24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hoe komt het dat TLC niet meer beschikbaar is op tv maar wel in yelo-play
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier idem
Vrouwtje is al in paniek 🙂
Ik denk dat er ergens een foutje is
Omdat er zenderverschuivingen zijn geweest vandaag en ze het op de telenetbox nog niet hebben aangepast 😉
Hoi
Ik heb Yelo Play maar bij mij is TLC ook niet beschikbaar 😞
Hier is die terug !!
Er zijn ook test zenders toegevoegd vanaf 850 op de nieuwe box 😉
5 Telenet zenders, mogen we de F1 in uhd verwachten 😉 ???
edit: de zenders vanaf 850 geven info via pancarte over de telenetbox, ze gebruiken daarvoor de muxen die nu nog gebruikt worden op de digicorders en boxen.
@francis50 @Bolletje @Ex-Netweter FOX en TLC waren gisteren kort niet meer beschikbaar, dit was een algemeen probleem dat gelukkig snel opgelost kon worden.
@Ex-Netweter, men heeft inderdaad enkele informatieve zenders toegevoegd. Vooral om een extra bufferzone tussen de adult zenders en het begin van je tv-gids te creëren.
Nog steeds geen TLC en diverse andere zenders zoals Dobbit ....
@stephan007 schreef:Nog steeds geen TLC en diverse andere zenders zoals Dobbit ....
Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Verder, we zijn amper 3 dagen verder...
die zenders zitten momenteel dubbel op de kabel op 2 muxen, dus ze zijn aan het verhuizen, kan zijn dat je net op de ene mux waar ze naartoe zijn verhuist geen ontvangst hebt door storing ofzo, dan is het best eens de kabels na te kijken of telenet te bellen, let wel, als ze moeten komen kan het zijn dat ze kosten aanrekenen om langs te komen.