De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Streamz: Wanneer meer info?

Beantwoorden
Highlighted
Professional Veelweter
Berichten: 337
It's your second party! WOW! Klasse! De vlam zit erin.

@LeoDuym  schreef:

Telenet vliegt er bij mij uit. Ik belde deze voormiddag om uitleg aangaande het verdwijnen van de thema-kanalen. Een vriendelijke zeveraar overstelpte me met bla-bla informatie die me geen bal interesseerde, maar of ik mijn geliefd themakanaal nog zou kunnen zien (ID) wist hij niet, hij liet het in het midden, dus zelfs geen ja of nee.


@LeoDuym het is vrij duidelijk: als je ID nog wil bekijken kan dat tot 13 oktober via Play/Streamz (11,95 euro per maand), vanaf 14 oktober kan dit enkel nog via Play More (24,95 euro per maand).

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1687
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Waar zijn die handjes? Straf. Héél straf! De race is begonnen!

@LeoDuym het is vrij duidelijk: als je ID nog wil bekijken kan dat tot 13 oktober via Play/Streamz (11,95 euro per maand), vanaf 14 oktober kan dit enkel nog via Play More (24,95 euro per maand).

 

 

Trap daar niet in.Duur poppenkast.

Als ze een keer raken aan de standaard posten die ik wil,zijn er zowat 20 van de 85,dan vliegt TV hier buiten, samen met hun  telefonie,dan nog alleen internet+boost.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Bedankt voor de reactie.

Ik ga vandaag of morgen naar Telenet Mortsel (Statielei). Raar dat die Telent-kwiet aan de telefoon me niet meer informatie kon geven. Ik ga vragen hoeveel ik méér dan nu zal moeten betalen om alle themakanalen te zien, 24,95€ per maand voor één themakanaal is wel wat veel.

Ik vind het raar dat die kanalen zo weinig in trek zijn, het zegt veel over het intellectueel gehalte van de meeste kijkers die enkel uit de bol gaan voor idiote spelprogramma's en voor het gezeik van de een of andere BV.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Veelweter
Berichten: 337
It's your second party! WOW! Klasse! De vlam zit erin.

@LeoDuym  schreef:

Ik ga vragen hoeveel ik méér dan nu zal moeten betalen om alle themakanalen te zien, 24,95€ per maand voor één themakanaal is wel wat veel.


Het is 24,95 euro per maand voor Play More in plaats van 11,95 euro per maand voor Play nu. Je zal dus 13 euro meer betalen per maand als je de themazenders wil blijven bekijken.

Tot 13 oktober blijven de themazenders nog wel beschikbaar via Play/Streamz. Vanaf dan zal je dus moeten kiezen voor Play More indien je de zenders wil blijven bekijken.

Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Bedankt, 

 

Als ik voor 13€ per maand meer de huidige themazenders kan blijven bekijken, valt daarover na te denken. Ik vraag me af waarom die oen aan de telefoon me dat niet wist te zeggen. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 1899
Opgeruimd staat netjes! De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster!

@LeoDuym dat zijn telefoon centrales soms waar een heleboel mensen zitten en die niet alles op voorhand weten of niet de moeite willen doen om het op te zoeken.

zijn daar veel dat telefoons krijgen met frustraties en zo een hele dag dat krijgen is niet te doen.

Spijtig dat een klant dan net zo iemand aan de telefoon krijgt dat er niet teveel van kent.

die volgen ook een lijst af van het wat en hoe enz, en het is niet enkel bij Telenet dat dit gebeurt, bij tv Vlaanderen kennen ze ook dit probleem en bij Proximus en orange spijtig genoeg.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Follow the reader, reader! Primeur! Leesbeest! Hallo! Welkom!

Als ze al een callcenter moeten inschakelen om nietszeggende, voorgekauwde antwoorden te formuleren, dan zullen er wel meer misnoegde Telenet-klanten zijn die hun themazenders zullen missen, dan de 1 % waarvan sprake door Telenet.  Ze willen gewoon die StreamZ door onZ strot duwen. En denken zo op slag te kunnen uitpakken met 500.000 abonnees op StreamZ. Ben eens benieuwd hoeveel van die 500.000 (lees voormalige PLAY ) klanten zullen overblijven ? Durven ze deze cijfers openbaar maken ? Met nietszeggende procenten zwaaien en voorgekauwde antwoorden door callcenter-medewerkers die niet weten over wat ze bezig zijn, dit kan toch moeilijk een klantvriendelijke sevice genoemd worden !

Als ik tevens via "Mijn Telenet" mijn abonnement op Play/StreamZ wel opzeggen lukt dit niet en krijg ik volgend antwoord op het scherm : "Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief."

Denken ze nu werkelijk dat ze mijn nog gaan kunnen overtuigen.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Berichten: 1238
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

@freelieke  schreef:

Ben eens benieuwd hoeveel van die 500.000 (lees voormalige PLAY ) klanten zullen overblijven ? Durven ze deze cijfers openbaar maken ?


Ben ook wel benieuwd naar deze cijfers eigenlijk 👀


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Ik ben, zoals ik hier aankondigde, naar Telenet Mortsel gegaan, een behulpzame man stond me te woord. Laat me vooreerst zeggen dat ik mijn themakanalen verder kan bekijken, maar wat met de volgende rariteiten:

1. Die man moest de brief die ik thuis gekregen heb grondig bestuderen en hij moest ook een telefoontje plegen; ik vind dat raar.

2. Ik kreeg vervolgens de nodige uitleg. Ik ga dus meer moeten betalen, maar hij vertelde me ook dat ik bovenop het behoud van die themakanalen er een waaier van nieuwe zenders zou bijkrijgen. Wel, ik zie niet één nieuwe bijkomende zender, misschien kan Telenet me dat laten weten?

3. Ook raar dat ik niets hoefde te ondertekenen in dat Telenetkantoor.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Berichten: 1238
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

@LeoDuym  schreef:

Ik ga dus meer moeten betalen, maar hij vertelde me ook dat ik bovenop het behoud van die themakanalen er een waaier van nieuwe zenders zou bijkrijgen. Wel, ik zie niet één nieuwe bijkomende zender, misschien kan Telenet me dat laten weten?


Dit zijn de extra zenders die in Play More zitten (+ recente blockbusters op aanvraag (gratis) in TV Theek). 

Screenshot 2020-10-17 at 15.56.28.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Leesclubje starten?

 

Je zegt: Dit zijn de extra zenders die in Play More zitten --- Extra zenders? Ik kan mijn themakanalen verder bekijken, maar waar is die beloofde waaiër van extra zenders? En wat betekent: (+ recente blockbusters op aanvraag (gratis) in TV Theek)? 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Meerweter
Berichten: 161
Al 25 duimen! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

je had er 13 zenders in play nu heb je extra 3 film zenders + 2 ero zenders  totaal 18 zenders

wat de verkoper zegt klopt 5 extra zenders

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Is het misschien mogelijk om van die achttien afbeeldingen die je hier laat zien de vijf aan te duiden die nieuw zijn? Ik heb er vier gevonden, helaas niets anders dan info over films waarin korte fragmenten getoond worden, niets anders dan gelul over van alles, en drie muziek clips wat me geen bal interesseert. Ik ben geen filmliefhebber, maar als ik het dan toch gebruik wil maken van deze mogelijkheid lukt dat niet: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-films-tv-programmas-en-series-opvragen/   Ik krijg dan te lezen: Opgelet Dit is een interactieve toepassing. Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.   Gezien ik zonder problemen tv kan kijken, zal dat wel het geval zijn dacht ik. Of moet ik nu nog eens bij betalen voor een entertainmentpakket?

Misschien wat meer duidelijkheid voor oudere mensen die niet thuis zijn in die materie en geen tijd of behoefte hebben om zich erin te verdiepen? Alvast bedankt.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Meesterweter
Berichten: 2954
PhD in problem solving! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

@LeoDuym 

Live tv kijken doe je via de coax kabel. Daarvoor heb je geen netwerkkabel nodig. Bij interactieve diensten ga je wel langs de netwerkkabel. Als die niet goed aangesloten is of aangesloten op een niet actief apparaat lukt het bekijken van content niet. De hele ketting moet dus in orde zijn. Je hebt ook nog een mogelijk extra probleem omdat je de nodige rechten moet hebben om te kunnen kijken. Zonder het betreffende entertainmentpakket gaat het dus ook nog niet lukken, zelfs met een correcte en volledige aansluiting.


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Bedankt, m.a.w. ik betaal 14€ per maand meer voor hetzelfde (het behoudt van mijn themakanalen) en enkele nep-zenders. Ik ga toch eens nagaan of hier in deze woonblok waarin ik meerdere kavels heb, Telenet niet kan buitengooien en bij een andere distributeur mijn themakanalen kan blijven bekijken.

0 Likes
Beantwoorden