Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Moeten wij nu echt overgaan naar Orange om de JPL te kunnen zien?

Tags (2)
0 Likes
232 reacties
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Jupiler Pro League op Play Sports

De mensen die een samsung smart tv hebben kunnen de app van eleven downloaden en installeren op hun tv.Heb ik ondertussen ook gedaan.Zaterdag indien nodig nog een maandabonnement nemen bij eleven en dan zijn we zeker dat we het voetbal kunnen zien indien er niks meer uit de bus valt voor het weekend bij telenet.

 

 

 

 

 

 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Jupiler Pro League op Play Sports

Wie een club Brugge abbo heeft kan tot het einde van het jaar gratis kijken ook.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jupiler Pro League op Play Sports

@winto ga dat hier ook doen, afwachten... zeer vreemd allemaal. Zou het gigantisch onprofessioneel willen noemen. Op Twitter ook al gigantisch veel vraag er naar (tussen de 180 000 & 250 000 voetbal klanten bij Telenet...) snap niet hoe ze het zo ver hebben laten komen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Jupiler Pro League op Play Sports

VRT krijgt de samenvattingen ipv Vier....dat is dus geen goed teken .....

0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Jupiler Pro League op Play Sports

Telenet hoopt nog steeds een deal te kunnen sluiten met Eleven om het komende voetbalseizoen aan zijn klanten te kunnen aanbieden. Mogelijk komt de eerste speeldag te vroeg, maar dan hoopt de Mechelse operator op een akkoord volgende week. Zo lang er geen deal is, verlaagt het de abonnementsprijs met 10 euro.

 

 

Een dag voor het begin van het nieuwe voetbalseizoen weten klanten van Telenet nog altijd niet of ze op de vertrouwde manier voetbal kunnen kijken. Telenet deed gisterochtend een nieuw voorstel aan Eleven, gisteravond werd opnieuw onderhandeld. Vandaag zou het telecombedrijf een communicatie uitsturen naar zijn klanten. Ofwel met de boodschap dat er een akkoord bereikt is, ofwel met de vraag om nog even geduld te oefenen.

“Beide partijen willen eruit raken en wel zo snel mogelijk”, marketingverantwoordelijke van Telenet en betrokken bij de onderhandelingen. “Het kan zijn dat we nog voor het weekend een deal hebben. Is die er niet, dan gaan we door met onderhandelen. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het zal worden. Voor ons is het hoe sneller hoe beter.”

Pijnpunt is de discussie over de inhoud. Eleven houdt vast aan zijn kanaal Belgisch voetbal, Telenet had de omkadering liever zelf ingevuld. “De voorbije jaren hebben we veel geïnvesteerd om van Play Sports een kwaliteitsproduct te maken. Die controle geven we niet graag uit handen. Eleven geeft aan dat het de eindverantwoordelijkheid wil houden over zijn eigen voetbalkanalen. Dat respecteren wij, maar net daarom willen we mee inspraak over de kwaliteit van het aanbod. We tekenen geen blanco cheque.”

Omdat Eleven nieuw is op de markt, zijn er twijfels over de kwaliteit. “Ik wil Eleven niet onderschatten, maar er zijn altijd kinderziektes”  “De eerste speeldag zal een eerste test zijn. Met PlaySports hebben we de lat altijd hoog gelegd. We zijn niet bereid ze plots weer drie treden lager te hangen. Gelukkig zal Woestijnvis voor een deel verantwoordelijk zijn voor de productie van Eleven. Dat is voor ons een geruststelling (Woestijnvis is een dochteronderneming van Telenet,

Zo lang er geen akkoord is met Eleven, verlaagt Telenet de abonnementsprijs van Play Sports met 10 euro. Dat geld kunnen klanten gebruiken om een abonnement op de app van Eleven te nemen. Zo kunnen ze via hun gsm, tablet of smart tv toch naar het Belgisch voetbal kijken zonder dat ze hun abonnement op Play  met onder meer de Premier League, hoeven op te geven. “We zullen onze klanten uitleggen hoe zo’n zogenaamd OTT werkt en hoe ze het op hun smart tv kunnen zien”,

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Jupiler Pro League op Play Sports

@Guyke1 

Als je tekst citeert is het gewenst dat je de bron meegeeft.

Je kan dat nog bijvoegen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

De Telemeter zal ook tevreden zijn zolang er geen akkoord is...😉

 

Zal meteen ook een stress test zijn voor de (subscription) server(s) van Eleven Sports wanneer alle Play klanten vandaag een maandabonnement nemen... 😁

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Jupiler Pro League op Play Sports

Ook benieuwd of mensen met zowel Play More en Sports minder moeten betalen zoals nu het geval is of als iedereen hetzelfde verlaagde “tarief” krijgt... Zou moeten om het fair te houden...

 

Het wordt nog een drukke dag bij Telenet denk ik... 😉

0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Jupiler Pro League op Play Sports

En dan zou je nog een Samsung smart tv moeten hebben want bij géén ander merk zou het lukken.

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Jupiler Pro League op Play Sports

Wat een gedoe allemaal; alsof iedereen een deel van de koek wil hebben.

Het is niet alleen een kwestie kwa centen, maar ook de invulling.

En de samenvatting op youtube of facebook, hmm, niet iedereen heeft internet. 

 

Gaat Telenet ook iedereen een vergoeding geven, die Play sports hebben via hun website? Ik betwijfel dat?...

Vandaag zal het uur van de waarheid zijn, zeker?

 

Eigenlijk is men zeer laat als men een communicatie gaat mededelen aan zijn klanten. Men had ook een tussen mededeling kunnen aan ons.

 

Afwachten, mijn gedacht!

 

0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Jupiler Pro League op Play Sports

Daarnaast biedt Telenet vanaf zaterdag de mogelijkheid om een Chromecast-toestel aan te kopen voor 25 euro, een korting van 35% op de standaardprijs. De promotie geldt voor de huidige Play Sports-klanten en alle klanten die eerder in 2020 een abonnement hadden op Play Sports. Zo kunnen klanten die zich abonneren op de streamingdienst van Eleven Sports met Belgisch voetbal, toch ook kijken op het grote scherm.

0 Likes
Snarie
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Jupiler Pro League op Play Sports

 
0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Jupiler Pro League op Play Sports

Hou er  rekening mee dat ik een leek ben. Als ik naar de site ga op mijn pc van eleven heb je talrijke keuzes om een abonnement te nemen van een maand tot een jaar. Kan ik dan op mijn pc de voetbal zien? Indien ja zal ik dat dan ook kunnen op mijn tv via HDMI kabel. Nu nog te weten komen maar ik ben nog zo ver niet hoe je het abonnement kan betalen bij eleven.

0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Jupiler Pro League op Play Sports

Als ik de hier geciteerde TN uitleg (uit een krant, Het Nieuwsblad?) lees, dan bevestigt dit voor mij dat ik als klant eigenlijk niet goed zit bij TN. De commerciële strategie van TN is al enkele jaren dezelfde: de klant meer kwantiteit en kwaliteit bieden voor.... meer geld. Daarom zijn veel producten en diensten gebundeld en moet je als klant de volledige bundel nemen of je hebt niets. Op sportief vlak is dit Play Sports (30 euro/maand): je moet ALLE sporten nemen en tevens in het voetbal ook de STUDIO panels.

Dit is niet fair tegenover de klanten die het financieel niet breed hebben en ook niet tegenover klanten die bijvoorbeeld genoeg hebben aan het Belgisch voetbal en/of voor wie die analisten ook niet hoeven. Dit laatste is mijn situatie. Ik had gehoopt dat TN zoals ES een keuzemogelijkheid "enkel Belgisch voetbal" zou bieden aan een redelijke prijs, maar de geciteerde uitleg bewijst het tegendeel. Uitkijken naar een andere mogelijkheid dus.

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Jupiler Pro League op Play Sports

Er zijn genoeg klanten die enkel telefoon en tv hebben via Telenet, zoals mijn schoonouders.
Zijn boven de 80 en hebben geen internet. Schoonvader kijkt wel naar voetbal via Play Sport.
Hij is niets met een korting op een chromecast. Hij kan niet streamen zonder internet.
Telenet heeft er een soep van gemaakt

0 Likes