42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Ik kan blijkbaar niet inloggen met mijn telenet abbo gegevens op de streams app - website - lg tv app.
De telenet helpdesk zegt mij nu dat ik alleen streamz kan kijken via de yelo tv app maar zo heb ik het niet begrepen als ik alle info pagina's lees op de streamz site en de telenet site lees. Maar de twee helpdeskmederwerkers van telenet willen/kunnen mij niet verder helpen en blijft verwijzen naar de yelo play app.
Heb alles al geprobeerd. De TELENET LOGIN knop gebruikt, de loging gegevens rechtstreeks aangepast (kom je in een maak nieuw profiel aan, wat we dus niet gaan doen), mijn paswoord aangepast naar 9 kar, cijfer hoofd, klei en speciaal karakter. Maar niets helpt.
Kan iemand van telenet met wat kennis van zaken mij hier verder helpen?
Bij de streamz helpdesk zij men mij dat het wel moet werken maar dat zij niet aan de telenet gegevens kunnen raken.
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Login geweigerd op STREAMZ app met TELENET abonement -
Je kan inderdaad inloggen met de Telenet gegevens om gebruik te maken van Streamz. Enkele tips (sommige lijken logisch, maar ik geef ze toch even mee):
- gebruik je zeker de “inloggen met telenet” knop?
- sinds wanneer heb je streamz? Soms kan het even duren vooraleer dit geactiveerd is.
- heb je het nieuwe Telenet login systeem waarbij je 1 dezelfde login hebt voor Yelo & Mijn Telenet?
Hey m-jan20, bedankt voor mee te checken spijtig genoeg zal het daar niet liggen
Telenet knop - ja al meerdere malen getest
streamz is al twee weken actief
Yelo - mijn telenet etc allemaal met dezelfde login
extra info, de streamz app komt zeggen na het aanmelden "je abonnement is verlopen". Maar dat is dus wel degelijk niet het geval. Want decoder of yelo app geven mij nog steeds toegang. Ook staat in mijn telenet bij de opties wel degelijk streamz aangeduid als extra pakket.
@patrick37 ik gebruik mijn e-mailadres.Hetzelfde als ik gebruik om in te loggen op mijn telenet.
Is wel een ander domeinnaam maar dat staat in beheer bij telenet. Dus is geen @telenet.be adres maar mijn privedomein @filigraan.be
@patrick37 schreef:@Gissius dan ga je echt eens je email adres van @telenet.be proberen
Kan @Gissius uiteraard is proberen, maar moet niet. Volgens dit artikel kan het @telenet.be zijn of niets anders. Zelf log ik ook in op Streamz met persoonlijk e-mailadres-login van telenet.
@m-jan20 het zou moeten kunnen zoals ik lees en ben akkoord. Maar voor de zekerheid zeker proberen want er staat bij voor Telenet diensten en oké streamz is een telenet dienst maar misschien is het voor die aanmelding noodzakelijk met een @telenet adres. Heb net eens gezien en daar bij de aanmelding staat : uw specifieke account waarmee u aanmeld voor de mijn telenet diensten.
@patrick37 . Sorry, zoals @m-jan20 schrijft. Dat zou moeten werken met mijn eigen e-mail ardes maar heb het geprobeerd met het @telenet.be adres. En spijtig genoeg geen toegang.
Wel tot de yelo-app en "mijn telenet" met mijn @telenet.be adres dus daar geen probleem.
Exact dezelfde foutmelding "abonnement is verlopen" wat eigenlijk wil zeggen dat de login wel moet werken denk ik. Want anders zou die toch verkeerde user of verkeerd paswoord moeten geven?
@Gissius geen sorry voor wat @m-jan20 schrijft want we proberen je allemaal te helpen en het is ook maar om te proberen wat ik schreef. @m-jan20 heeft natuurlijk gelijk dat het een ander email adres mag zijn voor je account te gebruik en de login.
De kans dat het lukt is er maar helaas bracht het geen soelaas. Misschien dan eens de klantendienst contacteren en zien of die het kunnen oplossen want ik heb ook geen andere mogelijkheid nog iets te proberen.
@patrick37 @m-jan20 De helpdesk kan mij niet helpen want daar denkt men dat het alleen moet de yelo play app kan.
@Gissius ik heb mijn gebruikersnaam ook in de Streamz ingegeven , oké het is @telenet.be adres maar kan er mee inloggen. Jou andere diensten werken wel met die login dus yelo en 'mijn Telenet'. Nu heb je Streamz genomen en werkt je login niet en Streamz is met diezelfde login te gebruiken zoals we hebben gelezen. Maar je kan niet inloggen dus zou dan veronderstellen dat er een probleem is met die site of app. Daar is een technische achterliggende dienst voor om het na te kijken wat er mis loopt met je login die zien wat er gebeurd als je probeert in te loggen.
@patrick Ik wou dat het zo was maar ik raak niet voorbij de eerstelijns helpdeskers bij telenet. Daar blijft men herhalen dat het normaal is en dat het alleen maar met de Yelo play app kan. Maar ik ben al heel tevreden met te lezen van jou en @m-jan20 feedback dat het dus niet zo is en dat het wel zou moeten werken. Is er hier iemand op het forum van telenet zelf die meeleest?
@Gissius dat zijn de moderators die hier meelezen maar of die het licht zijn aan het einde van die tunnel zijn weet ik niet. Normaal gezien zal het per dossier opgelost dienen te worden door de achterliggende technische dienst.
Nu is het misschien niet geheel de gebruikelijke richtlijn die ik je geef aangezien je telenet klant bent maar misschien kan je wel hun eens contacteren , de klantendienst van Streamz zelf.
customerservice.streamz.be.
Het is maar te proberen of ze het doen weet ik niet kan zijn dat ze zeggen nee u bent Telenet klant en we geven er geen ondersteuning op.