24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
Deze vraag werd vorig jaar al eens gesteld, en toen was er geen oplossing. Hierbij dus de vraag of dit ondertussen wel mogelijk is.
Ik heb mijn wachtwoord aan een vriendin gegeven om voor 1 maand een serie te kunnen bekijken op Streamz. Ondertussen is die maand al lang gepasseerd maar merk ik dat ze nog steeds meekijkt op mijn account.
Ik heb mijn wachtwoord veranderd maar vind nergens de optie om uit te loggen op alle apparaten. Zij kan dus gewoon verder blijven kijken, ondanks het wisselen van het wachtwoord.
Iemand die toevallig weet hoe ik dit kan oplossen?
Er is geen mogelijkheid om je af te melden op al je ingelogde apparaten.
Als ik kijk in mijn eigen account zie ik enkel dat je eventueel het aangemaakte profiel kan verwijderen bij 'profielen beheren'. Je kan dus eens zien of dat het op die manier lukt en anders is het simpel om te zeggen ik wil niet dat je er nog gebruikt van maakt.
Ieders gelijk zegt, dat ze mee de helft betaald ofdat je anders nieuw account aanmaakt. Zou voor beide voordeliger zijn.
Moet je ook niet oppassen met max aantal schermen bij streamz(+)?
Als je nu eens contactformulier invult van streamz, mss hebben zij oplossing?
Ook kan je hen bereiken via whatsapp en fb.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Daar durf ik niet direct een antwoord op te geven want ik kijk niet met zoveel schermen thuis. Het zou kunnen hoor wat je zegt maar ik ben er niet zeker van dus daar durf ik ook geen ja op te zeggen.
@Anke1992 schreef:
Iemand die toevallig weet hoe ik dit kan oplossen?
Praat met die vriendin.
Heb je toevallig een oplossing gevonden?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Dat is een antwoord waar ik niets mee ben, maar toch bedankt!
Ik heb contact opgenomen met Telenet maar heb nog geen antwoord gehad. Ik hou je op de hoogte! 😉
Eenvoudigste oplossing die perfect zal werken:
Streams met onmiddellijke ingang opzeggen. Dan wordt de hele account gewist. Kan de ""vriendin"" niet meer verder kijken ...
Daarna terug een nieuw abonnement nemen, liefst met een nieuwe user-id?
En het paswoord veranderen en dan een test doen
Lees haar eerste post eens. 😉
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Volgens mij moet het lukken ongeveer zoals @luc55 schrijft.
1. Steamz abonnement opzeggen
2 Ander wachtwoord gebruiken.
3. Abonnement nemen op Steamz.
Dan was eigenlijk het antwoord van @flip1953 correcter, want die noemt net de zelfste punten als jou op.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ja, @DeLLiAnO , ik had iderdaad het antwoord van @flip1953 voor ogen, wel met de aanvulling van @luc55.
Het enige waar ik de nadruk op wil leggen is:
Eerst het steamz abonnement opzeggen.
Pas als dit effectief beëindigd is, wachtwoord veranderen
Pas nadat het wachtwoord veranderd is, terug abonneren op Steamz.
Deze drie stappen uitvoeren in de opgegeven volgorde.
Uw reactie op @luc55 was denk ik ingegeven omdat je het veranderen van wachtwoord op een ander ogenblik interpreteerd. Om elke dubbelzinnigheid te vermijden, heb ik de drie stappen herhaalt en genummerd zoadat het duidelijk zou zijn in welke volgorde ze moeten gedaan worden. Ik veronderstel dat @luc55 het ook zo bedoeld heeft, maar als het niet duidelijk vermeld is, zou men dat wachtwoord veranderen kunnen interpreteren als eerste stap, waarbij voorbij gegaan wordt aan de initiele vraaag.