De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NFL-wedstrijden niet vindbaar in tv-gids van Eleven?

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Hallo,

Ik volg graag de NFL en op een recente post zag ik dat wie het eleven sports/play sports abonnement heeft normaal gezien naar de NFL kan kijken op kanalen 215,216,217. Vrijdag is de eerste wedstrijd maar ik zie nergens een manier om die te volgen. Is er misschien een extra abonnement dat moet aangekocht worden of kan iemand me vertellen waar ik de wedstrijden kan volgen via telenet.

Groeten

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: NFL

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

Bepaalde wedstrijden van de NFL waren/zijn inderdaad ingegrepen in Play Sports, je hebt dus geen extra abonnement nodig. 

Volgens Eleven zijn dit 2 regular season NFL-games per week & het beste van de Playoff games en Super Bowl. Ik vind ze echter zelf niet terug in de TV-Gids, je vraag dit dus best even na aan Telenet zelf. 

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Professional Veelweter
It's your second party! WOW! Klasse! De vlam zit erin.

@thomiwilli1  schreef:

Bepaalde wedstrijden van de NFL waren/zijn inderdaad ingegrepen in Play Sports, je hebt dus geen extra abonnement nodig. 

Volgens Eleven zijn dit 2 regular season NFL-games per week & het beste van de Playoff games en Super Bowl. Ik vind ze echter zelf niet terug in de TV-Gids, je vraag dit dus best even na aan Telenet zelf. 

Telenet heeft niks te zeggen over de programmatie van Eleven Sports dus je kan het beter navragen bij Eleven Sports aangezien zij de uitzendrechten hebben normaal.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@MortierL ik weet niet of je een digibox/digicorder hebt of een TV-box, maar ik heb afgelopen nacht de wedstrijd zonder problemen kunnen programmeren via de TV-gids en opnemen. Eleven Sports zendt de NFL-wedstrijden uit op Eleven Sports 3. Veel kijkplezier! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden