Beantwoorden
MortierL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

NFL-wedstrijden niet vindbaar in tv-gids van Eleven?

Hallo,

Ik volg graag de NFL en op een recente post zag ik dat wie het eleven sports/play sports abonnement heeft normaal gezien naar de NFL kan kijken op kanalen 215,216,217. Vrijdag is de eerste wedstrijd maar ik zie nergens een manier om die te volgen. Is er misschien een extra abonnement dat moet aangekocht worden of kan iemand me vertellen waar ik de wedstrijden kan volgen via telenet.

 

Groeten

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: NFL

0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

NFL-wedstrijden niet vindbaar in tv-gids van Eleven?

Bepaalde wedstrijden van de NFL waren/zijn inderdaad ingegrepen in Play Sports, je hebt dus geen extra abonnement nodig. 

 

Volgens Eleven zijn dit 2 regular season NFL-games per week & het beste van de Playoff games en Super Bowl. Ik vind ze echter zelf niet terug in de TV-Gids, je vraag dit dus best even na aan Telenet zelf. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

NFL-wedstrijden niet vindbaar in tv-gids van Eleven?


@m-jan20  schreef:

Bepaalde wedstrijden van de NFL waren/zijn inderdaad ingegrepen in Play Sports, je hebt dus geen extra abonnement nodig. 

 

Volgens Eleven zijn dit 2 regular season NFL-games per week & het beste van de Playoff games en Super Bowl. Ik vind ze echter zelf niet terug in de TV-Gids, je vraag dit dus best even na aan Telenet zelf. 


Telenet heeft niks te zeggen over de programmatie van Eleven Sports dus je kan het beter navragen bij Eleven Sports aangezien zij de uitzendrechten hebben normaal.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

NFL-wedstrijden niet vindbaar in tv-gids van Eleven?

@MortierL ik weet niet of je een digibox/digicorder hebt of een TV-box, maar ik heb afgelopen nacht de wedstrijd zonder problemen kunnen programmeren via de TV-gids en opnemen. Eleven Sports zendt de NFL-wedstrijden uit op Eleven Sports 3. Veel kijkplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes