42420
netweters
|
18804
gesprekken
|
20302
vragen
|
Ik kan blijkbaar niet inloggen met mijn telenet abbo gegevens op de streams app - website - lg tv app.
De telenet helpdesk zegt mij nu dat ik alleen streamz kan kijken via de yelo tv app maar zo heb ik het niet begrepen als ik alle info pagina's lees op de streamz site en de telenet site lees. Maar de twee helpdeskmederwerkers van telenet willen/kunnen mij niet verder helpen en blijft verwijzen naar de yelo play app.
Heb alles al geprobeerd. De TELENET LOGIN knop gebruikt, de loging gegevens rechtstreeks aangepast (kom je in een maak nieuw profiel aan, wat we dus niet gaan doen), mijn paswoord aangepast naar 9 kar, cijfer hoofd, klei en speciaal karakter. Maar niets helpt.
Kan iemand van telenet met wat kennis van zaken mij hier verder helpen?
Bij de streamz helpdesk zij men mij dat het wel moet werken maar dat zij niet aan de telenet gegevens kunnen raken.
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Login geweigerd op STREAMZ app met TELENET abonement -
@patrick37 dat heb ik spijtig genoeg ook al geprobeerd en je veronderstelling is juist. Ik ben telenet klant dus telenet moet het oplossen volgens de streamz helpdesk.
@Gissius dan zou ik er toch eens op blijven hameren dat je een dossier wil om het opgelost te krijgen. Nog eens bellen en hopelijk heb je iemand anders aan de lijn die je wel wil helpen. Zou er ook bij vermelden dat je naar het forum bent verwezen en dat er geen duidelijke oplossing komt maar dat ze je wel hier hebben geprobeerd te helpen. Zou het op die manier proberen en zien of ze er wel een dossier van willen maken. Je betaald toch voor een dienst die je wordt aangeboden door Telenet en dan verwacht je een oplossing. Ze bieden het zelf aan om via de app of website te kijken.
@Gissius schreef:@patrick Ik wou dat het zo was maar ik raak niet voorbij de eerstelijns helpdeskers bij telenet. Daar blijft men herhalen dat het normaal is en dat het alleen maar met de Yelo play app kan.
Blijven bellen ... tot je iemand aan de lijn krijgt die het wèl weet.
Of via sociale media contacteren ...
@patrick37 schreef:maar misschien is het voor die aanmelding noodzakelijk met een @telenet adres
Ik log hier perfect in met persoonlijk adres op Streamz (via telenet).
@patrick37 schreef:@m-jan20 helaas lukte het ook niet met de @telenet.be.
😕 dan denk ik best dat @Gissius naar Telenet blijft bellen tot hij iemand deftig aan de lijn krijgt zoals @Ex-Netweter zei. Zou niet mogen allemaal.
Als ik in log met mijn emailadres lukt het niet.
als ik inlog met mijn gebruikers gegevens werkt het wel (bv;a1233)
Dat is dan duidelijk @Jolien5 en moeten we dus wachten op een oplossing. Wel een beetje vreemd dan dat er of geen algemeen alarm openstaat of dat de medewerker niet de moeite neem om TBO even te contacteren hierover. Deze navraag is in een paar minuten gebeurd.
We zijn nu 2 weken verder en nog steeds kan ik niet op de apps of op de lg tv (zonder decoder) aan mijn streamz. Niemand kan dus streamz gebruiken buiten de kijker die aan de tv met de decoder zit.
Op de koop toe is de gratis maand straemz nu voorbij zonder dat er dus echt gebruik is geweest in de mate dat we het dachten te gebruiken.
Daarbovenop heb ik nu een factuur ontvangen waarop streams 2 keer is aangerekend met een compleet verkeerde berekening en ik dus ipv 1 maand gratis 14 dagen, gratis heb.
Telenet wat is daar allemaal aan de hand.
Dat is inderdaad niet aangenaam, @Gissius. Om je aanrekening te overlopen, kan je best even contact opnemen met de klantendienst van Telenet.
Jammer genoeg hebben onze collega's het probleem nog niet kunnen oplossen. 😞 We houden jullie op de hoogte!
Geloof niet dat het helemaal is opgelost... 😕
Via de website van streamz kunnen we nog altijd niet aanmelden met telenet. Terwijl we wel een streamz abbo hebben in ons Yugo pakket.
Via de app is er wel al iets verandert.. hier kunnen we aanmelden met telenet, maar dan blokkeert de app bij het aanmaken van een kijkprofiel. Misschien nog niet helemaal doorgekomen?