Beantwoorden
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

geachte kheb gisteren mooie brief ontvangen van telenet mooie reclame als je play more hebt krijg je play sports aan 13,55 ALLEEN BIJ PAY MORE INDERDAAG DAN HEEFT IK HET DAN GENOMEN TOT IK EMAIL KREEG VAN TELENET DAT IK 24,99 ging moeten betalen direkt gebeld naar telenet jaja nu komt puntje bij paaltje je moet alles hebben telefoon allemaal bedriegerij valse reklame stond alleen als je play more hebt dat van telefoon staat erniet bij intussen hebt ik play sports al weer doen weg doen ik plaats dat omdat de andere mensen erniet moeten inlopen met die brief ik ben bij tv vlaanderen ook en moet zeggen nog nooit dit tegengekomen 

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: telenet playsports

0 Likes
19 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Play Sports promotie

Hi Kelly,

 

Het is inderdaad zo dat Play Sports goedkoper is bij een volledig pakket. Dat is al jaren zo. Hoe ziet die brief er dan van jou uit? Staan er voorwaarden bij? Via deze weg vind je meer informatie over de prijs van Play Sports: https://www2.telenet.be/nl/producten/tv-en-entertainment/play-sports/bestel-play-sports/. Onder "Wat kost Play Sports" zie je daar dat het goedkoper wordt naarmate dat je meer hebt bij Telenet. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

sta anders niets biijzonders erop erzijn ernog die zulke brief ontvangen had en ook zogevaren had alleen bij play mor heb je dat play sports aan 13,55 tot je belt dat is het heel andere verhaal telefoon moet je erbij hebben dat sta er degelijk niet op die brief gewoon telenet weeral smerige truc

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports promotie

@Kelly001  

Het is nu eenmaal zo dat hoe meer diensten je hebt bij telenet hoe goedkoper je Play Sports is dat is al jaren zo. Maar je bent het ook niet verplicht om dit te nemen tenzij je graag naar de sport kijkt. Het is maar net welke diensten je hebt en wat je er aan wil betalen. 

 

Persoonlijk denk ik ook niet dat het waard is om zolang er over de discussiëren want het veranderd toch niks aan de situatie en de prijs. Denk dat we dit topic hierbij kunnen stoppen , je hebt je antwoord je hebt je 'oplossing' en meer kan er niet op gezegd worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play Sports promotie

staat de brief op naam en staat er een ster bij de prijs die 25 euro staat dat nergens op de brief in klein als op naam staat is het een actie voor jou dan is 25 euro een fout simpel

0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Play Sports promotie

Zou me verbazen dat er geen voorwaarden opstaat. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

ik kan wel goed lezen stond erop alleen bij play mor 13,55/maand tot je beld dan zeiden ze je moet telefoon erbij hebben en kheb alles gelezen dat stond degelijk erniet op zoals ik zei weeral smerige truk van telenet

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports promotie

@Kelly001  

Op elke brief en email zijn ze verplicht voorwaarde te zetten en zeker als het gaat om een aanbieding of een bepaalde korting. Het is geen smerige truck ( om je eigen woorden te gebruiken ) van Telenet om op die manier klanten te krijgen of dat mensen dit gaan nemen. Je gaat mij en andere hier niet wijs maken dat er geen voorwaarden bij staan want het is een verplichting die erbij te zetten. 

 

Maar heb ook al eerder vernoemd hier dat dit niet de discussie waard is. Je beslist nog altijd zelf of je het pakket wil nemen of niet. Als je het neemt gaat je akkoord met de beschreven voorwaarden en als je het niet neemt dan hoef je ook nergens rekening mee te houden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Play Sports promotie

Ik moet hier Kelly toch in bijtreden dat dit niet uitdrukkelijk in de voorwaarden vermeld staat en dus misleidend kan overkomen.

 

Kleine lettertjes in de copy van de promotie email:

*[...]Als Play More-klant geniet je van een combivoordeel bij het aangaan van een bijkomend Play Sportsabonnement. Daardoor betaal je slechts € 13,55 per maand bovenop de normale Play More-prijs. Je betaalt dus slechts € 38,40 i.p.v. € 44,95. Voorwaarden en details op telenet.be/promoplaysports.

 

De voorwaarden op de gelinkte pagina vermelden niets over telefonie:

Als Play More-klant geniet je van een combivoordeel bij het aangaan van een bijkomend Play Sportsabonnement. Daardoor betaal je slechts € 13,55 per maand bovenop de normale Play More-prijs. Je betaalt dus slechts € 38,40 i.p.v. € 44,95. Je gaat een overeenkomst aan voor Play Sports voor 1 maand. Na deze periode wordt de overeenkomst voor onbepaalde duur verlengd en kan je op elk ogenblik de overeenkomst kosteloos opzeggen. Deze promo is niet cumuleerbaar met andere promo’s. Vermelde prijzen zijn incl. btw. Aanbod geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen

bron: https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/play-sports/promoplaysports.html

 

Een klacht bij de ombudsman of FOD economie kan dus wel kans hebben.

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

jij bent een zeveraar ik weet wat ik leest in tis ik alleen niet die zo gevaren hebt maar kga je maar gelijk geven ikzelf zeg wat ik tegenkomt en mijn oogkleppen staan wel open want ik weet wat ik leest zowel de grote en de kleine letters en kwil gewoon voor gelijk wat tegen jou wetten want ik ben zeker dat ik gelijk hebt 

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

voila 1 die mij gelijk heefd kweet nu of al sie andere kwakzalver nu zal daarop zeggen gewoon bende gatlekkers zijn het ze kunnen niet tegen de waarheid ik ben wie ik ben zeg het recht uit zoals ik zij ik zuig dat zeker uit mijn duim niet zoals anderen beweren 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports promotie

@Kelly001  

Je kan dat ook op een beschaafde manier zeggen hé zo gaan we niet met elkaar om op een forum.

Maar ik ga hier niet verder over discussie want het is de moeite niet. Wens je als nog een fijne mooie dag verder. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

beschaafer zoals ik zei hier geholpen zegt men dat ja zie het zoals ik zei ik weet wat ik leest zowel de grote en de kleine lettertjes maar ik heb het zo niet gelaten kheb gebeld naar telenet en ben er van af van play sports ik heb tv vlaanderen ook moet wel zeggen dat ik nog nooit zo gevaren hebt bij telenet en dan durven ze zeggen goeie service bij telenet amaai als dat goeie service is

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

en tis tlaatste dat ik hier iets opzet allemaal bende gatlekkers van telenet ze kunnen gewoon niet tegen de waarheid maar geen probleem theb het intussen op fb ook geplaats wat ik tegengekomen hebt bij

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

06E0D048-8883-4E8E-87D2-D9B184FF47C1.jpeg

0 Likes