De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Play Sports: minder voetbalklanten bij Telenet (HLN.be)

Beantwoorden
StefaanH
Professional Meesterweter
Jij bent een ware apostel. It's your fifth party! Jij Netweters wikipedia! Applaus voor jezelf!

@riji 

Ik had meteen begrepen wat jij bedoelde hoor, ik ben het gewend van met "taalgebruik" uit alle hoeken van het land om te gaan 😉

Niet dat ik alles versta, maar meestal wel wat er eigenlijk bedoeld wordt.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
m-jan20
Professional Allesweter
GP, kort voor Giga Poster! Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro!

@StefaanH  schreef:

Tussen haakjes, die zin "je wilt het omgekeerde van mij" moet je volgens mij in correct Nederlands lezen als "jij wil net het omgekeerde van wat ik wil". Het hangt er een beetje van af welk dialect je eigenlijk spreekt ... De zinsbouw en de (betekenis van) gebruikte woorden durven nogal eens variëren naargelang de streek waaruit schrijver / spreker afkomstig is 😋

Nu je het zegt, zal wel dat zijn inderdaad 😉 

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Netjes! Even demarreren... BINGO! Een bus vol!

Ik zal nooit van mijn leven een abonnement op Play Sports nemen, want voelbal interesseert mij niet. 

Beantwoorden
robatoras
Freshman Meesterweter
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

Mijn mening!

Ik vind aan voetbal niets leuks aan.

Voor mij geen play sports.

Beantwoorden
nawesi007
Freshman Weetjesweter
Say what?! It's your first party! Twee handen vol! Je eerste full page!

Volledig met je eens. Er is van Telenet GEEN compensatie gekomen ondanks het feit dat ik Play sport ben blijven betalen. Ben ook overgestapt naar Eleven Sport en betaal veel minder nu. Jammer dat er geen beter alternatief is anders was ik weg bij Telenet. Ik blijf enkel voor hun internet, maar de dag dat er een volwaardig alternatief is, ben iken niet weg. Ben al meer dan 20 jaar trouwe klant maar dat deert hen niet. 😠😠😠

0 Likes
Beantwoorden
luc55
Professional Veelweter
Even demarreren... Dat loopt vlotjes. Een bus vol! Lees je nog iets anders? ;-)

compensatie moest er niet komen omdat je elke dag kost opzeggen je hangt nergens aan vast begon de voetbal weer op nieuw  kost je terug  play sport  nemen is niet alleen voetbal dat ze uitzenden  daarmee dat de prijs niet de zelfde is

0 Likes
Beantwoorden
Sonns
Freshman Beetjesweter
It's your second party! Nog geen reader's digest? :-) Mooi, mooi! A born reader!

"Een totaalpakket of niets wordt je opgedrongen en dit wil ik niet."

Helemaal akkoord.

Ik heb m'n Play Sports abonnement jaren geleden beëindigd, een tijdje nadat ze de Belgische competitie binnen hadden gehaald en de prijs van €15 naar €25 per maand ging.

De enige voetbalcompetitie waarvoor ik wil betalen, is de Engelse, maar dat is me nu ook geen €25 waard.

Heb hen dat toen al heel duidelijk gezegd bij het "exit" gesprek, maar het was duidelijk dat ze niet geïnteresseerd zijn in zo'n strategie (verschillende "subpaketten" aanbieden tegen lagere prijzen).

0 Likes
Beantwoorden
master-magic1
Professional Meesterweter
Topic held(in)! Organisatietalent! Jij Netweters wikipedia! Wat een systeem!

@Sonns voor telenet is het apart pakketten verkopen minder interessant dan alles in 1 pakket,

alles apart kost hen evenveel als alles in 1 pakket, 

alles apart geeft dan dat een bepaald pakket minder wordt geabonneerd en de kosten voor telenet hoger zijn en ze dus dat na verlopen contract zouden kunnen stopzetten en die ene klant die dat pakket net heeft zou kunnen ontevreden zijn, alles in 1 pakket geeft voor telenet een beter voordeel, die willen er ook aan verdienen,

vergeet niet dat voetbal contracten veel geld kosten en de operator dat moet betalen en ook wil aan verdienen.

en het wordt er niet goedkoper op elk jaar die contracten dat in handen dan komen van andere aanbieders, zoals discovery soms durft doen en meer en meer aan wilt verdienen.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
0 Likes
Beantwoorden