien is het wel een geruststelling als je voor één maand op de website van Eleven kan abonneren voor een klein prijsje.

Ik heb dat ook gedaan en tegen dan zijn er de 3 nieuwe JPL kanalen bij Play Sports aangevuld.

 

Telenet weer donders goed dat wat hun Play sports klanten willen; alleen gaan ze zoveel mogelijk afbieden voor zoveel mogelijk. 

Ik verwacht dat ze misschien een sublicentie nemen voor de JPL, om die op hun eigen kanalen te zetten.

 

En we weten allemaal dat Telenet heel wat van hun pluimen hebben verloren, wat betreft de uitzendrechten op het buitenlands voetbal. Dit is begonnen met de Champions league en daarna ook op La Liga.

 

Al goed dat Eleven in het aanbod van Play sports zit, anders wat het bijzonder mager geweest kwa voetbalaanbod (voor een dure prijs).

 

De uitzendrechten worden alsmaar duurder op het ganse voetbalaanbod en het zou het allerbeste zijn, als ze samen alle rechten van het voetbal aankopen en verdelen op ieders platform. 

Zo is de klant tenminste verzekerd dat ie voetbal kan blijven kijken...

 

Slaap eens rusten, in deze woelige voetbaltijd.

 

 

 

 

 

 

 

Tags (2)
0 Likes
eddy1960
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Jupiler Pro League op Play Sports

Luister, de klant, de voetbalkijker heeft daar geen boodschap aan wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt zij willen weten of er nu voetbal komt of niet binnen 4 dagen. Erg, als je de eerste match mist?  Is het erg als de abonnees hun rekening allemaal te laat betalen? Het is echt Telenet onwaardig je zou dit eerder kunnen verwachten van de kleine speler Orange maar die hadden als eerste akkoord meer dan een maand later telenet nog niks. We hopen er op datv het goed komt omdat het het beste is. Ik ga in ieder geval voetbal zien ant heb een maandabonnement op Eleven sports. Ik vind het erg voor de goede klanten dat ze dit moeten doen en we al maanden voorgeschoteld krijgen ze zijn aan het onderhandelen.  Onderhandelingen blijven niet eeuwig duren he Telenet. Het is en blijft ook al komt de deal er hopelijk een respectloos gedoe naar de klant toe. De klanten hebben telenet groot gemaakt de klanten kunnen dan ook telenet weer klein maken.  Jullie vergeten dit. Klanten ben je zowiezo reeds kwijt daar het tergende getalm.

0 Likes
Freetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Jupiler Pro League op Play Sports

Het management van Telenet toont totaal geen respect voor hun klanten door hun handelen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

@Freetje @Johny-1950 vorige jaren is dit ook zo gegaan, mensen hebben geen geduld meer.....

het zijn ook moeilijke tijden met onzekere dagen voor de voetbal, mag het wel of niet door de corona, 

stel dat de voetbal toch niet mag doorgaan door de stijgende corona cijfers alle dagen, 

dan zal het weer 3 zenders zijn met niks op en gezaag zoals paar weken geleden met de Sports zenders.

laat ze eens tot een overeenkomst komen, de klanten zullen op tijd wel nieuws krijgen als het zover is.

dat ze al wat geschoven hebben met zenders is toch een positief teken ?????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.