Beantwoorden
Ex-Netweter
 

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Gisteren was het de laatste race die uitgezonden werd op Eurosport vanaf volgend jaar zijn de rechten in handen van Ziggo, maar Ziggo is enkel te bekijken in Nederland in bepaalde gebieden dus Vlaanderen valt uit de boot. Ziggo gaat het deels aanbieden op hun open kanaal zonder extra kosten.

 

@Suzy gaat Telenet ook de uitzendrechten kopen voor de komende jaren of is er nog niks van geweten? Of mss terug bij Play4...

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: MotoGP 2022 bij Telenet?

48 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Ziggo heeft hetzelfde moederbedrijf als Telenet (Liberty Global), dus wie weet. Maar Ziggo heeft Champions League, en in België zitten die exclusief bij Proximus helaas 😕


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PatrickBE
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Ik was net aan 't zoeken om een oplossing te vinden voor 2022.
Enige alternatief momenteel is RTBF (franstalig) of een motogp.com videopass aan 139euro.

Telenet gaat hier zeker geen geld aan spenderen, trust me.

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@Ex-Netweter voor hetgeen we voor ons abonnement moeten betalen zouden ze dit wel mogen doen ja. Het is al duur genoeg om weer eens iets te moeten missen !!

Ex-Netweter
 

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

waarom is die titel hier gewijzigd??? 🤔 de titel was "MotoGP 2022 bij Telenet?" een vraag dus, nu staat er "Uitzendrechten MotoGP 2022 bij Telenet" en nu is het precies een bevestiging... neen de vraag is komt MotoGP naar Telenet in 2022?

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Er kan natuurlijk nog één en ander veranderen, maar verschillende internet pagina's, zoals deze melden ditzelfde probleem.

 

In Duitsland heeft Servus TV de rechten - deze zender zend gratis en ongecodeerd in HD uit via de Astra 19,2 Oost satelliet. Mischien is het aanschaffen van een goedkope sat-installatie een alternatief? Dit is dan natuurlijk wel met Duits commentaar.....

Servus-TV heeft ook een website met live-stream, maar hierop vind een geo-check plaats. Je zult dus een Duitse VPN server moeten gebruiken.

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@Ex-Netweter ik heb de titel terug aangepast, zodat het terug als een vraag wordt gesteld.

 

Heb daarnet de vraag eens gesteld bij de Play Sports collega's. Een tip: volgende keer kan je dit soort vragen over het effectieve aanbod ook altijd stellen via de Play Sports social media kanalen. Zij hebben een beter zicht op het volledige sportaanbod. Maar ik kom er dus op terug. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@Suzy je komt er dus op terug 😉 dat klinkt positief 🙂

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@Ex-Netweter dit is de informatie die ik heb terug gekregen. 

Momenteel valt het niet in de plannen van Play Sports om de Moto GP uit te zenden. Met F1, F2, F3, MXGP en MX2 is er voor liefhebbers van motorsport bij Play Sports een ruim aanbod voorzien. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@Suzy 

 

Ik kijk zelf niet naar Play Sport, maar ik vind het antwoord van de verantwoordelijken heel kort door de bocht en onjuist. F1, 2 en 3, dat zijn auto's. MXGP en MX2, dat zijn motocrossers. Terreinmachines op een zandparcours dus. Moto GP zijn baanmachines op circuit, een heel andere wereld en beleving.

 

Er zijn dus drie auto races, twee zandcrossers maar geen enkele baanmoto race op Play Sport.

 

Dus neen, er is geen voldoende ruim aanbod qua motorsport op Play Sport.

 

Dat is alleszins mijn persoonlijke mening.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?


@StefaanH  schreef:

@Suzy 

 

Ik kijk zelf niet naar Play Sport, maar ik vind het antwoord van de verantwoordelijken heel kort door de bocht en onjuist. F1, 2 en 3, dat zijn auto's. MXGP en MX2, dat zijn motocrossers. Terreinmachines op een zandparcours dus. Moto GP zijn baanmachines op circuit, een heel andere wereld en beleving.

 

Er zijn dus drie auto races, twee zandcrossers maar geen enkele baanmoto race op Play Sport.

 

Dus neen, er is geen voldoende ruim aanbod qua motorsport op Play Sport.

 

Dat is alleszins mijn persoonlijke mening.


Hier ben ik volledig mee akkoord, als je het volledige motorsport pakket van bvb Ziggo Sport bekijkt: is het pakket van Play Sports maar triestig.

 

In het Play Sports abbonement: 

- Play Sports : F1,F2,F3 & MXGP1&2.

- Eleven Sports : DTM

- Euro Sports : WEC, WTCR, Formula E. 

 

Ziggo Sports zelf heeft: NASCAR, Indycar, MotoGP(2022), DTM, W-Series, Formula E, Porsche Supercup, V8 Supercars, Ferrari challenges, Formula 4 regionals (kan je ook gratis zien via YouTube). 

Ik heb via een omweg toch een Ziggo sport GO totaal abonnement kunnen regelen voor dit allemaal (voor 9€ per maand waar ook Belgische & Engelse topmatches inzitten).

 

Play Sports mag in 2022 wel eens kijken om heel hun sportpakket aan te passen, ze verloren bijna al hun voetbal rechten aan Eleven Sports, dus ze kunnen beter concentreren op andere "core" sporten. 

Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Update van Ziggo Sport, dit hebben ze voor 2022: 

 

  • Formule 1 (samenvattingen alle vrije trainingen, sprintraces, kwalifcaties en races)
  • MotoGP, Moto2 en Moto3 (alle vrije trainingen, kwalificaties en races live)
  • IndyCar (alle kwalificaties en races live)
  • NASCAR Cup Series (alle races live) en ook NASCAR Infinity en NASCAR Truck Series
  • Formule E (alle kwalificaties en races live)
  • Porsche Super Cup (alle races live)
  • Formule 3 (alle races live)
  • DTM en DTM Trophy (alle races live)
  • W Series (alle kwalificaties en races live)
  • Supercars Championship (alle races live)
  • Formula Regional European Championship (alle races live)
  • Ferrari Challenge (alle races live, zowel Trofeo Pirelli als Coppa Shell)
  • ADAC GT Masters (alle races live)
  • 24 uur van de Nürburgring live
  • FIA European Truck Racing (alle races live)
  • IMSA

 

Hier kan Telenet nog veel van leren voor 2022

JerryC_123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

Hallo, zou je mij kunnen helpen met zo'n Ziggo Sport GO abonnement aub? Zelf heb ik hier geen verstand van. 

Je hoeft dat ook niet gratis te doen hé😉

 

Groeten

Jerry

Tags (1)
Ex-Netweter
 

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

MotoGP in 2022 bij Telenet te bekijken ja of nee?

@StefaanH Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik volg ook motogp en zou seizoen 2022 ook graag weer in het Nederlands volgen.

@Suzy  Ik heb zo mijn grote twijfels of er hier in België veel naar MX gekeken word, alleszins minder dan motogp denk ik. Aan jou om de verantwoordelijken te overtuigen om MotoGP toch te brengen.

Anders een petitie opstartenom TN onder druk te zetten????