Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)
Dit krantenartikel in Het Laatste Nieuws (11 feb 2021) bericht over klantenverlies bij Telenet voor o.a. het pakket Play Sports (7%).
Ik ben daar één van. Ik heb dit bijkomend abonnement opgezegd omdat ik genoeg heb aan het Belgisch voetbal en ik dit bij Eleven Sports voor 12 euro in de maand kan bekijken (goede beeldkwaliteit).
Het gaat mij niet enkel om het geld, maar vooral omdat TN het vertikt om naar hun klanten te luisteren als die niet willen betalen voor zaken die hen niet interesseren. Een totaalpakket of niets wordt je opgedrongen en dit wil ik niet.
Het krantenartikel stelt mij tevreden als een bevestiging dat ik niet alleen sta. Een verlies van 7% zal wellicht niet volstaan om TN tot koersverandering te dwingen, maar misschien in de toekomst.....
Gelijkaardig heb ik ook Play opgezegd omdat de themazenders (meer bepaald de docu-zenders) niet meer in het vervangend abonnement Streamz werden aangeboden en TN ook hier weigerde een apart pakket aan te bieden... ook hier met klantenverlies.
- Labels:
-
Play
-
Play Sports