Beantwoorden
taillie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail?

Playsport verwijderen lukt niet

Heb al aantal keer op verwijderen geklikt maar hij blijft actief staan, ook is de maandelijkse kost niet gezakt....

taillie_0-1683120384894.png

 

Of zou het beter zijn een nieuwe pakket te kiezen? Maar dan zit ik terug met die activeringskost waarschijnlijk?

En ligt dit enkel aan mij of vinden jullie ook dat de website van telenet om onnoemelijk aantal omwegen zit? Ik bedoel totdat je werkelijk op de correcte pagina bent, moet je eerst nog 3-4 andere pagina's doorgaan. 

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Playsport verwijderen lukt niet

@taillie 

Ik kan je afbeelding nog niet zien maar ik ga er van uit dat je het op zegt via de 'mijn Telenet' site ? 

Normaal als je daar op deactiveren drukt dan op opslaan en dan zal de verwerking ervan gebeuren. Dat is iets wat achterliggend gebeurd. 

Maar als je klikt en blijft klikken kan het zijn dat je het terug activeert. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Playsport verwijderen lukt niet

Gebruik volgend formulier om je abonnement aan te passen: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/change-subscription/

0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Playsport verwijderen lukt niet

Voor een nieuw pakket gaan lijkt me nog al drastisch. Anders een kort telefoontje naar de opzegdienst? Even online gecheckt en ze zijn bereikbaar op 080066350


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Playsport verwijderen lukt niet

Ik heb problemen gehad met het stopzetten van Play More. Verschillende keren via Mijn Telenet een poging gedaan.
Telkens kwam er 'deactivatie bezig', om even daarna terug actief te staan.

Bellen naar klantendienst of formulier invullen is de beste oplossing.
Anders blijf je misschien nog dagen bezig

0 Likes