Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Reactie Amazon betreffende de vele Franse content voor Belgische (Vlaamse) abonnees: 

Ik kan begrijpen dat je je ergert aan het Franstalige aanbod op PrimeVideo bij je Prime lidmaatschap via Amazon.com.be en dat je een groter Nederlandstalig aanbod wilt hebben.

Vanwege licentiebeperkingen voor content kan de selectie titels die wordt weergegeven in onze Prime Video-catalogus per geografische locatie verschillen.

PrimeVideo werd aanvankelijk in België aangeboden via Prime van Amazon.fr voordat het via Prime van Amazon.de en Amazon.nl aangeboden werd. Daardoor is men bij het aanvragen van de licenties voornamelijk uitgegaan van het Franstalige gedeelte van België. Hierdoor hebben we nog niet alle licenties voor het Nederlandstalige aanbod verkregen voor België.

We werken voortdurend samen met onze partners om onze catalogus te verbeteren en er zo voor te zorgen dat Prime Video-leden toegang hebben tot de best mogelijke selectie films en tv-series.

Mede door feedback van klanten zoals jij en natuurlijk de komst van Belgische Amazon, werken we er op dit moment hard aan om de Nederlandstalige selectie op PrimeVideo.com te verbeteren.

Als je gemakkelijk wilt zien welke titels op dit moment in jouw gewenste taal beschikbaar zijn, dan kun je in de Prime Video app kiezen bij "Kijk in je eigen taal" voor de gewenste taal. Op deze manier zie je geen video's of series die bijvoorbeeld alleen in het Frans worden aangeboden. 

Erop vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je een fijne dag.


Bedankt voor je feedback. Gebruik de onderstaande links om je ervaring van vandaag met ons te delen.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Prime Video

Follow the White Rabbit
35 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Ik kijk verschillende streaming diensten op mijn UHD Oled TV via een VPN verbinbding.

De manier waarop ik dat doe is als volgt:

- de TV heb ik manueel een IP adres en gateway instellingen toegekend. Dit gw adres is niet de default 192.168.0.1 , maar 192.168.0.2

- IPv6 heb ik op de TV gedeactiveerd

- dit adres 192.168.0.2 is een raspberry PI (v3), waarop ik een openvpn client geinstaleerd heb.

- al het verkeer gaat dus vanaf de TV naar de rpi, die het in een vpn-tunnel stopt waarna het met een buitenlands IP adres op het internet komt.

 

Bovenstaand werkt al lange tijd perfect. Ik had toevallig 2 weken geleden een "probleem" omdat het 3 jaar geldige openvpn certificaat afliep. Moest ik even vernieuwen. Nu op naar de volgende 3 jaar.

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tsar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Speelt het nu eigenlijk nog een rol of je Prime afsluit op amazon.de of.nl of .com.be ?

Is me niet helemaal duidelijk...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@Tsar 

Ja er is nog een verschil op, in Nederland heb je wel films in het mgm account dat je niet in België kan op abonneren en dus niet zien, 

in België is er geen mgm optie om te abonneren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tsar
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Ah, weer iets bijgeleerd...wist niet dat er extra's waren naast prime (https://www.streamwijzer.nl/mgm-channels-amazon-prime-video/)

 

Dus best amazon.nl...bedankt !

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

En de Duitse kost geen 30 euro per jaar

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

IMG_9440.jpeg

@Tsar 

Voor die mgm abbo moet je ook bijbetalen, zit niet in het prime abbo, en in België zal je er zonder VPN ook niet aan kunnen is allemaal geblokkeerd, heb een nl account 😉

@luc55 

een Duits abbo is nog steeds bijna 9€ per maand. Een be account en nl account bijna 3€ 

waarbij je met een Duits abbo meestal moet werken met VPN en je niet altijd Nederlandse ondertitels hebt.

is beetje zoeken en een keuze maken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Ook opletten als je soms iets op Amazon zelf wil bestellen: alleen met de Belgische Prime kan je gratis laten leveren (dit werkt niet meer met de Duitse, tenzij je er al eentje had van voor de Belgische Prime online ging).

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België


@Master-Magic  schreef:

IMG_9440.jpeg

@Tsar 

Voor die mgm abbo moet je ook bijbetalen, zit niet in het prime abbo, en in België zal je er zonder VPN ook niet aan kunnen is allemaal geblokkeerd, heb een nl account 😉


Ik heb de Belgische Prime, en daar kan je het zonder problemen bestellen: 

Scherm­afbeelding 2023-06-22 om 14.35.01.jpg


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@m-jan20 heb je al verder geklikt ????

ik krijg dat scherm ook maar als ik verder klik komt er op dat ik niet in het juiste land zit zoals je aan m'n screen foto zag, MGM+ is niet in belgie beschikbaar, wel in nederland en Duitsland en Engeland enz.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Ja, ik heb net succesvol een proefperiode gestart 🙂

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@m-jan20 

Raar, ik kan er niet op abonneren 😳

las net dit 

http://persberichten.deperslijst.com/251521/prime-video-lanceert-aanvullende-zenderabonnementen-in-b...

Heb er voorheen met een Vlaams account ook niet op kunnen abonneren.

Bizar allemaal.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België


@Master-Magic  schreef:


Heb er voorheen met een Vlaams account ook niet op kunnen abonneren.


Was dit voor of na 5 april? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@m-jan20 
Na 5 april want heb nu al 2 maanden een nl account aangemaakt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Het zijn meer klassieke films en oude bioscoopsuccessen en 007-films

Vanaf juni gestart je moet zien of het bij je past en nog goed hd beeld voor deze films

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@m-jan20 

na wat zoeken gevonden, Belgen met een nl account krijgen dit niet omdat ze geen Nederlands adres opgegeven hebben en het ip in België gezien is bij registratie,

werkt wel als je als Belg een prime België abbo hebt en dus in regel bent met een Belgisch account.

daarom dat ik er niet kan op abonneren omdat ze zien met m’n nl account ik in België inlog sinds registratie.

enige oplossing is dus een Belgisch account aanmaken weer.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.