Beantwoorden
Jokanoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz: Wanneer meer info?

wanneer gaat Telenet zijn klanten deftig informeren over Streamz en geen berichtjes sturen op het scherm dat de zenders verdwijnt in uw abonnement in oktober.

niet echt klantvriendelijk lijkt mij.
graag duidelijke informatie en wat er veranderd in mijn abonnement als ik play of play more of een ander pakket heb.

dit is blijkbaar de gewoonte van Telenet dat je het in de krant of ergens anders op internet eerst leest.

ik betaal maandelijks genoeg om deftig geïnformeerd te worden.

een ontevreden klant.

 

 

31 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz: Wanneer meer info?

@Jokanoo  ik heb een tijdje geleden een email gehad van Telenet dat er dus veranderingen komen in verband met de Streamz en Play en Play More. Ik zou nog verder geinformeerd worden via email hoe het gaat veranderen. Heb tot op heden nog niks ontvangen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jokanoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz: Wanneer meer info?

Triestig vind ik en niet echt klantvriendelijk 

 

0 Likes
Jokanoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz: Wanneer meer info?

@patrick37 

Triestig en niet klantvriendelijk lijkt mij 

Hopelijk worden ze eens wakker bij Telenet 

grtz,

jokanoo

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz: Wanneer meer info?

@Jokanoo  het is een communicatie die ik al lang ken bij Telenet. Niks tegen Telenet integendeel zelfs maar bij een verandering of aanpassing mag de klant inderdaad beter geinformeerd worden. Over het hoe en wat precies en wat er ook exact gaat veranderen voor een klant of wat er niet gaat veranderen voor een klant. Zoals ik al zei ik heb een email gehad dat er een verandering komt maar daar stopt het ook bij. Heb op heden nog geen andere email gezien hoe het gaat veranderen en wat er precies gaat gebeuren. Op dat punt zou Telenet inderdaad iets meer naar voren mogen komen naar een klant toe. Hier is nog een topic die loopt en voor vele is het onduidelijk wat er precies gaat gebeuren.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Streamz: Wanneer meer info?

Kan al dat gezaag over Streamz niet samen gevoegd worden in één topic?

Nu staat alle info dubbel en driedubbel in 10 verschillende topics 🤔...

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz: Wanneer meer info?

@Ex-Netweter 

Je hebt gelijk dat dit best in één topic komt. Spijtig dat je begint met zo'n negatieve opmerking. Deze verandering veroorzaakt bij heel wat klanten een bekommernis. Deze bekommernis gezaag noemen toont niet veel respect voor mensen die een andere mening toegedaan zijn.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Streamz: Wanneer meer info?


@Jokanoo  schreef:

wanneer gaat Telenet zijn klanten deftig informeren over Streamz en geen berichtjes sturen op het scherm dat de zenders verdwijnt in uw abonnement in oktober.

niet echt klantvriendelijk lijkt mij.
graag duidelijke informatie en wat er veranderd in mijn abonnement als ik play of play more of een ander pakket heb.

dit is blijkbaar de gewoonte van Telenet dat je het in de krant of ergens anders op internet eerst leest.


Hey @Jokanoo, als ik me niet vergis heeft Telenet gisteren naar al haar klanten een brief/mail verzonden met meer info hierover. Wat de aanpassing van Play (More) naar Streamz juist betekend kan je hier terugvinden: https://www2.telenet.be/playwordtstreamz. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Streamz: Wanneer meer info?

Ik heb nog geen brief of e-mail ontvangen van Telenet.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz: Wanneer meer info?

@icymichel 

Als een brief op vrijdag verstuurd werd, hoe kan je die dan al zaterdag ontvangen hebben? We zijn niet meer in 1920. Met de huidige snelheid van de post en het niet meer dagelijks uitdelen, kan dat tot een week duren eer je bus gevuld wordt.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Streamz: Wanneer meer info?

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Streamz: Wanneer meer info?

Bedankt voor het leesvoer.

In dit persbericht staat helaas nergens duidelijk vermeld dat bij de Play klanten bepaalde thema kanalen en verdwijnen.

Het enigste dat vermeld wordt is dat bij Streamz+  een 20 tal extra thema kanalen bijkomen.

Een echt heldere communicatie is het niet.

We zullen wel zien als we eventueel die brief of mail van Telenet krijgen wat daar instaat. 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Streamz: Wanneer meer info?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderaanpassingen

En de rest zal jezelf ontvangen voor 14 september.

En beslissen om streamz aan te nemen of niet heb jezelf in handen.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Streamz: Wanneer meer info?


@Ex-Netweter  schreef:

Kan al dat gezaag over Streamz niet samen gevoegd worden in één topic?

Nu staat alle info dubbel en driedubbel in 10 verschillende topics 🤔...


Niet elk topic van Streamz gaat over hetzelfde. Waar ik wel in kan volgen is dat alle leden die willen mee praten/discussiëren over de themazenders, zich naar het topic begeven dat erover gaat. Andere vragen over Streamz (bv. communicatie dat niet tijdig werd verstuurd) mag/kan apart voor mij. 

 

Topic: Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

LeoDuym
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Streamz: Wanneer meer info?

Telenet vliegt er bij mij uit. Ik belde deze voormiddag om uitleg aangaande het verdwijnen van de thema-kanalen. Een vriendelijke zeveraar overstelpte me met bla-bla informatie die me geen bal interesseerde, maar of ik mijn geliefd themakanaal nog zou kunnen zien (ID) wist hij niet, hij liet het in het midden, dus zelfs geen ja of nee.

0 Likes