Beantwoorden
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

https://www.hln.be/jupiler-pro-league/lege-stadions-toch-minder-voetbalklanten-bij-telenet-er-is-een...

 

Dit krantenartikel in Het Laatste Nieuws (11 feb 2021) bericht over klantenverlies bij Telenet voor o.a. het pakket Play Sports (7%).

Ik ben daar één van. Ik heb dit bijkomend abonnement opgezegd omdat ik genoeg heb aan het Belgisch voetbal en ik dit bij Eleven Sports voor 12 euro in de maand kan bekijken (goede beeldkwaliteit).
Het gaat mij niet enkel om het geld, maar vooral omdat TN het vertikt om naar hun klanten te luisteren als die niet willen betalen voor zaken die hen niet interesseren. Een totaalpakket of niets wordt je opgedrongen en dit wil ik niet.

Het krantenartikel stelt mij tevreden als een bevestiging dat ik niet alleen sta. Een verlies van 7% zal wellicht niet volstaan om TN tot koersverandering te dwingen, maar misschien in de toekomst.....

Gelijkaardig heb ik ook Play opgezegd omdat de themazenders (meer bepaald de docu-zenders) niet meer in het vervangend abonnement Streamz werden aangeboden en TN ook hier weigerde een apart pakket aan te bieden... ook hier met klantenverlies. 

 

0 Likes
22 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

@riji 

 

Ik had meteen begrepen wat jij bedoelde hoor, ik ben het gewend van met "taalgebruik" uit alle hoeken van het land om te gaan 😉

Niet dat ik alles versta, maar meestal wel wat er eigenlijk bedoeld wordt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)


@StefaanH  schreef:

Tussen haakjes, die zin "je wilt het omgekeerde van mij" moet je volgens mij in correct Nederlands lezen als "jij wil net het omgekeerde van wat ik wil". Het hangt er een beetje van af welk dialect je eigenlijk spreekt ... De zinsbouw en de (betekenis van) gebruikte woorden durven nogal eens variëren naargelang de streek waaruit schrijver / spreker afkomstig is 😋


Nu je het zegt, zal wel dat zijn inderdaad 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

Ik zal nooit van mijn leven een abonnement op Play Sports nemen, want voelbal interesseert mij niet. 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

Mijn mening!

Ik vind aan voetbal niets leuks aan.

Voor mij geen play sports.

 

 

nawesi007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 25
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

Volledig met je eens. Er is van Telenet GEEN compensatie gekomen ondanks het feit dat ik Play sport ben blijven betalen. Ben ook overgestapt naar Eleven Sport en betaal veel minder nu. Jammer dat er geen beter alternatief is anders was ik weg bij Telenet. Ik blijf enkel voor hun internet, maar de dag dat er een volwaardig alternatief is, ben iken niet weg. Ben al meer dan 20 jaar trouwe klant maar dat deert hen niet. 😠😠😠

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

compensatie moest er niet komen omdat je elke dag kost opzeggen je hangt nergens aan vast begon de voetbal weer op nieuw  kost je terug  play sport  nemen is niet alleen voetbal dat ze uitzenden  daarmee dat de prijs niet de zelfde is

0 Likes
Sonns
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

"Een totaalpakket of niets wordt je opgedrongen en dit wil ik niet."

 

Helemaal akkoord.

 

Ik heb m'n Play Sports abonnement jaren geleden beëindigd, een tijdje nadat ze de Belgische competitie binnen hadden gehaald en de prijs van €15 naar €25 per maand ging.

De enige voetbalcompetitie waarvoor ik wil betalen, is de Engelse, maar dat is me nu ook geen €25 waard.

Heb hen dat toen al heel duidelijk gezegd bij het "exit" gesprek, maar het was duidelijk dat ze niet geïnteresseerd zijn in zo'n strategie (verschillende "subpaketten" aanbieden tegen lagere prijzen).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

@Sonns voor telenet is het apart pakketten verkopen minder interessant dan alles in 1 pakket,

alles apart kost hen evenveel als alles in 1 pakket, 

alles apart geeft dan dat een bepaald pakket minder wordt geabonneerd en de kosten voor telenet hoger zijn en ze dus dat na verlopen contract zouden kunnen stopzetten en die ene klant die dat pakket net heeft zou kunnen ontevreden zijn, alles in 1 pakket geeft voor telenet een beter voordeel, die willen er ook aan verdienen,

vergeet niet dat voetbal contracten veel geld kosten en de operator dat moet betalen en ook wil aan verdienen.

en het wordt er niet goedkoper op elk jaar die contracten dat in handen dan komen van andere aanbieders, zoals discovery soms durft doen en meer en meer aan wilt verdienen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes