Beantwoorden
P_P_S
Experienced Beetjesweter
Star Wars Day Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Play Sports wordt schandalig duur

Net mail gekregen dat play Sports 44.50 € zal kosten, bij combinatie met ander pakket krijg je 5% korting.

Nu betaal ik in totaal nog geen 40 € voor play Sports en play more samen, zou iets minder dan 70€ worden.

Dan zijn ze verwonderd dat men gewoon alles opzegt.

9 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Oei dat is wel een grote sprong. Op de site van Telenet staat dit nog niet vermeld.

Zeker dat het niet de prijs van de combo is?

Kan je de mail misschien delen? (Deel geen persoonlijke gegevens zoals je klantennummer of emailadres)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
P_P_S
Experienced Beetjesweter

Eens nagekeken en het lijkt erop dat dit inderdaad voor de combinatie zou zijn, mijn fout.  Was niet echt duidelijk uit mail omdat deze voornamelijk over play sports sprak.  Het was ook een mail met rechtzetting.  Ik heb de eerste mail niet meer, misschien dat het daar fout stond (en prijs was ook 40.5 €) en ik daardoor de laatste mail niet correct heb gelezen.

LaurenceDDW
Moderator
Een bus vol! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Hey @P_P_S , het gaat hier inderdaad over de combinatie van Play Sports en Play More! We hebben doorgegeven dat de info in de mail onduidelijk was. Ze gaan hier naar de toekomst toe rekening mee houden! 😊

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewLaurence | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

P_P_S
Experienced Beetjesweter

Eerste mail teruggevonden en daarin stond verkeerd dat het enkel over Play Sports ging.  Rechtzetting is correct maar zou de correctie in een ander kleur zetten zodat dit extra op valt, ik heb erover gekeken, had enkel het gewijzigde bedrag gezien.

Toch is dit een verhoging van meer dan 10%

P_P_S
Experienced Beetjesweter

Toch nog 1 vraagje : 

Als ik op MijnTelenet kijk via 'Mijn entertainement', dan zie ik het volgende :
Play more 25.95
Play sport 13.55
Op mijn factuur staat echter : (hoe zit dat nu, betaal ik teveel ?)
Play more 25.95
Play sport 15.55
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@P_P_S  schreef:

Toch nog 1 vraagje : 

Als ik op MijnTelenet kijk via 'Mijn entertainement', dan zie ik het volgende :
Play more 25.95
Play sport 13.55
Op mijn factuur staat echter : (hoe zit dat nu, betaal ik teveel ?)
Play more 25.95
Play sport 15.55

Ik meen mij te herinneren dat vorig jaar Play Sports ook duurder is geworden, misschien is er toen 2 euro bijgekomen, die op MijnTelenet nog niet correct werd weer gegeven. Echter is Telenet sowieso kieskeurig qua mails sturen, want hier is er ook de combinatie Play Sports en Play More en we hebben enkel deze week een mail gehad dat Play Sports 3 euro duurder zou worden en 24,99 euro zou gaan kosten per maand..

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Daar moet je nog 2,9% bij tellen is nog niet gebeurt

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/aanrekeningen/je-aanrekening-uitgelegd/alles-o...

De zaken dat niet opslaan zijn

Er is geen prijsaanpassing voor deze producten: Telenet Essential Internet HighFIVE, TV-theek opvragingen, installatie-en activeringskosten, opties op internetproducten, vaste en mobiele telefonie, prijs volgens verbruik van mobiele telefonie, sociaal internetaanbod, sociaal internetaanbod + TV, FreePhone Business, domeinnamen, cloud, security en hosting producten. 

MartijnS
Experienced Veelweter
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

@luc55  Geen foute informatie verspreiden! Die 2,9% is enkel van toepassing op vaste diensten van Telenet. Entertainment packs vallen daar niet onder.

Er is wel een vereenvoudiging van het prijspunt voor Play Sports tot 24,99 en Streamz trekt ook zijn prijzen lichtjes op (dat doet DPG ook), maar dit staat volledig los van die 2,9% dus en die komt er niet bovenop!

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Nog altijd niet duidelijk

https://press.telenet.be/telenet-informeert-zijn-klanten-over-prijsaanpassing-als-gevolg-van-inflati...

En Streamz doet dit voor zijn eigen klanten onafhankelijk of telenet klant zijn of niet

Voor dazn is in augustus zoals elk jaar of het wordt doorgerekend dat zullen we zien