|
26.677
netweters
|
165.771
antwoorden
|
|
22.252
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
Juist!
En de concurrentie zit ook niet stil. Tjonge, dat wordt knokken om de beste prijs!
Het zijn er 6 Dazn zender in de Play sport app
Alle 6 met pancarte Belgian football is coming home
Inderdaad. Maar ik zou toch graag een e-mailbevestiging bekomen van Telenet dat mijn pre-order geregistreerd staat...
Ik zou ook graag intekenen op de pre-order maar zonder communicatie naar de huidige PS klanten toe en geen optie in My Telenet vind ik het toch een vreemde manier van werken.
Het is ook kort dag want de pre-order loopt maandag al af dus ik hoop dat men hierover de klanten mailt vandaag of morgen.
Aan de telefoon zeiden ze, dat ik voor 9,99 ook het Belgisch voetbal had? Ik heb het zeer duidelijk gevraagd! Kan iemand van de mods mij hierbij helpen? Moet ik nu weer eens met de klantendienst gaan bellen?
@luc55 schreef:Het zijn er 6 Dazn zender in de Play sport app
Zucht, het waren er 6 en het worden er 4…
Dat was al duidelijk uit het persbericht van Proximus en staat ook expliciet op de Telenet website.
Kijken via de Telenet TV-box?Ja, 8 Play Sports-kanalen en 4 DAZN-kanalen
@voodoodoll schreef:Ik zou ook graag intekenen op de pre-order maar zonder communicatie naar de huidige PS klanten toe en geen optie in My Telenet vind ik het toch een vreemde manier van werken.
Het is ook kort dag want de pre-order loopt maandag al af dus ik hoop dat men hierover de klanten mailt vandaag of morgen.
Wat heb je te verliezen?
Het is een promo van 3 maanden, dus je krijgt korting. Na de eerste maand kan je altijd kosteloos opzeggen
@THB58 schreef:
Ik heb me ingeschreven voor het full pakket.
Maar ik heb daar geen bevestiging van bekomen... @Suzy volgt er een bevestiging van inschrijving via mail? Is ook nergens terug te vinden in mijn profiel. Ik weet dat het abo pas op 07/08 begint, maar ik sta liever voor geen verrassingen eens de deadline gepasseerd is.
@THB58 we hebben het nagevraagd bij onze Play Sports collega's of je na het intekenen op de preorder een bevestiging moet krijgen, dit is niet het geval. Wel krijg je als klant een bevestigingspagina te zien na het plaatsen van je preorder. Stel dat je twijfelt of het wel goed gelukt is, kan je altijd een tweede keer je preorder registreren. De collega's hebben ons bevestigd dat het bestelde product effectief maar eenmaal wordt toegevoegd. Deze toevoeging zal gebeuren tussen 3 en 7 augustus, waarna je dan ook een bestelbevestiging krijgt.
We kunnen ook bevestigen dat het normaal is dat je de pre-order niet kan zien in MyTelenet. Na het weekend komt het nieuwe Play Sports aanbod beschikbaar in de systemen. Stel dat je deze week contact opneemt met de klantendienst van Telenet, omdat er bijvoorbeeld iets niet lukt met je pre-order, dan gaan de collega's op dit moment ook een pre-order moeten plaatsen voor jou via het webformulier. Onze medewerkers kunnen het nieuwe aanbod ook nog niet rechtstreeks in het systeem registreren voor je.
Ook de feedback over de website (info die op sommige plaatsen nog niet juist staat en foute prijs) is doorgegeven en wordt zo snel mogelijk verwerkt! Bedankt voor jullie meldingen.
Pff sorry maar ik ben weggegaan bij telenet ik kijk belgisch voetbal en f1 graag maar die prijs bij telenet ligt echt te hoog om die 2 te kunne kijken. Ik heb dazn voor 12 maanden aan 20 euro per maand en f1 tv kom veel goedkoper uit.
Dus een jaar geleden betaalde ik 25€ voor play sport + Belgisch voetbal via Dazn.
Nu gaat me dat 35€ kosten?
2 jaar geleden betaalde ik 20 euro voor playsports met veldrijden en Belgisch voetbal inbegrepen. Ik had toen 5 euro korting omdat ik het play more pakket ook had, daarom was play sports toen 20 euro voor mij.
Wanneer ik nu beide sporten wil zien kost het me al 35 euro, dus 15 euro meer per maand. Want van korting omdat ik ook play more heb is nu geen sprake meer.
Als belgisch voetbal voor je het belangrijkste is zou ik dazn nemen ben je iets goedkoper uit en veldrijden merendeel komt toch op sporza alleen superprestige ga je dan niet kunne zien maar wel merendeel van de wereldbeker crossen.
Inderdaad schandalig. Had Telenet de jupiler league niet kwijtgespeeld vorig seizoen had er nu nooit zulke hoge prijsverhoging plaatsgevonden.
Nu met veel halleluja de Belgische competitie weer binnenhalen maar met een grote adder onder het gras!
Normaal gezien blijf je van die 5 euro korting genieten omdat je zowel play more als play sports hebt.
Wat uiteraard niet onmogelijk is dat je de eerste drie maanden die korting niet krijgt omdat je dan al van 10 euro korting op je totaal pakket voetbal geniet. Verschillende kortingen zijn misschien niet cumuleerbaar!