|
26.677
netweters
|
165.771
antwoorden
|
|
22.252
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
Je hebt gegokt en verloren wel Play sport aan 10 euro voor 6 maanden de oude promo
Maar geen Dazn Belgisch voetbal
Van die gratis Croky cup dit kon iedereen zien gewoon een gratis freemium dazn app
Maar dat wist iedereen al die geen abo had op Dazn
Blijft wel nog een scherpe prijs die 35 euro zeker dat je maandelijkse kan opzeggen voor Play sport en Dazn
Wel nog hoppen dat ze nog iets doen voor Veldrijden 20 euro is nog veel voor mensen
Waar staat dat het gedaan is de freemium dazn voor de Croky cup
Op Dazn kan je nog altijd er op https://www.dazn.com/nl-BE/competition/Competition:1qt9bfl6dhydf4tpano6n1p7s
Denk ook dat de sponsor niet blij zal zijn dat dit stop
@luc55 schreef:Waar staat dat het gedaan is de freemium dazn voor de Croky cup
Op Dazn kan je nog altijd er op https://www.dazn.com/nl-BE/competition/Competition:1qt9bfl6dhydf4tpano6n1p7s
Denk ook dat de sponsor niet blij zal zijn dat dit stop
In het persbericht van Telenet staat duidelijk exclusief bij Play Sports komende 4 seizoenen. Exclusief is enkel op dat platform dus enkel finale nog gratis op Play en rest betalend bij Play Sports, tenzij het persbericht van Telenet niet klopt.
Mogen we vriendelijk vragen dat Telenet dringend hun Play Sports webpagina’s aanpast met de juiste informatie aangaande hun uitzendrechten en ook over de Belgische voetballers. Want er zitten dikke kemels tussen.
Dazn heeft de uitzendrechten voor Vlaanderen verkocht aan Telenet, maar voor de Franstaligen heeft er niemand de rechten van de Crocky cup gekocht. Daarom houdt Dazn die rechten voor Wallonië nog in eigen beheer. Als Vlaming kan je nog de wedstrijden zien op Dazn, als die nog in eigen beheer zijn. Dusja, zo exclusief is het ook weer niet.
Exclusief betekent dat 1 speler alles opkoopt zoals bijvoorbeeld Canal+, met de bedoeling om die door te verkopen.
Kan je de link eens delen , ze zijn iets aan doen de link werkt niet goed
Of er is een probleem
Ik heb me ingeschreven voor het full pakket.
Maar ik heb daar geen bevestiging van bekomen... @Suzy volgt er een bevestiging van inschrijving via mail? Is ook nergens terug te vinden in mijn profiel. Ik weet dat het abo pas op 07/08 begint, maar ik sta liever voor geen verrassingen eens de deadline gepasseerd is.
Met vriendelijke groeten,
Zou grappig zijn in het Frans gratis via Dazn app
Zoals ze zeggen laat ze eerst de website deftig zetten en al die oude brol verwijderen
normaal mag je een moderator niet zomaar meer taggen zonder geldige redenen,
vroeger mocht dit wel nog.
maar de moderator(kan suzy zijn) zal jou bericht hier wel lezen,
en zal wel weten dat je goede intenties hebt.
Dit is toch absurd. Dus als ik nu bestel via telenet kan ik tot eind september enkel via de tv-box kijken en niet via de app?
Toch zwaar teleurgesteld in telenet. Had ik het geweten ik had de promo van dazn gebruikt (iets zegt me dat ze gewacht hebben om te communiceren tot deze verlopen was)
Thb58, Als het al geactiveerd is, dan moet je dat kunnen zien in MyTelenet of via mail in je mailbox. En dan moet je kunnen kijken…
@Hivemind schreef:
- Kijk live via jouw TV-box of de Play Sports- en DAZN-app (vanaf 27/09)
Dit is toch absurd. Dus als ik nu bestel via telenet kan ik tot eind september enkel via de tv-box kijken en niet via de app?
Toch zwaar teleurgesteld in telenet. Had ik het geweten ik had de promo van dazn gebruikt (iets zegt me dat ze gewacht hebben om te communiceren tot deze verlopen was)
Lekker dramatisch…
De 4 DAZN zenders zijn ook beschikbaar in de Play Sports en TV-app.
Enkel toegang tot de DAZN app laat op zich wachten.
Dat zal een technische reden hebben (waarschijnlijk moeten ze het koppelen van de accounts nog voorzien). Bij Proximus hetzelfde, daar zeggen ze zelfs gewoon “tegen het einde van het jaar”
@luc55 schreef:Kan je de link eens delen , ze zijn iets aan doen de link werkt niet goed
Of er is een probleem
Play Sports presenteert het meest complete sportaanbod van België
@K-330 schreef:Thb58, Als het al geactiveerd is, dan moet je dat kunnen zien in MyTelenet of via mail in je mailbox. En dan moet je kunnen kijken…
Het is een PRE-order dus het hoort nog niet actief te zijn…