Beantwoorden
Dirk_H
Freshman Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk!

Tarieven play sport 26-27

Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€

109 reacties
K-330
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Juist!

En de concurrentie zit ook niet stil. Tjonge, dat wordt knokken om de beste prijs!

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Het zijn er 6 Dazn zender in de Play sport app 

Alle 6 met pancarte Belgian football is coming home 

THB58
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Inderdaad. Maar ik zou toch graag een e-mailbevestiging bekomen van Telenet dat mijn pre-order geregistreerd staat...

voodoodoll
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Ik zou ook graag intekenen op de pre-order maar zonder communicatie naar de huidige PS klanten toe en geen optie in My Telenet vind ik het toch een vreemde manier van werken.

Het is ook kort dag want de pre-order loopt maandag al af dus ik hoop dat men hierover de klanten mailt vandaag of morgen.

Tommy87
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Aan de telefoon zeiden ze, dat ik voor 9,99 ook het Belgisch voetbal had? Ik heb het zeer duidelijk gevraagd! Kan iemand van de mods mij hierbij helpen? Moet ik nu weer eens met de klantendienst gaan bellen?