42576
netweters
|
18926
gesprekken
|
20426
vragen
|
Heb al aantal keer op verwijderen geklikt maar hij blijft actief staan, ook is de maandelijkse kost niet gezakt....
Of zou het beter zijn een nieuwe pakket te kiezen? Maar dan zit ik terug met die activeringskost waarschijnlijk?
En ligt dit enkel aan mij of vinden jullie ook dat de website van telenet om onnoemelijk aantal omwegen zit? Ik bedoel totdat je werkelijk op de correcte pagina bent, moet je eerst nog 3-4 andere pagina's doorgaan.
Ik kan je afbeelding nog niet zien maar ik ga er van uit dat je het op zegt via de 'mijn Telenet' site ?
Normaal als je daar op deactiveren drukt dan op opslaan en dan zal de verwerking ervan gebeuren. Dat is iets wat achterliggend gebeurd.
Maar als je klikt en blijft klikken kan het zijn dat je het terug activeert.
Gebruik volgend formulier om je abonnement aan te passen: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/change-subscription/
Ik heb problemen gehad met het stopzetten van Play More. Verschillende keren via Mijn Telenet een poging gedaan.
Telkens kwam er 'deactivatie bezig', om even daarna terug actief te staan.
Bellen naar klantendienst of formulier invullen is de beste oplossing.
Anders blijf je misschien nog dagen bezig