24765
netweters
|
152526
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hoe zit het met de Telenet Superprestige van nu zondag? Wordt die op het open kanaal uitgezonden, of zit die achter de betaalmuur? Dan moeten sportliefhebbers betalen voor stom voetbal om sport te kunnen zien?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Telenet superprestige van 27 oktober 2024
Gratis te bekijken op Zender 208.
Vorige week deelde @Suzy het volgende overzicht. (bron)
@Suzy schreef:Welke cross is waar te zien?
Concreet zijn onderstaande (7) crossen te zien op het open kanaal van Play Sports:
- Overijse (27/10: Superprestige)
- Niel (11/11: Superprestige)
- Merksplas (16/11: Superprestige)
- Cabras (8/12: Wereldbeker)
- Namen (15/12: Wereldbeker)
- Hoogerheide (26/01: Wereldbeker)
- Middelkerke (8/02: Superprestige)
Onderstaande 5 crossen zijn alleen te zien op Play Sports 1:
- Hulst (21/12: Wereldbeker)
- Mol (23/12: Superprestige)
- Besançon (29/12: Wereldbeker)
- Gullegem (4/01: Superprestige)
- Benidorm (19/01: Wereldbeker)
Op Sporza zijn onderstaande crossen (8) te zien:
- Ruddervoorde (20/10: Superprestige)
- Antwerpen (24/11: Wereldbeker)
- Dublin (1/12: Wereldbeker)
- Zonhoven (22/12: Wereldbeker)
- Gavere (26/12: Wereldbeker)
- Diegem (30/12: Superprestige)
- Dendermonde (5/01: Wereldbeker)
- Maasmechelen (25/01: Wereldbeker)
Het "open kanaal" is dus Play Sports 8 (zendernummer 208)
Play Sports 8 zit op "207".
enkele jaren terug kon je op playsport als telenet klant nog veldrijden zien, ondertussen slagen ze prijzen op ik betaal reeds 100€ en nu zou ik mij nog moeten abonneren op playsport 1 om de veldcross te zien, waar gaat dit heen.
Deze wedstrijden kan je zien
Hoogerheide (26/01) staat in de tv gids enkel op kanaal 200
@cercle schreef:Hoogerheide (26/01) staat in de tv gids enkel op kanaal 200
Dit is inderdaad niet zoals beloofd werd in het begin van het seizoen door @Suzy. Bij Proximus is de cross in Hoogerheide zondag wel gratis te zien. Uiteraard reageert de "klantendienst" van Telenet zelf weer niet als je zoiets zegt op sociale media... Dus hopelijk snel opheldering want dit was totaal niet de afspraak in oktober...
@Hofkens schreef:
dit was totaal niet de afspraak in oktober...
Leuk is het niet, maar je doet nu precies of Telenet jou iets verplicht is. In de voorwaarden van je abonnement staat niets over welke wedstrijden Telenet je gratis moet geven...
Ik merkt het ook raar
Kunnen jullie Zondag 26 jan naar npo 1 kijken ik denk dat ze wel op open net gaan uitzenden omdat het in Nederland is tegen 15.00 uur
en de vrouwen om 13.35 ( ondervoorbehoud )
Kan ook een fout zijn
@luc55 schreef:Ik merkt het ook raar
Kunnen jullie Zondag 26 jan naar npo 1 kijken ik denk dat ze wel op open net gaan uitzenden omdat het in Nederland is tegen 15.00 uur
en de vrouwen om 13.35 ( ondervoorbehoud )
Dat een wedstrijd in Nederland is wil nog niet zeggen dat het op NPO te zien zal zijn. Volgens die zelfde logica zou Sporza alle Belgische wedstrijden moeten uitzenden.
In Nederland zal dit te zien zijn op Eurosport.
We hebben dit, gezien de twijfel door de tv-gids, nagevraagd voor jullie en hebben opnieuw de bevestiging gehad dat de cross in Hoogerheide wel degelijk te zien zal zijn op Play Sports 1 én Play Sports 8. Jullie mogen dus gerust zijn dat deze cross aanstaande zondag 'open' te zien zal zijn. De tv-gids wordt nog gecorrigeerd!